eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Zad 1: Budowę drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Domatkowie -dok projektowa Zad 2: Rozbudowa drogi gminnej publicznej nr 150505R w m. Kolbuszowa i Kolbuszowa Górna - dok projektowa



Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zad 1: Budowę drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Domatkowie –dok projektowa
Zad 2: Rozbudowa drogi gminnej publicznej nr 150505R w m. Kolbuszowa i Kolbuszowa Górna – dok projektowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zad 1: Budowę drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Domatkowie –dok projektowa
Zad 2: Rozbudowa drogi gminnej publicznej nr 150505R w m. Kolbuszowa i Kolbuszowa Górna – dok projektowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5f65b09-a14e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032724/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie dokumentacji drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Domatkowie

1.3.7 Rozbudowa drogi gminnej publicznej nr 150505R w m. Kolbuszowa i Kolbuszowa Górna – dokumentacja projektowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: „Budowę drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Domatkowie –dokumentacja projektowa”.
Założenia do projektowania:
a) budowę drogi na odcinku dł. ok. 242,0mb (od drogi powiatowej do granicy z działką nr ewid. 1079/2) na działkach o nr ewid.:

Lp. Nr działki / obręb / jedn. ewid Użytek Charakter własności/władania Podmiot ewidencyjny
1. 1263/4 / Domatków / Kolbuszowa Dr Użytkowanie Zarząd Dróg Powiatowych
11 Listopada 10; 36-100 Kolbuszowa
2. 1082/6 / Domatków / Kolbuszowa Ł, Ps własność Własność prywatna
3. 1082/5 Domatków / Kolbuszowa Ps własność Własność prywatna
4. 1082/2 / Domatków / Kolbuszowa dr
własność Gmina Kolbuszowa
5. 1082/4 Domatków / Kolbuszowa R, Ps własność Własność prywatna
6. 1078 Domatków / Kolbuszowa R, Ł, Bi
własność Szkoła Gminna w Kolbuszowej
Szkoła Podstawowa w Domatkowie

b) budowę odwodnienia drogi (urządzenia do odwodnienia lub/i rowy lub/i sieć kanalizacji deszczowej),
c) przebudowa istniejącego przepustu pod drogą,
d) rozbiórkę elementów kolidujących – ogrodzenie (jeśli będzie taka konieczność),
e) usunięcie kolidujących drzew (jeśli będzie taka konieczność),
f) przebudowę sieci teletechnicznej (kolidujący słup drewniany sieci teletechnicznej),
g) przebudowę istniejących sieci uzbrojenia terenu i infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją (ist. sieci: elektroenergetyczna, gazowa).
1. Wymagania opracowań dla ww. zadań:
1) Spisanie z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, danych wyjściowych do projektowania.
2) Opracowanie mapy do celów projektowych - 1 egz.
3) Koncepcję rozwiązań projektowych z wyceną przybliżonych kosztów przedsięwzięcia (pozytywne zaopiniowaną przez Zamawiającego) - 1 egz.
4) Opracowanie dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - 2 egz.
5) Wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej winien zawierać wszystkie wymagane załączniki zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U z 2022r., poz. 176) w szczególności:
a) przygotowanie wniosku wraz z uzyskaniem decyzji o zgodzie na realizację inwestycji drogowej ZRiD wraz z rygorem natychmiastowej wykonalności,
b) mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu;
c) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi,
d) mapy zawierające projekty podziału nieruchomości wraz z pełną dokumentacją, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami – co najmniej 6 egz.
e) szczegółowe zestawienie nieruchomości objętych podziałami, - 6 egz.
f) określenie nieruchomości lub ich części, z których korzystanie będzie ograniczone, - 6 egz.
g) określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu – 6egz.
h) trzy egzemplarze projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz z zaświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.), aktualnym na dzień opracowania projektu;
i) uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych zgodnie z wymogami prawa i procedurami organów oraz gestorów sieci,
j) opinie organów wymaganych przepisami szczególnymi;
k) ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (jeśli będzie wymagana) – 1 egz.
l) ostateczną decyzję o pozwoleniu wodnoprawnym (jeśli będzie wymagana) – 1 egz.
m) wykonanie opisu stanu nieruchomości do celów odszkodowawczych na dzień wydania decyzji ZRiD.
6) Kartę informacyjną przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli będzie wymagana) – ilość niezbędna do postępowania administracyjnego.
7) Operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagany) – ilość niezbędna do postępowania administracyjnego.
8) Operat dendrologiczny (jeżeli będzie wymagany).
9) Projekt zagospodarowania terenu zawierający część opisową i część rysunkową, określający cały zakres inwestycji – 3 egz.,
10) Projekt architektoniczno-budowlany - 3 egz.
1) Projekt techniczny – 3 egz.
2) Projekt wykonawczy - 3 egz.
3) Projekt stałej organizacji ruchu zatwierdzony przez właściwy organ zarządzający ruchem - 3 egz.
4) Przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej).
5) Kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej).
6) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (w wersji elektronicznej) - 1 egz.
7) Opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wariantach: nieedytowalnym – format plików: PDF oraz edytowalnym – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH).
8) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania. .

