eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zarzecze › Przebudowa budynków edukacyjnych w formule zaprojektuj-wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynków edukacyjnych w formule zaprojektuj-wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZARZECZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 7

1.5.2.) Miejscowość: Zarzecze

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-205

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzarzecze@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazarzecze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynków edukacyjnych w formule zaprojektuj-wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3283844a-c316-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026634/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa budynków edukacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Używanie platformy w pełnym zakresie wymaga spełnienia minimalnych wymagań sprzętowo – aplikacyjnych, w tym:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows, MAC Os x 10.4, Linux;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2;
4) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
5) Zainstalowana bezpłatna wersja oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL. Rekomendowaną wersją jest AdoptOpenJDK, dostępna na stronie https://adoptopenjdk.net;
6) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf. Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;
7) Certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie „Osobisty”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań realizowanych w formule „zaprojektuj-wybuduj” budynków edukacyjnych stanowiących własność Gminy Zarzecze.

Zadanie NR 1 „Szkoła Podstawowa im. Św. Królowej Jadwigi w Maćkówce":
Budynek mieści się na działce nr ewid. 423 w obrębie Maćkówka.
W ramach zadania wykonana zostanie przebudowa i nadbudowa budynku oraz roboty budowlane związane z:
1. Izolacja pionowa otokowa i pozioma iniekcja z osuszaniem murów fundamentowych,
2. Docieplenie murów fundamentowych,
3. Nowa konstrukcja dachu wraz z warstwami przekrycia, obróbką blacharską, orynnowaniem ,
4. Docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi grubość 10 cm, wykończenie elewacji tynkiem cienkowarstwowym,
5. Remont wejść zewnętrznych (posadzki, schody, opaska wokół budynku)
6. Demontaż istniejącej stolarki okiennej, drzwiowej,
7. Montaż stolarki okiennej PCV i ślusarki drzwiowej ALU,
8. Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej
9. Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, drzwi płycinowe i ALU
10. Wyburzenia w ścianach konstrukcyjnych
11. Przebudowa ścian i ścianek działowych wraz z tynkowaniem
12. Demontaż istniejących posadzek
13. Montaż nowych posadzek - płytki gresowe/ wykładzina PCV
14. Sufity kasetonowe z podkonstrukcją metalową
15. Malowanie farbami emulsyjnymi / układania płytek ściennych (pom. mokre)
16. Budowa klatki schodowej wraz z montażem platformy windowej,
17. Remont kotłowni,
18. Nowe instalacje c.o., wod. kan. i centralnej ciepłej wody, wentylacji mechanicznej, elektrycznej z osprzętem, teletechnicznej i multimedialnej
19. Montaż instalacji fotowoltaicznej
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z PFU, który stanowi załącznik nr 3.1. do SWZ.

Zadanie NR 2 „Przedszkole w Zarzeczu”
Budynek mieści się na działce nr ewid. 998/7 w obrębie Zarzecze, przy ulicy Księdza Stanisława Gajeckiego 13.
W ramach zadania wykonana zostanie przebudowa i nadbudowa budynku oraz roboty budowlane związane z:
1. Izolacja pionowa otokowa i pozioma iniekcja z osuszaniem murów fundamentowych,
2. Docieplenie murów fundamentowych
3. Nowa konstrukcja dachu wraz z warstwami przekrycia, obróbką blacharską, orynnowaniem ,
4. Docieplenie ścian zewnętrznych wełną fasadową grubość 15cm, wykończenie elewacji,
5. Remont wejść zewnętrznych (posadzki, schody, opaska wokół budynku)
6. Demontaż istniejącej stolarki okiennej, drzwiowej, bram garażowych
7. Montaż stolarki okiennej, drzwiowej, bram garażowych, pcv,
8. Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej
9. Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, drzwi płycinowe
10. Wyburzenia w ścianach konstrukcyjnych
11. Przebudowa ścian i ścianek działowych wraz z tynkowaniem
12. Demontaż istniejących posadzek
13. Montaż nowych posadzek - płytki gresowe/ wykładzina PCV
14. Sufity kasetonowe z podkonstrukcją metalową
15. Malowanie farbami emulsyjnymi / układania płytek ściennych (pom. mokre)
16. Montaż wyłazu strychowego
17. Remont kotłowni, węzeł cieplny
18. Nowe instalacje: c.o., wod. kan. i centralnej ciepłej wody, wentylacji mechanicznej, elektryczna z osprzętem, teletechniczna i multimedialna
19. Nowa instalacja klimatyzacji w wybranych przez zamawiającego pomieszczeniach
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z PFU, który stanowi załącznik nr 3.2. do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na pokrycia dachowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie:
a) minimum trzy roboty budowlane polegające na remoncie/przebudowie budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto każda.

Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem:
a) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania;
b) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej do projektowania;
c) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji elektrycznej do projektowania;
d) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami;
e) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji elektrycznej do kierowania robotami;
f) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami.

Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych) oraz Wykonawca musi wykazać się posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości sumy gwarantowanej 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP (Tabela A), na dzień wszczęcia postępowania – publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób.
2. Wykaz robót.
3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości sumy gwarantowanej 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie do upływu terminu składania ofert wadium w wysokości: 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn uniemożliwiających jego zakończenie w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego z powodu wystąpienia następujących okoliczności:

1) niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z normami, zaleceniami producentów wyrobów lub przepisami prawa o ile Wykonawca wykaże brak możliwości wykonania w tym okresie innych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej;
2) kolizje z sieciami infrastruktury, niewypały, niewybuchy uniemożliwiające wykonywanie robót budowlanych,
3) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), lub konieczności wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do dokumentacji projektowej lub STWiORB,
4) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń itp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.