eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 6 zadań.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 6 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego – 6 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef9a8029-bf42-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134721

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114321/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, z uwzględnieniem podziału na części

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/386976

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/386976
2. Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami również za pomocą poczty elektronicznej,
e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poniższym zastrzeżeniem:
2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WYŁĄCZENIEM OFERT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI, KTÓRE SĄ SKŁADANE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZA POŚREDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę sporządza się w języku polskim i składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje się następujące formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiający preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnętrzny otaczający dla plików w pozostałych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnętrzny należy pamiętać, żeby plik podpisu przekazać Zamawiającemu razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje się następujące formaty podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane są w formacie .xml i w takim formacie należy przesyłać je do Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. Szczegółowa informacja nt wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że:
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).
4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.
5. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. Ciąg dalszy informacji RODO tzn pkt 7-9 znajduje się na końcu niniejszego ogłoszenia w punkcie dotyczącym Informacji dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.2.2023.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działki o nr 14/1, 14/2, 14/3, 15/1, 15/2, 15/3, o łącznej powierzchni 1,0380 ha,
obręb BRODNICA-19 gmina Brodnica, powiat brodnicki. Charakterystyka nieruchomości działka położona w mieście Brodnica. Zabudowana budynkiem mieszkalnym oraz budynkami gospodarczymi. W operacie szacunkowym należy wskazać wartość każdej działki oddzielnie
i każdego budynku oddzielnie. Obecnie trwa regulowanie stanu prawnego ww. nieruchomości. Przeznaczenie w planie, w studium, czy została wydana decyzja o warunkach zabudowy MPZP brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – teren przeznaczony pod trwałe użytki zielone.
Wykonanie – 1 operatu szacunkowego w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 753 o powierzchni 1,4400 ha, obręb Tur, gmina Szubin, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00041991/7.
Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, stanowi użytek zielony, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy przedmiotowa działka znajduje się w jednostce planistycznej 2, której profil funkcjonalny wskazuje się funkcję dominującą – mieszkaniową i gospodarcza, a jako funkcje uzupełniającą: rolnictwo, działalność rekreacyjno-wypoczynkową i funkcję ekologiczną. Działka zlokalizowana jest na obszarze Natura 2000.
2. Działka nr 530 o powierzchni 14,4900 ha, obręb Smolniki, gmina Szubin, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00035950/3.
Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, w znacznej części zadrzewiona i zakrzaczona, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka nr 530 znajduje się w jednostce planistycznej 3, której profil funkcjonalny wskazuje się profil funkcjonalny o funkcji dominującej: rolniczy, a jako funkcję uzupełniającą określa się: ekologię i mieszkalnictwo.
3. Działki nr 247/2, 247/3, 247/4 o powierzchni łącznej 0,9990 ha, obręb Studzienki, gmina Kcynia, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/0003410/3. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, stanowi użytek zielony, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kcynia, teren działek oznaczono symbolem R – tereny rolnicze o słabych warunkach geotechnicznych.
4. Działka nr 225 o powierzchni 0,9602 ha, obręb Studzienki, gmina Kcynia, powiat nakielski. Dla przedmiotowej nieruchomości prowadzona jest księga wieczysta nr BY1U/00035006/1. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana, częściowo zadrzewiona
i zakrzaczona, posiada dostęp do drogi publicznej. Dla nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Kcynia, teren działek oznaczono symbolem R – tereny rolnicze przeznaczone pod zalesienie.
Wykonanie – 4 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka o nr 54/8 o powierzchni 0,1900 ha, obręb Pląchoty gmina Golub-Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – rolna, Przeznaczenie w planie,
w studium, MPZP brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – rolna.
2. Działka o nr 58/11 o powierzchni 0,0496 ha, obręb Pląchoty gmina Golub-Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – rolna, MPZP brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – rolna.
3. Działki o nr 207/1 i 207/2 o łącznej powierzchni 0,3700 ha, obręb Wrocki gmina Golub-Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – tereny rolne, MPZP brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – tereny rolne.
4. Działka o nr 274/6 o powierzchni 0,0,1200 ha, obręb Wrocki gmina Golub-Dobrzyń, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – tereny rolne, MPZP brak, decyzja
o warunkach zabudowy – brak, studium – tereny rolne.
