eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica › Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Siennica w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-08-03


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00134611 z dnia 2021-08-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Siennica w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIENNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kołbielska 1

1.5.2.) Miejscowość: Siennica

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-332

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 757 20 20

1.5.8.) Numer faksu: 25 757 20 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ugsiennica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Siennica w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f205e45b-e080-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001810/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Siennica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109556/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.1.2021.JC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 517482,11 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218021,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Siennica w roku szkolnym 2021/2022 w ramach przewozów regularnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej ustawa Pzp, Zamawiający unieważnił postępowanie gdyż wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.
Uzasadnienie
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty. Obydwie zostały odrzucone.
Oferta nr 1 złożona przez Usługi Transportowe Przewóz Osób Bogdan Raniszewski, ul. Janusza Korczaka 12, 07-200 Wyszków została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Jednym z kryteriów oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu jest norma emisji spalin. Zgodnie z zapisami Rozdziału XX. Specyfikacji warunków zamówienia Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert na potwierdzenie norm emisji spalin przez pojazdy, które będą wykorzystywane do realizacji zamówienia i które zostaną wskazane w kryterium oceny ofert, Zamawiający żądał złożenia do oferty dokumentów określających te normy (np. wyciąg ze świadectwa homologacji, certyfikat zgodności, dowód rejestracyjny). Dokumenty te należą do katalogu przedmiotowych środków dowodowych. Do oferty nie zostały złożone wymagane przez Zamawiającego przedmiotowe dokumenty dowodowe. Przepis art. 107 ust. 3 ustawy Pzp wprowadza natomiast bezwzględny zakaz uzupełniania środków dowodowych, które potwierdzają zgodność oferty z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.
Oferta nr 2 złożona przez RAPIT Latowicz Piotr Radzio, ul. Siedlecka 24, 05-334 Latowicz została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i pkt 6 Pzp, gdyż jest niezgodna z przepisami ustawy oraz nie została sporządzona i przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania i przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. Art. 63 ust. 2 ustawy Pzp mówi, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ponadto Zamawiający w Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) w Rozdziale XVII. Sposób oraz termin składania ofert w pkt 3 określił, iż ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, Ponadto w pkt 5 niniejszego rozdziału Zamawiający odniósł się do sytuacji jaka miała miejsce przy złożeniu przedmiotowej oferty i opatrzenie podpisem kwalifikowanym tylko wiadomości wysłanej ePUAP-em. W pkt 5 Zamawiający zaznaczył, iż skorzystanie w ramach systemu ePUAP z funkcji „wyślij z podpisem” nie oznacza opatrzenia wysyłanej wiadomości (formularza komunikacji wraz z załącznikami, w tym oferty) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – podpisanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym jest czynnością odrębną od czynności wysłania formularza komunikacji w ramach systemu ePUAP, winno dotyczyć przesyłanych w załączeniu dokumentów i winno nastąpić wcześniej (przed załączeniem ich do formularza komunikacji i zaszyfrowaniem). Podpisanie samego formularza wysyłkowego ePAUP nie oznacza prawidłowego opatrzenia oferty podpisem. Złożona w niniejszym postępowaniu oferta jest skanem oferty Wykonawcy pierwotnie wytworzonej przez niego w postaci papierowej, tj. przekształceniem jej w postać elektroniczną. Postać elektroniczna oferty nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169198,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221442,00 PLN

2021-08-03 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.