eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 0483835748

1.5.8.) Numer faksu: 0483835749

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3ea244e-9e4a-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3ea244e-9e4a-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007581/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Odnawianie i remont lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia w podziale na dwie części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00073426

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/002/01/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 348341,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie odnawianie lokali socjalnych i tymczasowych będących w zasobach Gminy Miasta Radomia.
2. Zamawiający przewiduje wykonanie robót budowlanych w 38 gminnych lokalach mieszkalnych przeznaczonych do zasiedlania w drodze eksmisji. Minimalny zakres robót to odnowienie 27 lokali mieszkalnych.
3. Przedmiotowe postępowanie będzie realizowane w lokalach mieszkalnych położonych w Radomiu w lokalizacjach zawartych w załączniku nr 11 (Wykaz i opis lokali).
4. Zakres robót budowlanych obejmuje: roboty rozbiórkowe, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie stalowym, posadzki, remont pieców i trzonów kuchennych, roboty malarskie, roboty sanitarne, instalacje gazowe, instalacje elektryczne, wykonanie dokumentacji powykonawczej dla każdego lokalu mieszkalnego.
5. Roboty będą realizowane na podstawie zleceń wystawianych przez Zamawiającego. Zakres prac odnawianego lokalu mieszkalnego będzie określony przez Zamawiającego w przedmiarze robót załączonym do każdego zlecenia wykonania robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie realizowania wszystkich robót wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym w ramach danego zlecenia, tj. odstąpienia od robót zbędnych dla prawidłowego wykonania remontu danego lokalu mieszkalnego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby jednostek miary w poszczególnych pozycjach kosztorysowych, z zastrzeżeniem, że maksymalna wartość umowy nie przekroczy wartości oferty Wykonawcy.
6. Termin wykonania odnowienia lokalu na podstawie pojedynczego zlecenia będzie zależał od wielkości lokalu (do 30 m2 lub powyżej 30 m2) i zakresu odnowienia (wymiana stolarki budowlanej lub bez wymiany stolarki) oraz deklaracji złożonej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Szczegóły dotyczące dopuszczalnych terminów opisane zostały w Rozdziale XIV pkt 1 ppkt 3) SWZ.
7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy, (Załącznik nr 8 do SWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 9 do SWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10 do SWZ oraz w Wykazie lokali (Załącznik nr 11 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W zakresie w/w postępowania do upływu terminu składania ofert wpłynęły trzy oferty.
Oferty firm: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA GAMA Dariusz Grzegorzewski oraz Zakład Remontowo Budowlany Rybicki Bogusław Rybicki Daniel Spółka Cywilna zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z uwagi na niezgodność ich treści z warunkami zamówienia.
Oferty są niezgodne z warunkami zamówienia, gdyż Wykonawcy złożyli wraz z Formularzem oferty kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, zaś Zamawiający wymagał złożenia z ofertą kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą kalkulacji szczegółowej, co wyraźnie zaznaczył w Rozdziale VIII pkt 4 oraz w Rozdziale XIII SWZ. Oferta Wykonawcy
z kosztorysem ofertowym niezgodnym z opisem, jak zaznaczono w SWZ, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Kosztorys ofertowy FIRMY HANDLOWO-USŁUGOWEJ GAMA Dariusz Grzegorzewski dodatkowo był niekompletny.
Kosztorys w przypadku przyjęcia wynagrodzenia kosztorysowego jest podstawą do określenia zarówno przedmiotu zamówienia (przyszłych robót budowlanych), jak również określenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, gdyż istotą kosztorysowego rozliczenia realizacji przedmiotu zamówienia jest wyliczenie ceny końcowej w oparciu o ilość faktycznie zrealizowanych prac oraz ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów nakładów i prac.
W przypadku wynagrodzenia kosztorysowego przyjętego w niniejszym postępowaniu, niedołączenie do oferty kompletnego kosztorysu skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust 1.pkt 5. Brak ten nie podlega uzupełnieniu.
Cena pierwszej oferty złożonej przez Grzegorza Błażejczyka Firma Ogólno-Budowlana GREG-BUD – 450083,88 zł (a zatem ceny wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert) przewyższa kwotę w wysokości: 376209,11 zł, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie będzie mógł zwiększyć tej kwoty do kwoty 450083,88 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450083,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450083,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.