eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stężyca › Poprawa dostępności komunikacyjnej Gminy Stężyca poprzez przebudowę dróg gminnych o łącznej długości 5,5km w miejsc. Zielonka-Budki, Stężyca i Paprotnia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa dostępności komunikacyjnej Gminy Stężyca poprzez przebudowę dróg gminnych o łącznej długości 5,5km w miejsc. Zielonka-Budki, Stężyca i Paprotnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Senatorski 1

1.5.2.) Miejscowość: Stężyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-540

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stezyca.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-stezyca.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności komunikacyjnej Gminy Stężyca poprzez przebudowę dróg gminnych o łącznej długości 5,5km w miejsc. Zielonka-Budki, Stężyca i Paprotnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26952540-bd82-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023049/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa dostępności komunikacyjnej Gminy Stężyca poprzez przebudowę dróg gminnych o łącznej długości 5,1km w miejsc. Zielonka-Budki, Stężyca i Paprotnia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26952540-bd82-11ed-b311-9aae6ad31be8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
W uzasadnionych przypadkach - np. awaria portalu e-Zamówienia możliwe jest złożenie dokumentów na skrzynkę ePuap Zamawiającego. W takich sytuacjach przy próbie komunikacji należy telefonicznie powiadomić Zamawiającego (tel. 81 86 63 036) o sytuacji, celem weryfikacji (potwierdzenia) faktu awarii portalu e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: -Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”
-Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
-Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: „RODO”, a także art. 8a ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych, dalej: „ustawa PZP”, niniejszym informujemy, że:

1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stężyca, adres: Urząd Gminy w Stężycy, Plac Senatorski 1, 08-540 Stężyca.
2.Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje wyznaczony dla Administratora Inspektor Ochrony Danych, Pan Paweł Kamola, z którym kontakt możliwy jest za pomocą poczty e-mail: iod@stezyca.eurzad.eu .
3.Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4.Odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.
8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP.
5.Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres trwania zawartej umowy oraz w okresie przechowywania dokumentacji ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami.
6.Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonej kategorii danych wynikają z ustawy PZP.
7.W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, a także nie będą podlegały profilowaniu, stosownie do treści art. 22 RODO.
8.Wykonawca jak i osoby, których dane Wykonawca przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO posiadają:
a) prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących (art. 15 RODO), z zastrzeżeniem ograniczenia wynikającego z art. 8a ust. 2 oraz art. 97 ust. 1a ustawy PZP, tj.: w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku. Zamawiający może wówczas żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
b)prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących (art. 16 RODO),
c)prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art.
18 RODO) z zastrzeżeniem przypadku, o którym mowa w art. 8a ust. 4 ustawy PZP – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
10.Zakres przetwarzanych danych osobowych wynika bezpośrednio z charakteru i rodzaju prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11.Informujemy również, że Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić niezbędne środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym, lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPIOS.0271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa - modernizacja dróg gminnych o łącznej długości 5,571 km w
miejscowościach Zielonka-Budki, Stężyca, i Paprotnia, z podziałem na zadania i obejmujące na-stępujące zakresy robót:

Zadanie nr 1
Modernizacja drogi w miejscowości Zielonka – Budki położonej na działkach nr 553/2, 1345, 1350, 1346/1, 1346/2, 1342/2.