2. Zakres prac projektowych
Prace projektowe powinny obejmować wszystkie czynności i koszty z nimi związane łącznie z opłatami pobieranymi przez urzędy i instytucje z tytułu uzgodnień prac projektowych oraz opłat związanych z uzyskaniem warunków technicznych dotyczących budowy, przebudowy istniejących mediów. Wykonawca powinien uwzględnić wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury i zarządców dróg oraz opiniach i uzgodnieniach. Wykonawca zobowiązany jest również opracować dokumentację usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą. Prace projektowe winny obejmować również niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje, w tym uzyskanie prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), w tym przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacji inwestycji drogowej (ZRID) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 49446,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: „Rozbudowa drogi gminnej publicznej nr 150505R w m. Kolbuszowa i Kolbuszowa Górna – dokumentacja projektowa”
Założenia do projektowania:
a) Rozbudowę drogi gminnej ul. Piłsudskiego w Kolbuszowej i Sędziszowskiej w Kolbuszowej Górnej polegającej na budowie drogi dla pieszych i rowerów na odcinku dł. ok. 1270m (od skrzyżowania ul. Piłsudskiego z Wolską działka nr ewid. 371 do ronda im. Mieczysława Maziarza działką nr ewid. 1595/1). Rozbudowa na działkach o nr ewid.:

Lp. Nr działki / obręb / jedn. ewid. Użytek Charakter własności/władania Podmiot ewidencyjny
1. 1274/2 (ul. Piłsudskiego) dr własność Gmina Kolbuszowa
2. 1265 (rz. Nil) / Kolbuszowa / Kolbuszowa Ps/ Wp użytkowanie Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Rzeszowie
3. 2371 (ul. Piłsudskiego) / Kolbuszowa / Kolbuszowa dr własność Gmina Kolbuszowa
4. 4592/1 (ul.. Sędziszowska) / Kolbuszowa Górna / Kolbuszowa dr własność Gmina Kolbuszowa

b) Szerokość drogi dla pieszych i rowerów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych.
c) Konstrukcję nawierzchni drogi dla pieszych i rowerów projektować zgodnie
z Katalogiem typowych konstrukcji nawierzchni jezdni przeznaczonych do ruchu bardzo lekkiego oraz innych części dróg WR-D-63.
d) przebudowa sieci napowietrznej 0,4 kV na kablową doziemną na odcinku od drogi gminnej wewnętrznej działka nr ewid. 1273 (obręb: Kolbuszowa, jedn. ewid. Kolbuszowa) do końca linii w kierunku ronda im. Mieczysława Maziarza na odcinku ok. 260m.
e) budowę oświetlenia ulicznego na odcinku od mostu na rzece Nil do ronda im. Mieczysława Maziarza.
f) usunięcie drzew – kolidujących (jeśli będzie taka konieczność),
g) przebudowę istniejących sieci uzbrojenia terenu i infrastruktury technicznej kolidującej z inwestycją.
h) budowę odwodnienia drogi (urządzenia do odwodnienia lub/i rowy lub/i sieć kanalizacji deszczowej),
i) rozbiórkę elementów kolidujących – ogrodzenia (jeśli będzie taka konieczność),
j) budowę kanału technologicznego.
k) budowę kładki/mostu na przekroczeniu rzeki Nil.

