eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80

1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14bf0374-bf43-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007003/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno.
2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/login. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ugszczytno@ug.szczytno.pl lub kamilasamsel@ug.szczytno.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email ugszczytno@ug.szczytno.pl lub kamilasamsel@ug.szczytno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno; tel. (89) 62 32 580, e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Szczytno jest Pan Kamil Maliszewski, kontakt: e-mail: iodo@ug.szczytno.pl, tel. (89) 62 32 583;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje rozbudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi gminnej numer 196010N, obręb Szymany, dz. nr 814/4, obręb Nowiny dz. nr 151, 152, 153, 3225/2, 3225/1139/3 - o łącznej długości – 1.055,00 mb., inwestycja przebiega przez teren linii kolejowej – obręb Nowiny, dz. nr 157.

Rozbudowa drogi gminnej numer 196010N ma na celu uzyskanie parametrów technicznych, które spełnią wymagania dla drogi ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdów z drogi krajowej i powiatowej, przejazdu kolejowo – drogowego kat. C, wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Zakres robót obejmuje:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowań,
• wycinkę drzew i zakrzaczenia,
• wykonanie robót ziemnych,
• profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
• wykonanie podłoża z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie nawierzchni jezdni z betony asfaltowego,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów oraz poboczy,
• wykonanie oznakowania zgodnie z SOR.

Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej o grubości 9 cm.,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.

Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu- 1 x 2
- korona drogi - 6,00 m,
- szerokość jezdni - 3,50 m,
- mijanka długości - 40,0 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na daszkowy o spadku - 2 %
- spadek pobocza - 6 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 1,25 m,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi - wg PZT.

Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej
o szerokości 3,5 metra. Uwzględniając warunki gruntowo-wodne podłoża odpowiadające grupie nośności podłoża G 1 i obciążenie ruchem na poziomie KR 1, oraz po konsultacji
z Inwestorem zaprojektowano następująca konstrukcję nawierzchni jezdni:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, AC 11S,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. - 5 cm, AC 16W,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/30 – 22 cm,
Razem: 31 cm.

Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w teren pasa drogowego.

Pobocze o grubości 15 cm należy wykonać z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie.

Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe wg. projektu.
Roboty ziemne będą związane z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi. W przypadku wystąpienia w koronie drogi gruntów nienośnych należy dokonać wymiany gruntu do stropu warstwy gruntów nośnych. Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje rozbudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi gminnej numer 196017N, obręb Romany, dz. nr 202, obręb Zielonka dz. nr 148, 147/2, 147/3, 152/3 - o łącznej długości – 2.094,00 mb.

Rozbudowa drogi gminnej numer 196017N ma na celu uzyskanie parametrów technicznych, które spełnią wymagania dla drogi ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowań dróg gminnych, wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Zakres robót obejmuje:
• wycinkę drzew z karczowaniem pni,
• wykonanie robót ziemnych,
• profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
• wykonanie podłoża z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie nawierzchni jezdni z betony asfaltowego,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów oraz poboczy,
• wykonanie oznakowania zgodnie z SOR.

Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie wydłużenia przepustu DN 600 mm,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania.

Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2,
- korona drogi - 6,00 m,
- szerokość jezdni - 3,50 m,
- mijanka długości - 40,0 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na daszkowy o spadku - 2 %
- spadek pobocza - 6 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 1,25 m.

Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej
o szerokości 3,5 metra. Uwzględniając warunki gruntowo-wodne podłoża odpowiadające grupie nośności podłoża G 1 i G 3 obciążenie ruchem na poziomie KR 1, oraz po konsultacji z Inwestorem zaprojektowano następująca konstrukcję nawierzchni jezdni:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, AC 11S,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. - 5 cm, AC 16W,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/30 – 22 cm,
- warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej o CBR min. 25% - 20 cm.
Razem: 21 cm.

Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w teren pasa drogowego.

Pobocze o grubości 15 cm należy wykonać z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie.

Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Na odcinkach kabli energetycznych, które przechodzą pod jezdnią i zjazdami założyć rury ochronne dwudzielne.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu SOR.
Roboty ziemne będą związane z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi. W przypadku wystąpienia w koronie drogi gruntów nienośnych należy dokonać wymiany gruntu do stropu warstwy gruntów nośnych.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Nowe Gizewo, dz. nr 85, 82/9, 87/2 - o łącznej długości – 507,50 mb.
Przebudowa drogi wewnętrznej ma na celu uzyskanie parametrów technicznych, które spełnią wymagania dla drogi ze szczególnym uwzględnieniem poprawienia bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdów z dróg wewnętrznych
i nieruchomości oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego.
Zakres robót obejmuje:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie robót ziemnych,
• profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
• wykonanie podłoża z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
• wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej i z betony asfaltowego,
• wykonanie zjazdów, miejsc postojowych oraz poboczy,
• przełożenie kabla energetycznego SN na długości - 193 metrów.

Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z kostki brukowej betonowej i z betonu asfaltowego o szerokości od 3,50 do 5,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do nieruchomości,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.

Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2,
- korona drogi - od 6,00 do 7,00 m,
- szerokość jezdni - 3,50 - 5,50 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na daszkowy o spadku - 2 %
- spadek pobocza - 6 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 0,75 - 1,25 m.
- przecięcie krawędzi jezdni i zjazdu ścięte skosem o proporcji n: m, gdzie n = m ≥ 1,50 m.

Konstrukcja nawierzchni jezdni i zjazdów:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i z bitumicznej o szerokości od 3,5 do 5,5 metra. Uwzględniając warunki gruntowo-wodne podłoża odpowiadające grupie nośności podłoża G 1/G 2 i obciążenie ruchem na poziomie KR 1, oraz po konsultacji z Inwestorem zaprojektowano następująca konstrukcję nawierzchni jezdni.
Konstrukcja jezdni z betonu asfaltowego:
- nawierzchnia ścierna ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, AC 11 S,
- nawierzchnia wiążąca z betonu asfaltowego o gr. - 5 cm, AC 16 W,
- wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C50/30 – 22 cm,
- warstwa mrozoodporna z mieszanki niezwiązanej o CBR ≥ 25% - 10,0 cm.
Razem: 41 cm.

Konstrukcja jezdni, zjazdów i miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej:
- nawierzchnia z kostki betonowej - 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa - 4 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C50/30 – 22 cm,
- warstwa mrozoodporna z mieszanki niezwiązanej o CBR ≥ 25% - 10,0 cm.
Razem: 44 cm.

Obramowanie nawierzchni należy wykonać z opornika betonowego 12x25 cm. Opornik ustawiać na ławie betonowej oporem betonu C 12/15. Zjazdy obramować opornikiem 12x25 lub krawężnikiem 15/22 cm na ławie betonowej z oporem.

Odwodnienie.
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w teren pasa drogowego.

Regulacja urządzeń w drodze.
Wyregulować wysokościowo włazy do studni oraz zawory wodociągowe do projektowanych rzędnych nawierzchni. Do regulacji włazów użyć fabrycznych pierścieni regulacyjnych z betonu.

Rury ochronne.
Na odcinkach kabli energetycznych, które przechodzą pod jezdnią i zjazdami założyć rury ochronne dwudzielne.
Pobocze o grubości 15 cm należy wykonać z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie.

Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.
Oznakowanie pionowe w/g Projektu.
Roboty ziemne będą związane z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi. W przypadku wystąpienia w koronie drogi gruntów nienośnych należy dokonać wymiany gruntu do stropu warstwy gruntów nośnych.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec, dz. nr 108/8, gm. Szczytno. - o łącznej długości – 343,30 mb.
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec, dz. nr 108/8 - o łącznej długości – 343,30 mb.
Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec ze szczególnym uwzględnieniem ma na celu poprawienie bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowania z drogą gminną.

Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej o grubości 8 cm.,
- wykonanie podejść do furtek z kostki brukowej o grubości – 6 cm.,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.

Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi - 5,50 m,
- szerokość jezdni - 3,50 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m
- szerokość zjazdów na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.

Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej
o szerokości 3,5 metra. Uwzględniając warunki gruntowo-wodne podłoża odpowiadające grupie nośności podłoża G 1 i obciążenie ruchem na poziomie KR 1, oraz po konsultacji
z Inwestorem zaprojektowano następująca konstrukcję nawierzchni jezdni:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11S D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem: 38 cm.

Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.

Pobocza.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, profilowane i zagęszczone mechaniczne na odcinku wykonanej warstwy bitumicznej, Is=0,98.

Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.

Konstrukcja zjazdów bitumicznych na drogi boczne i do nieruchomości:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11S D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem: 38 cm.