Droga gminna Nr 102924L w miejscowościach Brzeziny - Zielonka składa się z jedne-go ciągu drogowego zlokalizowanego na działce nr ewid. 553/2 w miejscowości Zielonka oraz działek nr ewid. 1345,1350, 1346/1, 1346/2 w miejscowości Brzeziny obsługuje ruch lokalny związany z prowadzeniem działalności rolniczej oraz tereny zabudowane.
Droga gminna Nr 102931L w miejscowości Brzeziny składa się z jednego ciągu drogowego zlokalizowanego na działce nr ewid. 1342/2 w miejscowości Brzeziny obsługuje ruch lokalny związany z prowadzeniem działalności rolniczej oraz tereny zabudowane.
Modernizacja drogi Nr 102924L rozpoczyna się od km 0+505 - km roboczy 0+000. Od km roboczego 0+000 do km 0+284 droga o nawierzchni bitumicznej. Na odcinku od km 0+284 do km 0+410 nawierzchnia tłuczniowa wymagająca wzmocnienia tłuczniem (bez poszerzeń). Od km 0+410 do km 0+701 nawierzchnia drogi tłuczniowa oraz projektuje się poszerzenie jezdni szer. 0,5m. Od km 0+701 do km 0+855 nawierzchnia jezdni tłuczniowa, projektuje się poszerzenie jezdni szer. 0,7 m. Od km 0+855 do km 1+005 nawierzchnia drogi tłuczniowa, projektuje się poszerzenie jezdni 1,0m. Od km 1+005 do km 1+107 nawierzchnia drogi tłuczniowa, projektuje się poszerzenie jezdni 1,2m. Od km 1+107 do km 1+182 nawierzchnia drogi tłuczniowa, projektuje się poszerzenie jezdni 2,0m. Od km 1+182 do km 1+300 nawierzchnia drogi gruntowa, projektuje się wykonanie koryta na całej szerokości jezdni.
Modernizacja drogi Nr 102931L rozpoczyna się od km 0+000 - km a kończy na km 1+1160 ( na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1406L Niwa Babicka – Edwardów – Swaty).
Na modernizowanym odcinku drogi przewiduje się wzmocnienie istniejącej nawierzchni tłuczniowej warstwą 10 cm tłucznia 0+31,5mm a następnie wykonanie warstw wiążącej i ścieralnej.

Do zakresu robót na drodze nr 102924L wchodzą:
-roboty ziemne – korytowanie pasa jezdni na poszerzeniach, fragmentami na całej szerokości jezdni oraz na zjazdach oraz skrzyżowaniach,
-mechaniczne ścinanie poboczy od km 0+000 do km 1+300,
-wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-63mm, gr. 20 cm na korytowanych odcinkach drogi, poszerzeniach jezdni, zjazdach i skrzyżowaniach,
-wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. 10 cm od km 0+284 do km 1+300,00 oraz zjazdach i skrzyżowaniach,
-skropienie warstw konstrukcyjnych,
-wykonanie warstwy wiążącej z betony asfaltowego AC 11W KR 1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. 4 cm tj. 100kg/m2 od km 0+284 do km 1+300,
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. 3cm. tj. 75 kg/m2 od km 0+000 do km 1+300,
-uzupełnienie i utwardzenie poboczy rodzimym gruntem od km 0+000 do km 1+300,
-wykonanie oznakowania pionowego.
Do zakresu robót na drodze nr 102931L wchodzą:
-mechaniczne ścinanie poboczy od km 0+000 do km 1+160,
-wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. 10 cm od km 0+000do km 1+160,00 oraz zjazdach i skrzyżowaniach,
-skropienie warstw konstrukcyjnych,
-wykonanie warstwy wiążącej z betony asfaltowego AC 11W KR 1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. 4 cm tj. 100kg/m2 od km 0+284 do km 1+160
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. 3 cm. tj. 75 kg/m2 od km 0+000 do km 1+160 (jezdnia i zjazdy),
-uzupełnienie i utwardzenie poboczy rodzimym gruntem od km 0+000 do km 1+160,
-wykonanie oznakowania pionowego.

