Ogłoszenie z dnia 2025-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00679007/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Licealnych im. Bolesława Chrobrego w Leżajsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000229270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M.C. Skłodowskiej Curie 6
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zsllezajsk@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zslchrobry.lezajsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zslchrobry.lezajsk.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8e95c8f-5812-4333-a147-2fe25e69bc4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047421/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu pt. „ Kształcimy dla pracy” złożony w ramach konkursu nr naboru FEPK.07.13-IP.01-002/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet 7 Działanie 07.13 Szkolnictwo zawodowe Numer wniosku: FEPK.07.13-IP.01-0002/23, Numer Umowy FEPK.07.13-IP.01-0002/23-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679007
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.Dz.ZSL.261.163.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71707,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do potrzeb Zamawiającego w stoliki, ławki. Szczegółowo zakres opisany został w załączniku nr 1 do SWZ. Część 1 - meble do pracowni nauki zawodu technik logistyk, technik eksploatacji portów i terminali, technik ekonomista - sala 201, 301 i 101. Termin realizacji do 30 dni od dnia podpisania umowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 35853 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli do potrzeb Zamawiającego w stoliki, ławki. Szczegółowo zakres opisany został w załączniku nr 1 do SWZ.Część 2 - meble do nauki zawodu magazynier- logistyk - sale 103, 106, 5. Termin realizacji do 30 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 35853 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Dostawa podłoży do posiewów krwi i innych płynów ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót w ramach zadania pn. Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną SP ZOZ w Leżajsku
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
- Przebudowa budynku mieszkalno - usługowego w Piskorowicach
- Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2025 cz.1
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odkrywcy świata-adaptacja o modernizacja Przedszkola im. Marii Konopnickiej w Jastrowiu- zakup wyposażenia+ zakup oprogramowania
- "Zakup wyposażenia do przedszkola w Szydłowie"
- Dostawa mebli i wyposażenia w ramach zadania: "Zmiana sposobu użytkowania poprzez przebudowę części budynku dawnego gimnazjum oraz rozbudowę w celu utworzenia Klubu Dziecięcego"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa mebli w ramach inwestycji "Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej"
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.