5. Działka o nr 132/15 o powierzchni 0,1300 ha, obręb Chełmonie gmina Kowalewo-Pomorskie, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – rolniczo-osadnicza, MPZP brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – rolniczo-osadnicza
6. Działka o nr 104/2 o powierzchni 0,0800 ha, obręb Srebrniki gmina Kowalewo-Pomorskie, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – rolniczo-osadnicza, MPZP brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – rolniczo-osadnicza
7. Działka o nr 185 o powierzchni 0,2800 ha, obręb Rudusk gmina Zbójno, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – Tereny rolne, MPZP - brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – tereny rolne.
8. Działka o nr 262/3 o powierzchni 0,2600 ha, obręb Elgiszewo gmina Ciechocin, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – osadniczo-rolnicze, tereny zabudowy mieszkaniowej, MPZP brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – osadniczo-rolnicze, tereny zabudowy mieszkaniowej.
9. Działka o nr 264/5 o powierzchni 0,1700 ha, obręb Elgiszewo gmina Ciechocin, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – osadniczo-rolnicze, tereny zabudowy mieszkaniowej, MPZP brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – osadniczo-rolnicze, tereny zabudowy mieszkaniowej.
10. Działka o nr 53/1 o powierzchni 0,5300 ha, Zbójenko gmina Zbójno, powiat golubsko-dobrzyński. Charakterystyka nieruchomości – Tereny rolniczej przestrzeni produkcyjnej, predysponowane do zalesienia, MPZP brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – tereny osadniczo-rolne.
Wykonanie – 10 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka o nr 20/22 o powierzchni 0,0385 ha, obręb Cielęta gmina Brodnica, powiat brodnicki, KW TO1B/00026903/1. Charakterystyka nieruchomości - działka położona jest w centralnej części wsi wśród zabudowy gospodarczej. Przedmiotem wyceny jest udział wynoszący 1/7 w całości nieruchomości. MPZP brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – teren zurbanizowany. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość 1/7 udziału w działce 20/22.
2. Działka o nr 530/4 o powierzchni 1,9846 ha, obręb Lembarg gmina Jabłonowo Pomorski, powiat brodnicki, KW TO1B/00028238/2. Charakterystyka nieruchomości - działka położona jest przy drodze 543 prowadzącej z Jabłonowa Pomorskiego do Brodnicy. Stanowi zwarty teren. Na nieruchomości znajduje się stodoła murowana styl folwarczny, budynek hydroforni. Ponadto trzy studnie wiercone oraz sieć wodno- kanalizacyjna- hydrofornia. MPZP brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – Strefa B - rolniczo-osadnicza, oraz strefa C ekologiczno-osadnicza.
W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu, wartość, stodoły murowanej styl folwarczny, budynku hydroforni. Ponadto trzy studnie wiercone osobno oraz sieć wodno- kanalizacyjna- hydrofornia.
3. Działka o nr 124/3 o powierzchni 0,1622 ha, obręb Płużnica gmina Płużnica, powiat wąbrzeski, KW TO1W/00024124/1. Charakterystyka nieruchomości - działka położona jest w centralnej części wsi Płużnica, nie posiada bezpośredniego dostępu do drogi publicznej. Nieruchomość częściowo porośnięta zakrzaczeniem. MPZP – obecnie nieruchomość stanowi teren zabudowy mieszkaniowo usługowej, zostało wszczęte postępowanie w sprawie zmiany planu. W nowo tworzonym planie nieruchomość zmieni przeznaczenie na – teren zieleni śródpolnej i nadwodnej, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – brak. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
4. Działka o nr 124/12 o powierzchni 0,0248 ha, obręb Płużnica gmina Płużnica, powiat wąbrzeski, KW TO1W/00024124/1. Charakterystyka nieruchomości - działka położona jest w centralnej części wsi Płużnica, nie posiada bezpośredniego dostępu do drogi publicznej. Nieruchomość częściowo porośnięta zakrzaczeniem. MPZP – obecnie nieruchomość stanowi teren zabudowy mieszkaniowo usługowej, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – brak. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
