eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › WYKONANIE PILNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ, DEKARSKIEJ, ELEKTRYCZNEJ I INSTALACYJNEJ W BUDYNKACH I LOKALACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK W 2021 ROKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00131540 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYKONANIE PILNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ, DEKARSKIEJ, ELEKTRYCZNEJ
I INSTALACYJNEJ W BUDYNKACH I LOKALACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK W 2021 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 86 37 833

1.5.8.) Numer faksu: 59 86 22 427

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE PILNYCH ROBÓT BUDOWLANYCH BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ, DEKARSKIEJ, ELEKTRYCZNEJ
I INSTALACYJNEJ W BUDYNKACH I LOKALACH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY MIASTO LĘBORK W 2021 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ba10bf2-f072-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007574/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie pilnych robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Lębork

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lebork

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lebork

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane szczegółowo w dziale III, rozdziale 1 SWZ
1. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1) Wszelka korespondencja związaną z przedmiotowym postępowaniem, w tym złożenie oferty, następuje wyłącznie przy użyciu Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lebork . Zaleca się komunikację za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/lebork poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2) Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy zakupowej na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
b) korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne.
3) We wszelkiej korespondencji związanej z przedmiotowym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ lub numerem ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w dziale I pkt 15 SWZ
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwane dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:
a) administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii
Krajowej 14, 84-300 Lębork, tel. 059 862 42 80;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest
p. Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl, tel. ; 059 863 77 33;
c) dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego pn.: „Wykonanie pilnych robót budowlanych branży
ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach
stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w 2021 roku”
ZK.271. 10. 2021.EK .
d) odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o art. 18, art. 74 oraz art. 75 Ustawy Pzp.
e) dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie
z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia;
f) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio
dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy
Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie
będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
h) Wykonawca posiada:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
dotyczących Wykonawcy;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
Wykonawcy;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących
Wykonawcy narusza przepisy RODO;
i) Wykonawcy nie przysługuje:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych
Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZK.271.10.2021.EK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
a) Przedmiot zamówienia stanowi: Wykonanie pilnych robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Lębork w 2021 roku.
W chwili obecnej w zasobach komunalnych znajdują się 1242 mieszkania komunalne usytuowane zarówno w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych jak i w 74 budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasto Lębork.
b) Wspólny Słownik Zamówień:
45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach
45261900-3 – Naprawa i konserwacja dachów
c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1
do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
 projekt umowy – załącznik nr 1 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w okresie 3 lat
od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 70% wartości zamówienia podstawowego.
Zamówienie to zostało przewidziane w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu podstawowym, jest zgodne z jego przedmiotem oraz jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocena kryteriów: cena oraz okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa następujące warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie
treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia – nie
spełnia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie
treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia – nie
spełnia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie
treści złożonego dokumentu potwierdzającego wymagane ubezpieczenie oraz treści
złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje co najmniej czterema
osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać
czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotowych prac budowlanych,
w tym co najmniej jedna z wyżej wymienionych osób musi posiadać świadectwa
kwalifikacyjne wydawane przez komisje powołane przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie:
Grupa 1. Obsługa, konserwacja, montaż urządzeń, instalacji i sieci
elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i
zużywających energię elektryczną:
2. urządzenia i instalacje elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV,
10. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej
regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 2,
Grupa 3. Obsługa, konserwacja, remont, montaż, kontrola-pomiar urządzeń, instalacji
i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących
i zużywających paliwa gazowe:
6. urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa,
7. urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej niż 5 kPa,
10. aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń
i instalacji wymienionych w pkt 6 i 7.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie
treści złożonego dokumentu - Załącznika nr 4 do SWZ tj. wykazu osób zatrudnionych
przez Wykonawcę oraz treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ
wg formuły spełnia - nie spełnia
5) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału oraz nie podlega
wykluczeniu w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące
dokumenty w określonych przypadkach:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, składa w swoim imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,
b) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Opisane w dziale II rozdział 8 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opisane w dziale II rozdział 8 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga, od Wykonawców przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w SWZ dział III, rozdział 2.
2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao SA, numer rachunku 21 1240 1268 1111 0010 8729 . Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
4) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno ono zawierać następujące elementy:
nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),
a) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu jest Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14,
84-300 Lębork,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia
bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach
określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5) W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, spełniając przy tym następujące wymagania:
a) Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika wraz z podaniem jego danych
teleadresowych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
przedmiotowego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa w swoim imieniu razem z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – wypełniony załącznik Nr 3 do SWZ, co potwierdzi brak podstaw wykluczenia każdego z nich oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
c) Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
 dokumenty dotyczące własnej działalności składa każdy z Wykonawców
w swoim imieniu,
 dokumenty składane wspólnie np. formularz oferty, wykaz osób – składa
Pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę
wspólną.
d) Przed podpisaniem umowy wybrani Wykonawcy składający ofertę wspólną
zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich
współpracę.
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie
odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści
wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na Platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lebork na stronie prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-13 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.