Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00066123/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie ciągów pieszych od głównych ciągów komunikacyjnych dla osób ze szczególnymi potrzebami- wykonanie ciągu pieszego wraz z oświetleniem i miejscami odpoczynku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4 A
1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 -22-78
1.5.8.) Numer faksu: 81 827 -22-78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pczol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pczol.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie ciągów pieszych od głównych ciągów komunikacyjnych dla osób ze szczególnymi potrzebami- wykonanie ciągu pieszego wraz z oświetleniem i miejscami odpoczynku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd4019f9-a019-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031919/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie ciągów pieszych do głównych ciągów komunikacyjnych dla osób ze szczególnymi potrzebami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
program „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.ZM.381.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222694,4 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostosowanie ciągów pieszych od głównych ciągów komunikacyjnych dla osób ze szczególnymi potrzebami- wykonanie ciągu pieszego o odpowiedniej szerokości oraz o odpowiedniej nawierzchni wraz z oświetleniem i miejscami odpoczynku”
w ramach realizacji projektu pn. ,,Dostępność Plus dla Szpitala w Poniatowej” realizowanych w ramach programu „Dostępność Plus dla zdrowia” (nr POWR.05.02.00-00-0044/18) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
1. Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie chodników i wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych na terenie Szpitala w Poniatowej, ul. Fabryczna 18, 24-320 Poniatowa.
1. Przebudowa chodników w zakresie:
• wytyczenie chodników,
• zdjęcie humusu,
• roboty ziemne,
• rozebranie istniejącej nawierzchni chodników i przekazanie inwestorowi materiału nadającego się do ponownego wykorzystania w miejscu wskazanym przez inwestora,
• korytowanie pod warstwy konstrukcyjne na średnia głębokość do 25 cm,
• ustawienie krawężników 15x30x100 na ławie betonowej C8/10,
• ustawienie obrzeży 8x30x100 na ławie betonowej C8/10,
• podbudowa zasadnicza z zastosowaniem spoiwa hydraulicznego C 8/10 na zjazdach 10 cm,
• podbudowa zasadnicza z zastosowaniem spoiwa hydraulicznego C 3/4 na chodnikach 15 cm,
• wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej prostokątnej o wym 10 cm x 20 cm ma podsypce cem.-piaskowej 1:5,
• likwidacja barier architektonicznych przy przejściach/zejściach z chodników,
• wykonanie plantowania i humusowanie wraz z obsianiem trawą terenu po rozbiórkach starych chodników,
• wykonanie miejsca do odpoczynku z ławkami parkowymi z podłokietnikiem o wym. (wys. siedziska od 42 cm do 48 cm i głębokości minimum 50 cm) o wymiarach 1,5 m na 3 m,
2. Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych:
• na terenie dojścia do budynku Szpitala w Poniatowej:
- demontaż starego oświetlenia,
- budowa słupów oświetleniowych o wysokości 5 metrów oznaczonych wg projektu na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1,0 metra, w ilości 14 sztuk wraz z dodatkowym zabezpieczeniem przed przewróceniem się i osunięciem się,
- instalacji/montażu opraw oświetleniowych na projektowanych słupach oświetleniowych wykonanych w technologii LED o mocy 55W na prefabrykowanych uchwytach montażowych w ilości 14 sztuk,
-budowa sieci kablowej niskiego napięcia nN-0,4kV zasilającej oprawy oświetlenia terenu typu YAKY 4x25 mm2 o długości ok. 275 metrów, zabezpieczona rurami ochronnymi na całej długości projektowanej trasy, układana w wykopie / rowie kablowym zgodnie z obowiązującą normą SEP-E-004, wykonanym wyłącznie metodą ręcznego kopania,
- budowa sieci uziemiającej z bednarki wykonanej bednarką FeZn 25x4 mm układaną z projektowanymi liniami kablowymi we wspólnym wykopie zgodnie z załączonym rysunkiem obrazującym sposób układania linii kablowych wraz z zabezpieczeniem i siecią uziemiającą we wspólnym wykopie.
• przy budynku administracyjnym:
- budowa rozdzielnicy oświetlenia terenu oznaczonej wg projektu „SO", zasilaną z miejsca wskazanego w warunkach przyłączenia.
W załączeniu:
Roboty budowlane, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku pn. OPZ_zał_1,
Branża elektryczna, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku pn. OPZ_zał_2.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 9 DO SWZ. SKŁADAJĄ SIĘ NA NIEGO NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
1) dokumentacja
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3) przedmiary robót
4) rysunki i opisy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318409,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365802,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318409,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART -BRUK Monika Chołody
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161707352
7.3.3) Ulica: Miłocin 40a
7.3.4) Miejscowość: Nałęczów
7.3.5) Kod pocztowy: 24-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318409,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.