Konstrukcja nawierzchni dojść do furtek z kostki betonowej:
- kostka betonowa o gr. - 6 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 zagęszczana mechanicznie gr. - 3-5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5mm, Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 o gr. - 20 cm,
- podbudowa z z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5mm zagęszczonego mechanicznie Is=1,0; wg.PN-EN 13242+A1:2010 - 10 cm,
- podłoże gruntowe – piasek średni G1,
Razem: 39-41 cm.

Regulacja urządzeń w drodze.
Wyregulować wysokościowo zawory wodociągowe do projektowanych rzędnych nawierzchni.
Rury ochronne - na odcinkach kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, które przechodzą pod jezdnią i zjazdami założyć rury ochronne dwudzielne.
Konstrukcja zjazdów na drogi boczne taka sama jak konstrukcja drogi głównej.
Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu.

Oznakowanie pionowe w/g Projektu.
Wyrównać powierzchnie terenu znajdującego się za poboczami (ręczne lub mechanicznie rozplantowanie gruntu w celu estetycznego wykończenia).

b) Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec, dz. nr 117/5, gm. Szczytno - o łącznej długości – 205,40 mb.
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec, dz. nr 117/5 - o łącznej długości – 205,40 mb., w ramach której zakłada się:
Przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Lipowiec ze szczególnym uwzględnieniem ma na celu poprawienie bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację zjazdu z drogi gminnej wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje studzienek oraz zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowania z drogą gminną.

Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej o grubości 8 cm.,
- wykonanie podejść do furtek z kostki brukowej o grubości – 6 cm.,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.

Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m
- szerokość jezdni - 3,50 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku - 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m
- szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.

Konstrukcja nawierzchni jezdni:
Zgodnie z projektem technologicznym konstrukcja jezdni o nawierzchni bitumicznej
o szerokości 3,5 metra. Uwzględniając warunki gruntowo-wodne podłoża odpowiadające grupie nośności podłoża G 1 i obciążenie ruchem na poziomie KR 1, oraz po konsultacji
z Inwestorem zaprojektowano następująca konstrukcję nawierzchni jezdni:
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. - 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11S D50/70: wg.PN-EN 13108-1,
- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm, na obciążenie ruchem KR 1 z m.m. o uziarnieniu 0/11,20 mm, AC 11W D50/70: wg. PN-EN 13108-1,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, stabilizowanego mechanicznie grubość 20 cm, , Is = 1,00; wg. wg PN –EN 13242+A1:2010
-wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,5 mm, gr. 10 cm, zagęszczonego mechanicznie wg. PN – EN 13242+A1:2010,
- grunt rodzimy – piasek średni (G-1)
Razem: 38 cm.

Odwodnienie
Przewidziano odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi w przyległy teren.

Pobocza.
Pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z mieszanki kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm, profilowane i zagęszczone mechaniczne na odcinku wykonanej warstwy bitumicznej, Is=0,98.

Zjazdy do posesji zabudowanych:
Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Zjazdy indywidualne to zjazdy wg KPED 03.90 (bez rowów) o szerokości od 3,00 do 5,00 metrów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 419/4 w miejscowości Olszyny gm. Szczytno. - o łącznej długości – 150,00 mb.
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej dz. nr 419/4 w miejscowości Olszyny - o łącznej długości – 150,00 mb.

Przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny ze szczególnym uwzględnieniem ma na celu poprawienie bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowania z droga wewnętrzną, wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowania z drogą wewnętrzną.

Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej o grubości 8 cm.,
- wykonanie podejść do furtek z kostki brukowej o grubości – 6 cm.,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.

Parametry geometryczne:
- klasa drogi - D,
- prędkość projektowej - 30 km/h,
- kategoria obciążenia ruchem - KR -1,
- liczba jezdni x ilość pasów ruchu - 1 x 2
- korona drogi -5,50 m,
- szerokość jezdni - 3,50 m,
- przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku- 2 %
- spadek łuki poziome: daszkowy - 2 %
- spadek pobocza nie utwardzonego - 5 %
- szerokość pobocza z kruszywa łamanego fr.0/31,5 mm - 2 x 1,0 m.
- szerokość zjazdów z kostki betonowej, na posesje zabudowane: wg PZT,
- szerokość zjazdów z bitumicznych na drogi: wg PZT.
b) Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 419/8 i 421/1 w miejscowości Olszyny gm. Szczytno - o łącznej długości – 240,10 mb.
Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi wewnętrznej dz. nr 419/8 i 421/1 w miejscowości Olszyny - o łącznej długości – 240,10 mb.
Przebudowy drogi wewnętrznej w miejscowości Olszyny ze szczególnym uwzględnieniem ma na celu poprawienie bezpieczeństwa w ruchu poprzez poprawę geometrii drogi, regulację skrzyżowania z droga wewnętrzną, wykonanie zjazdów oraz wykonania konstrukcji nawierzchni z betony asfaltowego.
Projektowane roboty obejmują:
• frezowanie nawierzchni w obrębie skrzyżowania,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych w celu ułożenia podbudowy,
• ułożenie rur osłonowych na instalacjach sieciach zgodnie z uzgodnieniami,
• wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych,
• wykonanie poboczy drogi,
• regulacje zaworów wodociągowych,
• wykonanie zjazdów indywidualnych i skrzyżowania z drogą wewnętrzną.