Zadanie nr 2
Modernizacja drogi gminnej – ul. Wierzbowa położonej na działce nr 1964/18 w miejscowości Stężyca

Droga gminna - ul. Wierzbowa w miejscowości Stężyca składa się z jednego ciągu drogowego zlokalizowanego na działce nr ewid. 1964/18 w miejscowości Stężyca. Droga obsługuje ruch lokalny związany z terenami zabudowanymi.
Modernizowana droga od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Błońską) do km 0+111 droga gruntowa, nieulepszona, w złym stanie technicznym. Na odcinku od km 0+111 do km 0+211 o nawierzchni tłuczniowej.
Odcinek drogi objęty niniejszym opracowaniem rozpoczyna się w km 0+000 a kończy w km 0+211. Trasa projektowanego odcinka przebiega w istniejącym pasie drogowym. Istniejące zjazdy o nawierzchni gruntowej

Do zakresu robót wchodzą:
-roboty ziemne
• korytowanie pasa jezdni od km 0+000 do km 0+111,
• korytowanie w celu wykonania zjazdów, dojść i utwardzenia terenu,
-mechaniczne ścinanie poboczy od km 0+000 do km 0+211,
-wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-63mm, gr. 20 cm od km 0+000 do km 0+111,
-wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. 10 cm od km 0+000 do km 0+211,
-skropienie warstw konstrukcyjnych,
-wykonanie warstwy wiążącej z betony asfaltowego AC 11W KR 1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. 4 cm tj. 100kg/m2 od km 0+000 do km 0+211,
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. 3cm. tj. 75 kg/m2 od km 0+000 do km 0+211,
-wykonanie warstw konstrukcyjnych pod nawierzchnie zjazdów, dojść i terenów utwardzonych,
-wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm – zgodnie z planem sytuacyjnym,
-wykonanie dojść z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm – zgodnie z planem sytuacyjnym,
-uzupełnienie i utwardzenie poboczy rodzimym gruntem od km 0+000 do km 0+211,
-regulacja pionowa studzienek i zaworów wodociągowych i gazowych,
-regulacja pionowa studni kanalizacyjnych,
-ustawienie oznakowania pionowego.

Zadanie nr 3
Modernizacja drogi gminnej – ul. Dolna położonej na działkach nr 1288/1 i 1470 w miejscowości Stężyca od km 1+957do km 3+117,00

Droga gminna Nr 102950L ul. Dolna w miejscowości Stężyca składa się z jednego ciągu drogowego zlokalizowanego na działkach nr ewid. 1594, 1470, 1288/1 w miejscowości Stężyca oraz na dz. nr ewid. 649 w m. Brzeźce.
Modernizowana droga od km 0+000 (skrzyżowanie z ul. Królewską dr. gminna 102947L) do km 1+957 i od km 3+117 do km 3+800 (skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 1402L) o nawierzchni bitumicznej obsługuje ruch lokalny związany z prowadzeniem działalności rolniczej (dojazdowa do pól uprawnych, łąk i pastwisk). Na odcinku od km 1+957 do km 3+117 droga gruntowa, nieulepszona, w złym stanie technicznym ze względu na użytkowanie głównie przez ciężki sprzęt rolniczy (ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe, kombajny do zbioru fasoli), samochody dostawcze oraz transporty pojazdów nienormatywnych z Zakładu Usług Technicznych Energetyki zlokalizowanego przy ul. Dolnej 6 w m. Stężyca.
Odcinek drogi objęty niniejszym opracowaniem rozpoczyna się w km 1+957 a kończy w km 3+117. Trasa projektowanego odcinka przebiega w istniejącym pasie drogowym.

Do zakresu robót wchodzą:
-roboty ziemne – korytowanie pasa jezdni od km 2+240 do km 3+117, mechaniczne ścinanie poboczy od km 0+500 do km 3+117,
-wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-63mm, gr. 20 cm od km 2+240 do km 3+117,
-wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. 10 cm od km 1+957 do km 3+117,
-skropienie warstw konstrukcyjnych,
-wykonanie warstwy wiążącej z betony asfaltowego AC 11W KR 1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. 4 cm tj. 100kg/m2 od km 1+957 do km 3+117
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. 3cm. tj. 75 kg/m2 od km 1+957 do km 3+117,
-uzupełnienie i utwardzenie poboczy rodzimym gruntem od km 0+500 do km 3+117,
-wykonanie oznakowania pionowego.

