eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Hucisku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00129422 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Hucisku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Hucisku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41008fcc-a68c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa remizy strażackiej w Hucisku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046452/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 980512,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Hucisku”.
2. Zadanie obejmuje: budowę budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Hucisku wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan, c.o., elektryczną oraz przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i instalacji fotowoltaicznej na dz. nr ew. 361, 378, 9146/2, 946 i 947 w Hucisku gm. Leżajsk oraz 13959/1 i 9146/2 gm. Nowa Sarzyna, obręb Wola Zarczycka.
3. Inwestycja realizowana będzie w ramach zadania pn. „Budowa budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Hucisku wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan, c.o., elektryczną oraz przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i instalacji fotowoltaicznej na dz. nr ew. 361, 378, 9146/2, 946 i 947 w Hucisku gm. Leżajsk oraz 13959/1 i 9146/2 gm. Nowa Sarzyna, obręb Wola Zarczycka”.
Zakres obejmuje budowę budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej
Parametry budynku:
- długość budynku: 24,51 m
- szerokość budynku: 17,01 m
- wysokość budynku: 13,75 m n.p.t.
- ilość kondygnacji nadziemnych: 1
- kubatura budynku: 2991 m3
- powierzchnia zabudowy: 338,85 m2
- powierzchnia użytkowa: 264,91 m2
- rzędna posadzki przyziemia 180,30 m n.p.m.
Roboty budowlane:
- roboty przygotowawcze i ziemne,
- roboty betonowe,
- roboty murowe,
- konstrukcja i pokrycie dachu,
- izolacje,
- posadzki, warstwy podbudowy,
- tynki wewnętrzne i okładziny,
- stolarka okienna i drzwiowa,
- roboty pozostałe
- elewacje
- zagospodarowanie terenu
Roboty sanitarne:
- budowa instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz bateriami
- budowa kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem
- montaż uchwytów dla niepełnosprawnych
- budowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami i niezbędną armaturą,
- montaż kotła elektrycznego wraz z osprzętem,
- montaż wentylatorów kanałowych oraz kratek,
- budowa przyłącza wodociągowego,
- budowa hydrantu p.poż.,
- budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej,
Roboty elektryczne:
- budowa rozdzielnic,
- budowa WLZ,
- budowa instalacji gniazd wtykowych, wypustów 1-fazowych i 3-fazowych,
- instalacja gniazd dedykowanych,
- budowa instalacji oświetlenia podstawowego, zewnętrznego,
- budowa oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
- budowa instalacji przyzywowej,
- budowa instalacji okablowania strukturalnego,
- budowa instalacji CCTV,
- budowa instalacji fotowoltaicznej (zamawiający nie narzuca liczby modułów, należy zastosować taką ilość aby moc instalacji nie była mniejsza niż 21,78kWp. Przyjmując moduły należy ponadto uwzględnić powierzchnie połaci dachowej, na której mają być zamontowane oraz ich ciężar nie przekraczający 12kg/m2),
- budowa instalacji odgromowej i uziemiającej,
- budowa instalacji połączeń wyrównawczych i uziemienia,
- budowa linii kablowych.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 70%.
5. Szczegółowy zakres robót określa:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Przedmiary robót,
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
6. Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.

Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).


Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

7. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, aprobaty, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów, instrukcja p.poż).
9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
10. Wykonawca zobowiązany jest do oddania inwestycji w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w tym dostarczenie gaśnic wraz z montażem i prawidłowe oznakowanie dróg ewakuacyjnych, hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych oraz opracowanie planu ewakuacji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1648075,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1648075,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1648075,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZRB KOREM Kazimierz Koc Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020125297

7.3.4) Miejscowość: Jeżowe

7.3.5) Kod pocztowy: 37-430

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1648075,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 362 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.