eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wdrożenie systemu wspomagającego obsługę Sesji Sejmiku Województwa Małopolskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00130885 z dnia 2021-07-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wdrożenie systemu wspomagającego obsługę Sesji Sejmiku Województwa Małopolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wdrożenie systemu wspomagającego obsługę Sesji Sejmiku Województwa Małopolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f731b3e6-ee0c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00130885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003369/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Modernizacja sali sesyjnej: wdrożenie nowego, nowoczesnego rozwiązania (systemu) do głosowania, systemu audiowizualnego i okablowania strukturalnego (przejście z analogowego na cyfrowe)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej – adres e-mail: przetargi@umwm.malopolska.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego”).
Elektroniczna skrzynka podawcza: /947ts6aydy/SkrytkaESP.
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Szczegółowe informacje zawiera pkt 7 i 8 swz.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik nr 1A i 1 B Klauzule informacyjne z art. 13 i art. 14 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DG-XII.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 734417,50 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu wspomagającego obsługę Sesji Sejmiku Województwa Małopolskiego.
2. Opis przedmiotu zamówienia: wdrożenie systemu wspomagającego obsługę Sesji Sejmiku Województwa Małopolskiego. Zakres prac:
Dostawa i konfiguracja systemu konferencyjnego umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Sejmiku,
Dostawa i montaż systemu do transmisji z obrad
Dostawa systemu do dystrybucji audio-wideo
Dostawa i montaż systemu nagłośnienia
Integracja dostarczonego systemu konferencyjnego i systemu transmisji z posiadanym przez Urząd Marszałkowski systemem eSesja służącym do obsługi Sesji Sejmiku WM,
Utrzymanie wdrożonego systemu w infrastrukturze technicznej wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sopz) i warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
4. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonaną dostawę 36 miesięcy.
5. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w dni robocze w godzinach od 9:00 do 15:00, z zachowaniem reżimu sanitarnego, po uprzednim umówieniu się telefonicznie: 12/63-03-530. Zamawiający informuje, że odbycie przez wykonawcę wizji lokalnej nie jest wymagane do złożenia oferty (nie jest obligatoryjne) i nie przewiduje sankcji w postaci odrzucenia oferty złożonej bez odbycia wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej nie będzie możliwy do ustalenia na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert (przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
6. Oznaczenie wg CPV: 32573000-0 Komunikacyjny system sterowania
7. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 900 000,00 zł brutto.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32573000-0 - Komunikacyjny system sterowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
Ocena ofert w kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena=█(Najniższa cena brutto wykonania zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena brutto wykonania zamówienia oferty ocenianej) x 60 pkt

Ocena ofert w kryterium „Termin wykonania zamówienia” zostanie dokonana zgodnie z zasadą: jeśli wykonawca zaoferuje termin wykonania zamówienia:
do 14 dni od dnia podpisania umowy – oferta otrzyma 20 pkt,
od 15 do 21 dni od dnia podpisania umowy – oferta otrzyma 10 pkt,
od 22 do 29 dni od dnia podpisania umowy – oferta otrzyma 5 pkt,
30 dni od dnia podpisania umowy – oferta otrzyma 0 pkt,
powyżej 30 dni od dnia podpisania umowy – oferta zostanie odrzucona.

Brak podania terminu wykonania zamówienia spowoduje uznanie, że wykonawca oferuje maksymalny termin wykonania zamówienia tj. 30 dni i oferta wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 pkt.
W przypadku niejednoznacznego podania terminu wykonania zamówienia (np. wskazanie przedziału czasowego), Zamawiający przyjmie, że Wykonawca podał najpóźniejszy termin z tego przedziału i oferta otrzyma liczę punktów odpowiednią dla tego terminu.
Ocena ofert w kryterium „Okres gwarancji” zostanie dokonana zgodnie z zasadą:
Jeśli wykonawca zaoferuje okres gwarancji:
36 miesięcy – oferta otrzyma 0,00 pkt,
48 miesięcy – oferta otrzyma 10,00 pkt,
60 miesięcy i więcej – oferta otrzyma 20,00 pkt.
Niepodanie przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji oznacza, że Wykonawca udziela minimalnej 36–miesięcznej gwarancji i jego oferta otrzyma 0,00 pkt.
W przypadku zaznaczenia więcej niż jednej opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował dłuższy z oferowanych terminów gwarancji i jego oferta otrzyma odpowiadającą temu okresowi punktację.
Zaproponowanie przez wykonawcę okresu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy.
Podanie przedziału liczbowego przez Wykonawcę oznaczać będzie, że Zamawiający przyjmie dłuższy okres gwarancji oraz liczbę pkt-ów odpowiadającą mniejszej liczbie gwarancji (np. podanie przedziału (47-49), przyjęcie do umowy 49 okresu gwarancji, przyjęcie do punktacji okresu odpowiadającego 48 miesiącom czyli 10,00 pkt-ów)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
5. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6. Zapis ust. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami/) z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy, zawarte są w załączniku nr 1C do swz.
2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-08

2021-07-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.