5. Działka o nr 383/5 o powierzchni 0,0400 ha, obręb Dębowa Łąka gmina Dębowa Łąka, powiat wąbrzeski, KW TO1W/00034807/6. Charakterystyka nieruchomości - działka położona jest na obrzeżach Dębowej Łąki, przy drodze 548 jadąc do miejscowości Fryzanowo. Posiada bezpośredniego dostępu do drogi publicznej. Sama nieruchomość jest drogą umożliwiającą dostęp do nieruchomości oznaczonej nr 383/2. MPZP – obecnie nieruchomość stanowi teren rolniczy
z dopuszczeniem zabudowy zagrodowej 4R/RM. decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – brak. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
6. Działka o nr 153/3 o powierzchni 0,3277 ha, obręb Łabędź gmina Ryńsk, powiat wąbrzeski, KW TO1W/00034951/0. Charakterystyka nieruchomości - działka położona jest we wsi Nielub, obecnie stanowi nieużytek, z jednej strony ma dostęp do drogi publicznej, z dwóch stron otoczona jest strugą toruńską. MPZP – brak; decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – obszar zwartej zabudowy z dopuszczeniem uzupełnień, przekształceń i rehabilitacji, częściowo w obszarze potencjalnym do sporządzenia planu – rozwój wielofunkcyjny, a częściowo w obszarze ochrony konserwatorskiej strefa B. Rada gminy nie przystąpiła do sporządzenia planu. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
7. Działka o nr 153/4 o powierzchni 0,3397 ha, obręb Łabędź gmina Ryńsk, powiat wąbrzeski, KW TO1W/00034951/0. Charakterystyka nieruchomości - działka położona jest we wsi Nielub, obecnie stanowi nieużytek, z jednej strony ma dostęp do drogi publicznej, z dwóch stron otoczona jest strugą toruńską. MPZP – brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – obszar zwartej zabudowy z dopuszczeniem uzupełnień, przekształceń i rehabilitacji, częściowo w obszarze potencjalnym do sporządzenia planu – rozwój wielofunkcyjny, a częściowo w obszarze ochrony konserwatorskiej strefa B. Rada gminy nie przystąpiła do sporządzenia planu. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
8. Działka o nr 153/5 o powierzchni 0,3294 ha, obręb Łabędź gmina Ryńsk, powiat wąbrzeski, KW TO1W/00034951/0. Charakterystyka nieruchomości - działka położona jest we wsi Nielub, obecnie stanowi nieużytek, z jednej strony ma dostęp do drogi publicznej, z dwóch stron otoczona jest strugą toruńską. MPZP – brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – obszar zwartej zabudowy z dopuszczeniem uzupełnień, przekształceń i rehabilitacji, częściowo w obszarze potencjalnym do sporządzenia planu – rozwój wielofunkcyjny, a częściowo w obszarze ochrony konserwatorskiej strefa B. Rada gminy nie przystąpiła do sporządzenia planu. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu.
9. Działka o nr 216/1 o powierzchni 0,2040 ha, obręb Osiek nad Wisłą gmina Obrowo, powiat toruński, KW TO1T/00007906/0. Charakterystyka nieruchomości - działka położona jest w Osieku nad Wisła jest zabudowana budynkiem mieszkalnym oraz budynkiem niemieszkalnym. MPZP – brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – budownictwo mieszkaniowe. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu oraz wartość obydwu budynków oddzielnie.
10. Działka o nr 216/2 o powierzchni 0,1179 ha, obręb Osiek nad Wisłą gmina Obrowo, powiat toruński, KW TO1T/00007906/0. Charakterystyka nieruchomości - działka położona jest w Osieku nad Wisła jest niezabudowana, porośnięta drzewami. MPZP – brak, decyzja o warunkach zabudowy – brak, studium – budownictwo mieszkaniowe. W danym operacie Wykonawca zobowiązany jest wycenić wartość gruntu oraz wszystkich elementów przedstawiających wartość.
Wykonanie – 10 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 125/1 o łącznej powierzchni 0,5000 ha, obręb Wieniec, gmina Mogilno, powiat mogileński. KW. BY1M/00008889/9. Charakterystyka nieruchomości – działka rolna niezabudowana dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miny. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest w strefie funkcjonalnej E-1 ekologiczno- rolniczej i stanowi obszar rolniczej przestrzeni produkcyjnej o różnej przydatności.
