Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00084759/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131660 z dnia 2021-07-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dojazdów do nieruchomości na terenie miasta Białogard
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dojazdów do nieruchomości na terenie miasta Białogard2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b7b4a39-ce69-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa dojazdów do nieruchomości na terenie miasta Białogard
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084759/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250816,49 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Budowa dojazdów do nieruchomości na ul. Sportowej w Białogardzie.Szczegółowy zakres robót i technologia:
- roboty ziemne,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm,
- wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 8 cm,
- warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego po zagęszczeniu gr.8 cm,
- plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie.
Zakres robót określono w projekcie technicznym i przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 56202,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Budowa dojazdów do nieruchomości na ul. Ks. Zofii w Białogardzie.Szczegółowy zakres robót i technologia:
- roboty ziemne
- profilowanie i zagęszczanie podłoża
- warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm,
- wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 8 cm,
- warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego po zagęszczeniu gr.8 cm,
- plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie.
Zakres robót określono w projekcie technicznym i przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 26962,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Budowa dojazdów do nieruchomości na ul. Mazurskiej w Białogardzie.Szczegółowy zakres robót i technologia:
- roboty ziemne,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm,
- wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 8 cm,
- warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego po zagęszczeniu gr.8 cm,
- plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie.
Zakres robót określono w projekcie technicznym i przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 67595,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Budowa dojazdów do nieruchomości na ul. Kujawskiej w Białogardzie.Szczegółowy zakres robót i technologia:
- roboty ziemne,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm,
- wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 8 cm,
- warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego po zagęszczeniu gr.8 cm,
- plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie.
Zakres robót określono w projekcie technicznym i przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 28481,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Budowa dojazdów do nieruchomości na ul. Jarzębinowa-Polna w Białogardzie.Szczegółowy zakres robót i technologia:
- roboty ziemne,
- profilowanie i zagęszczanie podłoża,
- warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm,
- wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 8 cm,
- warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego po zagęszczeniu gr.8 cm,
- plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie,
- wybudowanie przepustu z PCV d=600 mm przy budowie dojazdu.
Zakres robót określono w projekcie technicznym i przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 71575,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64685,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64685,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64685,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Drogowo-Mostowo-Transportowych Jan Kruszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330120562
7.3.3) Ulica: Redlino 50
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64685,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na część nr 2, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 Pzp, w toku badania oferty Zamawiający stwierdził błędy w dokumentacji dołączonej do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) – projekcie technicznym i przedmiarze robót dotyczących budowy dojazdów do nieruchomości na ul. Ks. Zofii w Białogardzie, stanowiących opis przedmiotu zamówienia. W opisie przedmiotu zamówienia wystąpiły znaczne rozbieżności między dokumentacją, a stanem faktycznym, polegające na tym, że ujęto szerszy zakres zadania niż jest faktycznie do wykonania. Projekt i przedmiar zakładały wykonanie 71 mb dojazdów do nieruchomości (natomiast z planu sytuacyjnego wynikało, że należy wykonać ok. 40 mb dojazdów), a faktyczny zakres do wykonania obejmuje ok. 25 mb.
Na podstawie przeprowadzonej wizji w terenie ustalono, że musi nastąpić zmiana zakresu robót, ponieważ wskazany w projekcie odcinek drogi dojazdowej na długości ok. 40 mb nie wymaga wykonania utwardzenia w technologii opisanej w projekcie, natomiast istnieje potrzeba wykonania dojazdu na dalszym odcinku drogi na długości ok. 25 mb.
Nie ulega wątpliwości, że wskazanie konkretnych zakresów robót do wykonania ma kluczowe znaczenie dla sporządzenia oferty, w szczególności ustalenia ceny. Nadto opis powinien w sposób rzeczywisty oddawać potrzeby Zamawiającego. Jednocześnie art. 28 Pzp wskazuje, że podstawą ustalenia wartości zamówienia jest całkowite szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy, bez podatku od towarów i usług, ustalone przez Zamawiającego z należytą starannością. Z uwagi na nieprawidłowy opis przedmiotu zamówienia, oszacowana przez Zamawiającego wartość zamówienia nie oddaje jego rzeczywistej wartości. Niewyeliminowanie powyższego błędu przez Zamawiającego na etapie postępowania przed otwarciem ofert uniemożliwiło podjęcie działania innego niż unieważnienie postępowania.
Zawarcie umowy obejmującej zakres robót przyjęty w SWZ i załącznikach stanowiłoby poważne naruszenie przepisów ustawy i na tym etapie nie ma możliwości poprawienia czy też zweryfikowania działania przez Zamawiającego, a Wykonawca nie może ponosić negatywnych konsekwencji niewłaściwych działań Zamawiającego. Wskazana powyżej niezgodność uzasadnia unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 6 Pzp, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30461,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30461,44 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73132,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73132,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73132,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Drogowo-Mostowo-Transportowych Jan Kruszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330120562
7.3.3) Ulica: Redlino 50
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73132,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32780,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32780,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Drogowo-Mostowo-Transportowych Jan Kruszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330120562
7.3.3) Ulica: Redlino 50
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32780,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90771,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90771,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90771,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Drogowo-Mostowo-Transportowych Jan Kruszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330120562
7.3.3) Ulica: Redlino 50
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90771,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-312021-07-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- CUW.26.1.2024 "Budowa EkoOgrodu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Białogardzie".
- Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych, kalibratorów, materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów'
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.