eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Jordanowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Jordanowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jordanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Jordanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182691700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@jordanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jordanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6d2f8c9-933a-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Jordanowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d2f8c9-933a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019340/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Jordanowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00041987

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa skateparku modułowego na płycie żelbetowej o powierzchni 337,5 m2, utwardzonego dojścia,ogrodzenia oraz elementów małej architektury w tym: ławek, koszy na śmieci, tablicy informacyjnej, stojaków na rowery, oświetlenia. W ramach przedmiotu zamówienia należy również dostarczyć i zamontować elementy placu zabaw. Inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Kolejowej w Jordanowie na działce ewid. nr 3980/10 oraz w zakresie wymiany nawierzchni na istniejącym chodniku na działce ewid. nr 3980/38. Zakres prac obejmuje:
a) splantowanie i oczyszczenie istniejącego terenu, przygotowanie pod wykonanie projektowanych elementów;
b) -demontaż istniejącej nawierzchni z płyt betonowych oraz kostki istniejącego chodnika;
c) -wytyczenie płyty skateparku oraz lokalizacji elementów małej architektury i projektowanych utwardzeń;
d) -roboty ziemne;
e) -wykonanie projektowanych utwardzeń;
f) -wymiana nawierzchni istniejącego chodnika;
g) -montaż elementów małej architektury w tym lamp solarnych;
h) montaz wypozaszanie :
Kamera zewnętrzna – 3 szt. Montaż we wskazanych przez Zamawiającego miejscach.
Zewnętrzna kamera bezprzewodowa WiFi o parametrach min.:
- Podgląd na żywo z każdego miejsca (Android i iOS)
- Obrót głowicy w poziomie 355° oraz 95° w pionie
- Tryb nocny do 45m
- Powiadomienia alarmowe PUSH, EMAIL
- 18x zoom optyczny przybliżenie bez utraty ostrości do 100m
- 5x zoom cyfrowy
- Rozdzielczość 4Mpx (2560x1440p)
- Dwustronna komunikacja - wbudowany mikrofon i głośnik
- Inteligentna analiza obrazu (AI IVS) - wykrywanie ludzi, podążanie za ruchem(autotracking)
- Ustawianie ostrzeżeń głosowych - po wykryciu człowieka
- Tryb AP - możliwość połączenia kamery z telefonem bez routera - działa w odległościach do 15m, połączenie się kamery z telefonem bez konfiguracji z routerem
- Obsługa kart pamięci do 256GB
- Nagrywanie na karcie SD po wykryciu ruchu, nagrywanie w pętli
- Zdalny dostęp i pobieranie nagrań z karty SD
i)humusowanie i obsianie trawą stref bezpieczeństwa oraz terenu przyległego;
j)-uporządkowanie terenu.

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał decyzję udzielającą pozwolenia na budowę nr 762/22 znak WA.6740.1.771.2022.KM.


2. Wykonawca, winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres wskazany w ofercie Wykonawcy. Najkrótszy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego : 60 miesięcy (podanie niższego okresu gwarancji spowoduje odrzucenie oferty).Najdłuższy okres gwarancji, uwzględniany przy ocenie ofert : 120 miesięcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna.
UWAGA:
Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
a. zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących,
b. sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c. na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną,
d. uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
e. uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem,
f. doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót,
g. przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, usuwanie nieczystości ,
h. ustawienie niezbędnych wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż. Prawa budowlanego, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, ogrodzeń, , znaków, tablic, osłon itp.,
i. ubezpieczenie budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262300-4 - Betonowanie

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 3) Ustawy: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu naj-korzystniejszej oferty”
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – w przedmiotowym postępowaniu zostały złożonych 5 ofert . Oferta z najniższą ceną w kwocie 1 314 700,30 zł brutto (słownie złotych: jeden milion trzysta czternaście tysięcy siedemset złotych 30/100 ), przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. –– 875 000,00 zł brutto ( słownie: osiemset siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1314700.30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1552303.88 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.