Zadanie nr 4
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Paprotnia położonej na działce 175

Droga gminna Nr 102963L w miejscowości Paprotnia składa się z jednego ciągu drogowego zlokalizowanego na działce nr ewid. 175 w miejscowości Paprotnia obsługuje ruch lokalny związany z prowadzeniem działalności rolniczej oraz tereny zabudowane.
Modernizowana droga od km 0+000 (skrzyżowanie z drogą powiatową 1402L) do km 0+068 o nawierzchni bitumicznej. Na odcinku od km 0+068 do km 1+740 nawierzchnia tłuczniowa wymagająca wzmocnienia tłuczniem. Od km 0+773 do km 0+982 projektuje się poszerzenie jezdni szer. 0,8m, od km 0+982 do km 1+520 projektuje się poszerzenie jezdni szer. 1 m, od km 1+520 do km 1+740 projektuje się poszerzenie jezdni 1,7m.
Odcinek drogi objęty niniejszym opracowaniem rozpoczyna się w km 0+000 a kończy w km 1+740. Trasa projektowanego odcinka przebiega w istniejącym pasie drogowym.

Do zakresu robót wchodzą:
-roboty ziemne – korytowanie pasa jezdni na poszerzeniach oraz na zjazdach oraz skrzyżowaniach,
-wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-63mm, gr. 20 cm na poszerzeniach jezdni, zjazdach i skrzyżowaniach,
-wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. 10 cm od km 0+068 do km 1+740,00 oraz zjazdach i skrzyżowaniach,
-skropienie warstw konstrukcyjnych,
-wykonanie warstwy wiążącej z betony asfaltowego AC 11W KR 1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. 4 cm tj. 100kg/m2 od km 0+068 do km 1+740 oraz zjazdach i skrzyżowaniach,
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S KR 1-2 wg normy PN-EN-13108-1 gr. 3cm. tj. 75 kg/m2 od km 0+000 do km 1+740 oraz zjazdach i skrzyżowaniach,
-uzupełnienie i utwardzenie poboczy rodzimym gruntem od km 0+000 do km 1+740,
-wykonanie oznakowania pionowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

34992200-9 - Znaki drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) (60%) i Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały (G) (40%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej dwie roboty budowlane, która polegały na budowie , przebudowie lub modernizacji drogi o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł każda
2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skierują do jego realizacji w zakresie wszystkich części zamówienia: min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w zakresie objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

-Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy
-Wykaz robót budowlanych.
-Wykaz osób.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.
2. Kwota wadium wynosi: 55 000,00 zł
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku z następujących form:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyUrzędu Gminy Stężyca tj.: 65 8724 1015 2002 1500 0534 0034 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu GPIOS.0271.1.2023)
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się dzień i godzinę uznania wskazanego powyżej rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto Zamawiającego) lub złożenie innej ważnej formy wadium przed terminem składania ofert.
7. Wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w pkt od 4 ppkt 2) - 4 ppkt 4) należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej na zasadach określonych wrozdziale X SWZ z zastrzeżeniem, iż dokument musi być opatrzony kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do jego wystawienia ze stronyGwaranta (wystawcy gwarancji/ poręczenia).
8. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy. Zamawiającemu powinno przysługiwać prawo dochodzenia należności zabezpieczonych gwarancją bezpośrednio od wystawcy gwarancji. Niedopuszczalne są zapisy uzależniające zapłatę przez gwaranta sumy gwarancyjnej od wcześniejszego żądania zapłaty należności od Wykonawcy.
9. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie w sposób nieprawidłowy, nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp – zostanie odrzucona.
11. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
12. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a)oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b)w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna,
a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.
c)zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
3.Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-04 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.