eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › "Budowa brakujących sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Grajewie"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa brakujących sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Grajewie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GRAJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 6A

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 273 08 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um,grajewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa brakujących sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Grajewie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69d098be-c24a-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134948

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051901/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa brakujących sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Grajewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.um.grajewo.pl , https://um-grajewo.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-grajewo.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Przetargowej Miasta Grajewo: https://um-grajewo.logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Grajewo: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
2. Oferty oraz oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej dostępnej pod adresem https://um-grajewo.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Grajewo:
a) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
 Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
 Google Chrome 31,
 Mozilla Firefox 26,
 Opera 18.
b) pozostałe wymagania techniczne:
 dostęp do sieci Internet,
 zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca,
 obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
 włączona obsługa JavaScript,
 zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
 zainstalowany Acrobat Reader,
 zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment , 6 Update 24 lub nowszy.
4.Dopuszczalne formaty przesyłanych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
5.Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO znajdują się w Rozdziale XXIV SWZ- Klauzula informacyjna RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.7013.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa brakujących sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Grajewie” w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w niżej wymienionym zakresie:
1) Realizacja w trybie „zaprojektuj-wybuduj” robót polegających na budowie brakujących sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Grajewo w ul. M. Konopnickiej, ul. Miłej, ul. Lawendowej, ul. Miodowej, ul. Rumiankowej, ul. Fiołkowej, ul. Krokusowej, ul. Wrzosowej, ul. Chabrowej, ul. Cichej ul. Gen. Dąbrowskiego, ul. S. Żeromskiego, części ul. Ekologicznej, części ul. Św. Piotra, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,
2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Architektów, ul. Konopskiej, ul. Partyzantów, ul. Przemysłowej, ul. Ekologicznej, ul. Jaśminowej i w części ul. Piłsudskiego zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7 do SWZ.

2. Zakres zamówienia opisany w pkt. 1 ppkt. 1) realizowany w trybie „zaprojektuj-wybuduj” obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej uzgodnionej z Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Grajewie, w tym:
a) lewostronnego wtórnika/podkładu geodezyjnego/mapy zasadniczej w skali 1:500 terenu w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
b) projektów budowlano-wykonawczych, w tym:
 projektu brakującej infrastruktury technicznej (kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej) – 5 egz.,
 projektu likwidacji ewentualnych kolizji uzbrojenia – 2 egz.,
 projektu organizacji robót i organizacji ruchu w pasach drogowych, na warunkach zarządzającego drogą - 2 egz.
c) przedmiaru robót - 1 egz.
d) kosztorysu inwestorskiego - 1 egz.
e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 1 egz.,
f) materiałów do decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
g) materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia,
h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia oraz wszelkich niezbędnych przepisami prawa warunków technicznych i uzgodnień na potrzeby opracowywanej dokumentacji projektowej i innych niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia robót budowlanych.
i) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę /skutecznego zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Grajewie.
2) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wcześniej opracowaną dokumentację projektową.
3) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.


3. Zakres zamówienia opisany w pkt. 1 ppkt. 2) obejmuje:
1) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Architektów, w tym:
 budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCV o śr. 200mm na odcinku od studni nr Skist.A do studni nr Sk24; na odcinku od studni nr Sk18 do studni nr Skistn.B,
 budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm,
 budowa sieci wodociągowej z rur PE o śr. 110 mm na odcinku od węzła W1 do węzła W8b wraz z odgałęzieniami oraz od węzła 8 do węzła 15 wraz z odgałęzieniami,
zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez biuro projektowe „A-D DROGA Wiesław Urbanowicz ul. E. Plater 15/5, 16-400 Suwałki”

2) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Konopskiej,
 budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCV o śr. 200mm na odcinku od studni nr S1 do studni nr S11,
 budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm,
 budowa sieci wodociągowej z rur PE o śr. 110 mm na odcinku od węzła A do węzła J.
zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez biuro projektowe „PROJEKT” Jacek Łazewski ul. Raginisa 34. 15-161 Białystok

3) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Partyzantów,
 budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCV o śr. 200mm na odcinku od istniejącej studni nr S32 do studni nr S36;
 budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 400 mm oraz 1200 mm,
 budowa sieci wodociągowej z rur PE o śr. 160mm na odcinku od węzła W13 do węzła W16 z odgałęzieniem do węzła W17.
zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez biuro projektowe „PROJEKT” Jacek Łazewski ul. Raginisa 34. 15-161 Białystok

4) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w części ul. Piłsudskiego
 budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCV o śr. 250mm na odcinku od studni nr Si do studni nr S12; wraz z przyłączami do przyległych nieruchomości,
 budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm,
 budowa sieci wodociągowej z rur żeliwnych sferoidalnych PN25PE o śr.115 mm na odcinku od węzła W1 do węzła W18 wraz z przyłączami do przyległych nieruchomości.
zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Handlowo- Usługowe „J u W a” Jerzy Barankiewicz, Waldemar Filipkowski ul. Orzeszkowej 32, 15-084 Białystok

5) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Jaśminowej, w tym:
 budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCV o śr. 200 mm na odcinku od studni nr S23 do studni nr S26;
 budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm,
 budowa sieci wodociągowej z rur PCV o śr. 110 mm na odcinku od węzła W64 do węzła W67.
zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez biuro projektowe Przedsiębiorstwo Usługowo-Wykonawcze „ENERGOS” ul. Zaciszna 10, 07-410 Ostrołęka

6) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Przemysłowej
 budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCV o śr. 200 mm na odcinku od studni nr Si1 do studni nr S8,
 budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm,
zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez biuro projektowe „A-D DROGA Wiesław Urbanowicz ul. E. Plater 15/5, 16-400 Suwałki

7) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ekologicznej
 budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC o śr. 300 mm na odcinku od studni nr S40 do studni nr S45, rur PVC o śr. 400 mm na odcinku od studni nr S45 do studni nr S50, z rur PVC o śr. 500 mm na odcinku od studni nr S45 do przepompowni P.
 budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm,
 wykonanie rurociągu tłocznego z rur SDR17PE Ø 160 mm na odcinku od przepompowni do istniejącej studni nr S39,
 dostawa i montaż przepompowni zgodnie z opisem pompowni ścieków,
zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez biuro projektowe „DROSAN-PROJEKT” z siedzibą 16-010 Wasilków ul. Gen. Sosnkowskiego 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 950 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt XVI SWZ. Do porównania i punktacji złożonych ofert będzie przyjmowana cena brutto Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom, których oferty nie zostały odrzucone, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Za ofertę
najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów uzyskaną zgodnie z podanymi powyżej zasadami. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia ten sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności technicznej i zawodowej – w tym zakresie Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy:
a) wykazania się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych sanitarnych (tj. kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej) o łącznej wartości min. 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych),
b) wykazania dysponowania osobami, które posiadają niezbędne doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, w tym:
• kierownik budowy (uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych) - powinien posiadać min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót,
• osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, powinna posiadać min. 3 lata doświadczenie związane z uzyskanymi uprawnieniami.
Osoby proponowane do projektowania i pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót winne posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, aktualne na okres wykonywania robót zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

2) Zdolności ekonomicznej i finansowej – w tym zakresie Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy:
a) wykazania się dobrą sytuacją finansową, określoną jako posiadanie zdolności kredytowej lub posiadanie środków finansowych w wysokości 2.000.000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych),
b) posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca:
a) nie podlega wykluczeniu,
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu,
zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasadach określonych przepisem art. 118 ust. 1 ustawy pzp, w zakresie zdolności technicznych i zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej, składa także oświadczenia tych podmiotów.
3. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (w trybie art. 58 ustawy Pzp), oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców oraz potwierdzić łączne spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z załącznikiem nr 2b SWZ,
2) wykazu osób, wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -zgodnie z załącznikiem nr 2a SWZ,
3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
4) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do 30.03.2023 r. do godz. 10.00 zgodnie z Rozdziałem XVII SWZ - Wymagania dotyczące wadium.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty składanej przed podmioty występujące wspólnie stosuje się przepisy art.58 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie wg wzoru Wykonawcy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art.
455 Pzp oraz w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy -załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy Przetargowej dostępnej pod adresem https://um-grajewo.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.