Roboty drogowe przewidują:
- roboty przygotowawcze,
- zabezpieczenie terenu,
- geodezyjne wytyczenie terenu przebudowy drogi,
- wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem koryta oraz kształtowaniem korony drogi,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m,
- wykonanie i zagęszczenie pobocza z kruszywa łamanego,
- wykonanie zjazdów do posesji z mieszanki bitumicznej o grubości 8 cm.,
- wykonanie podejść do furtek z kostki brukowej o grubości – 6 cm.,
- wykonanie robót wykończeniowych,
- wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- wykonanie oznakowania pionowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych
w art. 112 ust. 2 ustawy pzp dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.

3) zdolności technicznej i zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz robót
w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w którym oświadczy, że wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł (należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.);

4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w którym oświadczy, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł (należy przez to rozumieć budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz.2351 z późn. zm.); - z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór wykazu - załącznik nr 5 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Część I: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
Część II : 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Część III: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Część IV : 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
Część V: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do oferty należy załączyć:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie wstępne- załączniki nr 2 i 3 do SWZ - składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1) Zamawiający na wniosek Wnioskodawcy udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż 5 % należnego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w ust. 2 do wysokości udziału własnego Zamawiającego (różnicy między wartością inwestycji a poziomem dofinansowania).
2) Wniosek o zaliczkę powinien zawierać:
a) kwotę wnioskowanej zaliczki;
b) harmonogram rozliczenia zaliczki, zgodny z harmonogramem rzeczowo– finansowym;
c) formę zabezpieczenia zaliczki;
d) numer rachunku, na który zaliczka ma zostać wypłacona.
3) Zamawiający odmawia udzielenia zaliczki w przypadku gdy:
a) Wykonawca nie rozliczył się z poprzednio udzielonych zaliczek lub
b) gdy Wykonawca nie wykonał robót w zakresie wartości uprzednio udzielonej zaliczki lub
c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia zaliczki.
5) Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia zaliczki, jeżeli przewidywana wartość zaliczek przekracza 20% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Zabezpieczenie zaliczki wnosi się w formach określonych w art. 442 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych w wysokości 100% wartości udzielanej zaliczki z terminem ważności 30 dni po planowanym terminie realizacji zaliczkowanych robót budowlanych określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym.
6) Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, poręczenie czy weksel muszą być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego.
7) Zabezpieczenie zaliczki wnosi się poprzez złożenie w oryginale dokumentu w siedzibie Zamawiającego.
8) Zwrot zabezpieczenia zaliczki następuje poprzez zwolnienie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej w formie oświadczenia.
9) Wykonawca zobowiązuje się wystawić Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia otrzymania kwoty zaliczki na rachunek bankowy wskazany we wniosku, fakturę zaliczkową w wysokości otrzymanej zaliczki.
10) Rozliczenie zaliczki następuje poprzez wystawienie faktury za właściwie wykonane i odebrane roboty budowlane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
11) Jako termin rozliczenia zaliczki przyjmuje się dzień złożenia przez Wykonawcę prawidłowo sporządzonej faktury za wykonane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym roboty budowlane wraz z protokołem ich odbioru.
12) Wykonawca złoży faktury rozliczeniowe do faktury zaliczkowej wraz z protokołem odbioru podpisanym przez Inspektora Nadzoru i zaakceptowanym przez Zamawiającego na kwotę nie niższą od udzielonej zaliczki.
13) Wykonawca może wystąpić z wnioskiem maksymalnie o 2 zaliczki.
14) Pozostała kwota należnego wynagrodzenia w wysokości kwoty dofinansowania płatna po zakończeniu realizacji inwestycji na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę, w oparciu o protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-27 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy pzp.
Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków
Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.