3. Wymagania opracowań dla ww. zadań:
1) Spisanie z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, danych wyjściowych do projektowania.
2) Opracowanie mapy do celów projektowych - 1 egz.
3) Koncepcję rozwiązań projektowych z wyceną przybliżonych kosztów przedsięwzięcia (pozytywne zaopiniowaną przez Zamawiającego) - 1 egz.
4) Opracowanie dokumentacji geotechnicznej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - 2 egz.
5) Wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej winien zawierać wszystkie wymagane załączniki zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U z 2022r., poz. 176) w szczególności:
a) przygotowanie wniosku wraz z uzyskaniem decyzji o zgodzie na realizację inwestycji drogowej ZRiD wraz z rygorem natychmiastowej wykonalności,
b) mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu;
c) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi,
d) mapy zawierające projekty podziału nieruchomości wraz z pełną dokumentacją, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami – co najmniej 6 egz.
e) szczegółowe zestawienie nieruchomości objętych podziałami, - 6 egz.
f) określenie nieruchomości lub ich części, z których korzystanie będzie ograniczone, - 6 egz.
g) określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu – 6egz.
h) trzy egzemplarze projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego wraz z zaświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.), aktualnym na dzień opracowania projektu;
i) uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych zgodnie z wymogami prawa i procedurami organów oraz gestorów sieci,
j) opinie organów wymaganych przepisami szczególnymi;
k) ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (jeśli będzie wymagana) – 1 egz.
l) ostateczną decyzję o pozwoleniu wodnoprawnym (jeśli będzie wymagana) – 1 egz.
m) wykonanie opisu stanu nieruchomości do celów odszkodowawczych na dzień wydania decyzji ZRiD.
6) Kartę informacyjną przedsięwzięcia wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli będzie wymagana) – ilość niezbędna do postępowania administracyjnego.
7) Operat wodno-prawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagany) – ilość niezbędna do postępowania administracyjnego.
8) Operat dendrologiczny (jeżeli będzie wymagany).
9) Projekt zagospodarowania terenu zawierający część opisową i część rysunkową, określający cały zakres inwestycji – 3 egz.,
10) Projekt architektoniczno-budowlany - 3 egz.
1) Projekt techniczny – 3 egz.
2) Projekt wykonawczy - 3 egz.
3) Projekt stałej organizacji ruchu zatwierdzony przez właściwy organ zarządzający ruchem - 3 egz.
4) Przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej).
5) Kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej).
6) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (w wersji elektronicznej) - 1 egz.
7) Opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wariantach: nieedytowalnym – format plików: PDF oraz edytowalnym – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH).
8) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania. .

4. Zakres prac projektowych
Prace projektowe powinny obejmować wszystkie czynności i koszty z nimi związane łącznie z opłatami pobieranymi przez urzędy i instytucje z tytułu uzgodnień prac projektowych oraz opłat związanych z uzyskaniem warunków technicznych dotyczących budowy, przebudowy istniejących mediów. Wykonawca powinien uwzględnić wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury i zarządców dróg oraz opiniach i uzgodnieniach. Wykonawca zobowiązany jest również opracować dokumentację usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą. Prace projektowe winny obejmować również niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje, w tym uzyskanie prawomocnej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), w tym przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacji inwestycji drogowej (ZRID) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

4.5.5.) Wartość części: 105903,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49446,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49446,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXAL - Marek Tokarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671001427

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49446,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 310 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105903,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105903,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXAL - Marek Tokarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671001427

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105903,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 310 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.