eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drobin › Dowóz dzieci przedszkolnych oraz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Drobin na zasadzie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022 i 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00137111 z dnia 2021-08-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci przedszkolnych oraz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Drobin na zasadzie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022 i 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DROBIN

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Planowania, Inwestycji i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Drobin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@drobin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drobin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci przedszkolnych oraz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Drobin na zasadzie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022 i 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49b722d6-f4ec-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umgdrobin.bip.org.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
https://epuap.gov.pl/wps/portal; zamowienia@drobin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania
oferty oraz do komunikacji wynosi 150 M

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1)Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy w Drobinie, reprezentowany przez Burmistrza Miasta i Gminy Drobin, z siedzibą: ul. Marszałka Piłsudskiego 12,09-210 Drobin, tel. (24) 260 14 41;2)Informujemy że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) – Pana Maksymiliana Michalskiego, który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod-mm@tbdsiedlce.pl. 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym. 4)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. –
Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP” , związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencją niepodania danych osobowych może być brak możliwości udzielenia zamówienie publicznego. W szczególności niepodanie stosownych danych osobowych może skutkować odrzuceniem oferty wykonawcy.5)Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP.6)Administrator może udostępnić Państwa dane innym podmiotom na podstawie umów powierzenia danych zawartych z podmiotami świadczących usługi na rzecz Administratora ( np. podmioty świadczące usługi informatyczne, czy usługi w zakresie archiwizacji lub niszczenia dokumentacji). 7)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 8) Przysługuje Pani/Panu, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, możliwość:•dostępu do danych osobowych jej/jego dotyczących oraz otrzymania ich kopii o którym mowa w art.. 15 RODO *,•żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych na podstawie z
art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, •w związku z art. 18 RODO żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym prawo to nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, przetwarzania danych w celu zapewnienia korzystania z środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego**.9)Nie przysługuje Pani/Panu:•w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;•prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;•na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10)Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, kierując korespondencję na adres Administratora lub drogą elektroniczną pisząc na adres: iod-mm@tbdsiedlce.pl.11)Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych. Organem właściwym dla ww. skargi jest: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa12) Przetwarzanie danych osobowych nie podlega zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz
profilowaniu.13)Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. 14)Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.271.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dowóz dzieci przedszkolnych oraz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Drobin na zasadzie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2021/2022 i 2022/2023. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych, imiennych, szkolnych, ulgowych dla dzieci przedszkolnych oraz uczniów uczęszczających do placówek oświatowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Drobin. Usługa realizowana na bazie zakupionych biletów obejmuje dowożenie i odwożenie oraz opiekę nad tymi dziećmi przedszkolnymi i uczniami w czasie ich przewozu (z ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków) do szkół i przedszkoli znajdujących się na terenie Gminy Drobin na zajęcia lekcyjne w dni nauki szkolnej w okresie roku szkolnego 2021/2022 i roku szkolnego 2022/2023 na podstawie art. 5a Ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego. 3. Zgodnie z art. 32 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, w myśl którego gmina może zapewnić bezpłatny transport i opiekę w czasie przewozu do przedszkola, oddziału przedszkolnego lub innej formy wychowania przedszkolnego, również
w przypadkach, w których nie ma takiego obowiązku, Gmina Drobin – Zamawiający usługą bezpłatnego dowozu oraz opieki w trakcie przewozu obejmuje dzieci 3 i 4- letnie,
a Wykonawcę zobowiązuje do dowozu i opieki w czasie transportu do odpowiedniej placówki oświatowej. 4. W każdym autobusie poza kierowcą musi być osoba sprawująca opiekę nad dziećmi/uczniami podczas dowozu i odwozu.
5. Zakup biletów obejmuje linie lub ich odcinki w granicach administracyjnych Gminy Drobin. 6. Dowóz będzie odbywał się w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r. oraz od 01.09.2022 r. do 30.06.2023 r. z wyłączeniem:
1) sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy,
2) przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2021/2022 i 2022/2023 oraz dni ustalonych przez Zamawiającego,
3) okresów ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 wprowadzonych
na podstawie odrębnych przepisów,
w godzinach umożliwiających przybycie dzieci i młodzieży do szkoły zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o minutowy rozkład jazdy, dla określonej trasy sporządzony i zatwierdzony przez Zamawiającego. 8. Wykaz tras, którymi będzie odbywał się dowóz i odwóz, miejscowości z podaniem liczby dzieci/uczniów objętych zakupem biletów oraz długość wszystkich tras dowozowych i odwozowych została wskazana w harmonogramie, który stanowi Załącznik nr 1 do umowy.
9. Zamówienie biletów miesięcznych będzie dokonywane dla placówek oświatowych:
1) Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Drobinie,
2) Szkoła Podstawowa w Łęgu Probostwie,
3) Szkoła Podstawowa im. prof. arch. Stanisława Marzyńskiego w Rogotwórsku,
4) Szkoła Podstawowa im. Miry Zimińskiej – Sygietyńskiej w Cieszewie,
5) Miejsko – Gminne Przedszkole w Drobinie,
6) Gminne Przedszkole w Łęgu Probostwie,
7) Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. prof. arch. Stanisława Marzyńskiego w Rogotwórsku,
8) Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. Miry Zimińskiej – Sygietyńskiej w Cieszewie.
10. Liczba uczniów objętych zakupem biletów w dniu ogłoszenia o przetargu szacowana jest
na 370 osób, natomiast dzienna długość wszystkich tras dowozowych i odwozowych liczy 577 km.
Wykaz ilościowy dzieci i młodzieży dojeżdżających do placówek oświatowych
w Cieszewie i Drobinie:
Biskupice – 6
Borowo – 4
Budkowo – 4
Cieszewko – 1
Cieśle – 9
Dobrosielice – 17
Dziewanowo – 7
Karsy – 16
Kłaki – 9
Kuchary – 10
Kunklewo – 1
Maliszewko – 1
Niemczewo – 9
Nowa Wieś – 13
Setropie – 22
Stanisławowo – 1
Świerczyn Bęchy – 4
Świerczynek – 13
Tupadły – 1
Wilkęsy – 8
Łącznie : 156 osób
Długość trasy: łącznie dowozy i odwozy – 238,000 km