2. Działka nr: 55, 57, 58, 61, o łącznej powierzchni 0,1730 ha, obręb miasto Strzelno, gmina Strzelno powiat mogileński. KW BY1M/00035241/3, KW BY1M/00031395/9, KW. BY1M/00036527/9, KW BY1M/00001532/3. Charakterystyka nieruchomości – nieruchomość rolna niezabudowana dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działki położone są w strefie oznaczonej symbolem „E” strefa dalszego rozwoju” o funkcji ,, tereny zieleni- projektowane”.
3. Działka nr 39/15 o łącznej powierzchni 0,0503 ha, obręb Szarlej, gmina Kruszwica,
powiat inowrocławski, KW BY1I/00032007/6. Charakterystyka nieruchomości – działka rolna niezabudowana, dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest w strefie wiejskiej B- rolniczo- leśnej przestrzeni produkcyjnej
z osadnictwem skoncentrowanym, z umiarkowanym rozwojem funkcji produkcyjno – usługowych
w granicach obszarów kontynuacji zabudowy oraz kontynuacji i rozwoju zabudowy. Są to tereny rolnicze. Działka znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej ,,B”.
4. Działka nr 48 o łącznej powierzchni 0,0253 ha, obręb Tarnówko, gmina Kruszwica, powiat inowrocławski. KW BY1I/00026049/7. Charakterystyka nieruchomości – działka nierolna niezabudowana, dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest w strefie wiejskiej C- leśno- rolniczej przestrzeni produkcyjnej
i osadnictwa wiejskiego z rozwojem funkcji turystyczno- wypoczynkowych, na terenie Nadgoplańskiego Parku Tysiąclecia. Są to obszary zabudowane wskazane do przekształceń
i uzupełnień zabudowy na cele funkcji mieszkaniowej z usługami.
5. Działka nr 6/5 o łącznej powierzchni 0,0148 ha, obręb Głogówiec, gmina Janikowo, powiat inowrocławski, KW BY1I/00024436/3. Charakterystyka nieruchomości – działka nierolna niezabudowana, dla powyższej nieruchomości obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy w którym ww. działka zapisana jest pod symbolem 3MW- teren zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej.
6. Działka nr 2/6 o łącznej powierzchni 0,4600 ha, obręb Obudno, gmina Gąsawa, powiat żniński, KW BY1Z/00000816/1. Charakterystyka nieruchomości – działka rolna niezabudowana, dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest w terenach zabudowy zagrodowej i usługowej w gospodarstwach rolnych.
7. Działka nr 46/4 o łącznej powierzchni 0,2100 ha, obręb Obudno, gmina Gąsawa, powiat żniński. KW BY1Z/00012156/3. Charakterystyka nieruchomości – działka rolna niezabudowana, zadrzewiona, porośnięta lasem w wieku ca 30 letnim, dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest w terenach zabudowy zagrodowej
i usługowej w gospodarstwach rolnych. Działka nie posiada dostępu do drogi publicznej.
8. Działka nr 133/2 o łącznej powierzchni 0,1400 ha, obręb Chomiąża Szlachecka, gmina Gąsawa, powiat żniński. KW BY1Z/00008309/0. Charakterystyka nieruchomości – działka rolna niezabudowana, na działce rośnie kilka wieloletnich topoli i wierzb, nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest w terenach rolnych i zabudowy zagrodowej.
9. Działka nr 107/1 o łącznej powierzchni 0,1030 ha, obręb Rozalinowo- Piastowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. KW BY1Z/00011677/4. Charakterystyka nieruchomości – działka rolna niezabudowana, dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest w terenach rolnych.
10. Działka nr 44/7 o łącznej powierzchni 0,1000 ha, obręb Rozalinowo Piastowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. KW BY1Z/00013615/6. Charakterystyka nieruchomości – działka niezabudowana, Ls VI, porośnięta kilkudziesięcioletnim lasem sosnowym, dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje, miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest w terenach lasów.
11. Działka nr 44/12 o łącznej powierzchni 0,1010 ha, obręb Rozalinowo Piastowo, gmina Gąsawa, powiat żniński. KW BY1Z/00013615/6. Charakterystyka nieruchomości – działka niezabudowana, Ls VI porośnięta kilkudziesięcioletnim lasem sosnowym, dla powyższej nieruchomości nie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy. W Studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy działka położona jest w terenach lasów.
