eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części parteru budynku nr 1 - biurowo-sztabowego na terenie kompleksu wojskowego 0023 przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części parteru budynku nr 1 - biurowo-sztabowego na terenie kompleksu wojskowego 0023 przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa nr 3964

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 261 872 339

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozjw3964@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozjw3964.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojskowa jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części parteru budynku nr 1 - biurowo-sztabowego na terenie kompleksu wojskowego 0023 przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d045f1d2-c14d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041045/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont pomieszczeń w budynku nr 1 w kompl. ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/jw3964

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/jw3964

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Załącznik Nr 8: Klauzula RODO art.13

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Załącznik Nr 9: Klauzula RODO art.14

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 9/2022/Z

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych polegających na
remoncie części parteru budynku nr 1 - biurowo-sztabowego na terenie
kompleksu wojskowego 0023 przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie –
szczegółowy opis znajduje się w Kosztorysach ofertowych uproszczonych dla
poszczególnych branż (zał. nr 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3 do SWZ), Przedmiarach
kosztorysów ofertowych uproszczonych poszczególnych branż (zał. nr 1.2.1,
1.2.2., 1.2.3 do SWZ) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru
Robót poszczególnych branż (zał. nr 2.1, 2.2, 2.3 do SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę
według poniższych kryteriów:
1)Cena oferty brutto(X) – znaczenie 60%,
2)Termin wykonania zamówienia (nie dłużej niż 120 dni od dnia przekazania
terenu) (Z) – znaczenie 40%.
Ad. 1) W przypadku kryterium nr 1 (X):
a) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt;
b) pozostałe oferty są punktowane liniowo wedle formuły arytmetycznej,
określonej poniżej:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty,
Cb – cena oferty badanej.
Ad. 2) W przypadku kryterium nr 2 (Z):
a) oferta z terminem wykonania zamówienia: do 80 dni - otrzymuje 40 pkt,
co jest wartością maksymalną, która może zostać przyznana dla kryterium
nr 2 (Z),
Sprawa nr 9/2022/Z Znak sprawy: JW3964-SZP.2612.5.2022
Strona 17 z 21
b) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 81 a 90 dni -
otrzymuje 30 pkt,
c) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 91 a 100 dni -
otrzymuje 20 pkt,
d) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 101 a 110 dni -
otrzymuje 10 pkt,
e) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 111 a 120 dni -
otrzymuje 0 pkt.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę
punktów (W) wg zasady: W= X + Z

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu
1. Zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień
publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu;
2. Podstawy wykluczenia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy:
1) wykażą brak podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków
określonych w art. 108 ust. 1; art. 109 ust.1 pkt 1.
2) Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z
postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1; art. 109 ust.1 pkt 1.
3) W przypadkach, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału
w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku do
żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108
ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5 i art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy;
3. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:
700.000,00 zł – siedemset tysięcy złotych;
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż: 700.000,00 zł – siedemset tysięcy
złotych.
Jeżeli dotyczy: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część
zamówienia wartość środków finansowych lub zdolności kredytowej/lub polisy
ubezpieczeniowej winna być nie mniejsza niż suma wartości dla tych części.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje kadrą kierowniczą niezbędną do realizacji przedmiotu
zamówienia, przedstawi informacje na temat kwalifikacji kadry wraz z
kopiami uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach
budowlanych, aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków
właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokument
potwierdzający spełnienie warunku określonego art. 37 c Ustawy
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2021 r.,
poz. 710);
b) w okresie ostatnich 5 lat wykonał z należytą starannością minimum 2
zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w obiekcie
zabytkowym odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości
nie mniejszej niż: 700.000,00 zł brutto każde zamówienie oraz, na
potwierdzenie tego przedstawi referencje z wykonanych robót
budowlanych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5) polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 700.000,00 zł. wraz z dowodem
opłacenia składki wynikającej z umowy ubezpieczenia.
6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert. Z informacji banku bądź kasy
oszczędnościowo-kredytowej musi wynikać jednoznacznie, iż
Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w
wysokości minimum: 700.000,00 zł.;
7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert;
8) wykaz robót budowlanych prowadzonych w obiekcie zabytkowym
(minimum 2 zamówienia o wartości minimum 700.000,00 zł brutto
każde zamówienie) wykonane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania
oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane
Do wykazu Wykonawca dołącza dowody określające czy roboty te
zostały wykonane należycie.
9) wykaz osób (kadry kierowniczej), które będą uczestniczyć w realizacji
zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych Do wykazu Wykonawca dołączy kopie uprawnień budowlanych
w wymaganych specjalnościach, aktualne zaświadczenie o wpisie na
listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokument
potwierdzający spełnienie warunku określonego art. 37 c Ustawy o
ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2021 r., poz. 710)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informację z KRS w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
3) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego
prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o
zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku
lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie
wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w zakresie
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy;
4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania
się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy odnośnie zawarcia z innymi wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł (dziesięć
tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia:
1) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2
ustawy, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
2) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z
wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane;
3) w przypadku, o którym mowa w pkt 1 i 2, wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy.
Wykonawcy składają oświadczenia (o ile dotyczy) w oryginale w postaci
dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby
upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą
reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy
organizacyjnej lub w innym dokumencie.
Uwaga! Warunek dot. braku podstaw wykluczenia z postępowania powinien
spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
wykonawca może polegać na potencjale podmiotu trzeciego na zasadach
opisanych w art. 118–123 ustawy. Podmiot trzeci, na potencjał którego
wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1.
pkt 1,2,3,4,5 i art. 109 ust.1 pkt 1 Ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/jw3964

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-13 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.