Wykaz ilościowy dzieci i młodzieży dojeżdżających do placówek oświatowych w Łęgu Probostwie:
Brelki - 6
Brzechowo – 15
Chudzyno – 16
Chudzynek – 4
Kowalewo – 12
Kozłowo – 29
Kozłówek – 2
Krajkowo – 14
Mogielnica – 20
Mokrzk – 12
Łęg Kościelny – 11
Psary – 24
Siemienie – 8
Łącznie: 173 osób
Długość trasy: łącznie dowozy i odwozy – 305,000 km

Wykaz ilościowy dzieci i młodzieży dojeżdżających do placówek oświatowych
w Rogotwórsku:
Małachowo – 10
Nagórki Dobrskie – 15
Sokolniki – 9
Warszewka – 2
Wrogocin – 5
Łącznie: 41
Długość trasy: łącznie dowozy i odwozy – 34,000 km

11. Liczba dzieci/uczniów objętych zakupem biletów to wielkość prognozowana, która może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega, że obniżenie liczby uczniów objętych dowożeniem łącznie, maksymalnie o 15%, jak również zmiana długości trasy, zmniejszenie lub zwiększenie ilości wykonywanych kilometrów nie będzie skutkować roszczeniem Wykonawcy o rekompensatę tj. zmianę cen za poszczególne bilety miesięczne.
12. Zamawiający zastrzega, że transport dzieci/uczniów będzie świadczony również pojazdem typu BUS dostosowanym do ilości osób przewożonych. Dowóz busem będzie świadczony
do realizacji transportu:
1) w miejscowości: Brelki – dowóz i odwóz dzieci/uczniów do placówek oświatowych w Łęgu Probostwie;
2) z miejscowości Świerczyn – tylko dowóz 5 dzieci/uczniów do Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Drobinie oraz Miejsko – Gminnego Przedszkola w Drobinie;
3) codziennie 1 odwóz ze Szkoły Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Drobinie po zajęciach lekcyjnych do miejscowości Karsy.
13. W dzienny przebieg kilometrów nie są wliczane dojazdy z siedziby Wykonawcy
do miejsca rozpoczęcia kursu. Rozpoczęcie kursu liczy się od wejścia do autokaru pierwszego dziecka/ucznia.
14. Z uwagi na zmiany organizacyjne pracy szkoły w trakcie roku szkolnego oraz zmiany organizacyjne dotyczące uczniów oszacowana liczba kursów, rozkład jazdy i ilość kilometrów ze względu na zmianę trasy może ulec zmianie.
15. Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji zamówienia zatrudnienia kierowców do przewozu dzieci/uczniów na podstawie umowy o pracę.
16. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przewóz dzieci/uczniów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) „Cena brutto” – C;
2) „Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii” - P

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.
2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeśli dysponuje ważną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2019r. poz. 2140 ze zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że jest:
- UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową określoną przez zamawiającego tj. nie mniejszą niż: 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy 00/100 złotych),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie zdolności zawodowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
 dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji, tj. co najmniej 4 (czterema) osobami posiadającymi ważne uprawnienia i badania lekarskie niezbędne do kierowania środkami transportu przeznaczonymi do przewozu osób, określonymi w SWZ.
b) w zakresie zdolności technicznej,
 Wykonawca spełni ten warunek przedstawiając wykaz, spełniających wymogi SWZ pojazdów przystosowanych do przewozu uczniów, którymi dysponuje Wykonawca, przeznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami. Wykonawca musi dysponować co najmniej 5 pojazdami, które odpowiadają wymaganym warunkom technicznym (w tym 4 autobusy o liczbie miejsc siedzących min. 57 osób i 1 BUS 9-osobowy musi dysponować min. 7 miejscami siedzącymi ), zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacja oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z tym podmiotem stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów wyłącznie, gdy podmioty te zrealizują usługi w ramach niniejszego zamówienia, do realizacji których zdolności te są wymagane.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia z postępowania określone dla Wykonawcy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego potencjał, nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami,
- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansowa lub ekonomiczną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych: 5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – z uwzględnieniem postanowień SWZ – Rozdział XVI pkt 7 powyżej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub obowiązującego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.
2) Wykaz osób, o których mowa w rozdz. IX SWZ - wg wzoru - załącznik nr 4 do SWZ.
3) Wykaz pojazdów, o których mowa w rozdz. IX SWZ – wg wzoru – załącznik nr 5 do SWZ.
4) Opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia związanej z rodzajem wykonywanej działalności zawodowej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
Oświadczenie wg załącznika nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - Załącznik nr 7 do SWZ.
4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa Pełnomocnik;
5) Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we zworze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnej na miniPortalu i udostępnionego również na ePUAP. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-10

2021-08-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.