Wykonanie – 11 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6
Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości:
1. Działka nr 431 o powierzchni 0,0801 ha, obręb Raciąż, gmina Tuchola, powiat tucholski. Charakterystyka nieruchomości – działka niezabudowana. W studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy działka leży w obszarze funkcjonalno-przestrzennym
rolno-osadniczym. Posiada dostęp do drogi, położona w kompleksie działek rolniczych.
2. Działka nr 327 o powierzchni 1,7000 ha, obręb Mały Mędromierz, gmina Tuchola, powiat tucholski. Charakterystyka nieruchomości – działka niezabudowana. W studium Uwarunkowań
i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy leży w obszarze funkcjonalno-przestrzennym wielofunkcyjnym terenach rolniczej przestrzeni produkcyjnej o różnej przydatności. Posiada dostęp do drogi, położona w kompleksie działek rolniczych.
3. Działka nr 370/26 o powierzchni 0,0107 ha, obręb Mrocza, gmina Mrocza, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – działka niezabudowana, nie posiada dostępu do drogi. W studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy działka zlokalizowana jest na terenach oznaczonych jako „tereny zabudowy o funkcjach gospodarczych” oraz „tereny rewitalizacji przestrzeni śródmiejskiej”. Sprzedaż na podstawie art. 29 ust 1h – polepszenie warunków zagospodarowania.
4. Działka nr 1/5 o powierzchni 59,7965 ha, obręb Orle, gmina Mrocza, powiat nakielski. Charakterystyka nieruchomości – działka niezabudowana, posiada dostęp do drogi, położona
w kompleksie działek rolniczych. W studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy zlokalizowana jest na terenach oznaczonych jako „pozostałe tereny”, grunty rolne chronione klas bonitacyjnych II-III oraz wody.
Wykonanie – 4 operatów szacunkowych w dwóch egzemplarzach w formie papierowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES AKTUALIZACJI OPERATU W RAMACH ZAOFEROWANEJ CENY

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: JAKOŚĆ – DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY WYKONUJĄCEGO OPERAT

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania oraz którzy spełniają poniższe warunki zamówienia:
a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują do realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - zgodnie z art. 156 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami rzeczoznawca majątkowy sporządza na piśmie opinię o wartości nieruchomości w formie operatu szacunkowego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia którego zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

PEŁNOMOCNICTWO
1.1. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, należy załączyć do oferty.
1.3. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazujące jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników)
1.4. Forma umocowania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. OŚWIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy
2.2. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofertą składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SWZ
3.2. Forma zobowiązania została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. OŚWIADCZENIE NT. DOŚWIADCZENIA RZECZOZNAWCY
4.1. Z uwagi na fakt, iż doświadczenie rzeczoznawcy, którego Wykonawca wskaże do realizacji zadania, jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga wskazania w ofercie imienia i nazwiska rzeczoznawcy, skierowanego do wykonania zamówienia
4.2. Celem uzyskania punktów w kryterium JAKOŚĆ-DOŚWIADCZENIE RZECZOZNAWCY – Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie nt. wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, przez Rzeczoznawcę, skierowanego do realizacji zamówienia, operatów szacunkowych, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SWZ,
4.3. Forma oświadczenia została szczegółowo określona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.4. Zamawiający zastrzega, że przedmiotowe oświadczenie NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy
z Wykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia, tylko i wyłącznie w przypadku:
• wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony umowy nie mają wpływu, przed którymi, działając z należytą starannością, Strony umowy nie mogły się zabezpieczyć i które wystąpiły po zawarciu umowy (np. pożar, powódź, zalanie, klęska żywiołowa, epidemia).
2. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny, udokumentowany wniosek WYKONAWCY, który uzyska pozytywną opinię ZAMAWIAJĄCEGO, potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności, uniemożliwiających terminową realizację prac. Zamawiający zastrzega jednak, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia usługi będzie równy okresowi przerwy, na który Wykonawca nie miał wpływu.
3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
4. W przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić tylko na zasadach określonych w przywołanym artykule.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/386976 przy użyciu zakładki „Załączniki”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Ciąg dalszy informacji RODO (…)
7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.
Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany
w pkt 1.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4
UKRAINA
Informacje dodatkowe:
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zwanej dalej ustawą) z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24
lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.