Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00043798/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00081947/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kalinowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalinowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazurska 11
1.5.2.) Miejscowość: Kalinowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-314
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 876218760
1.5.8.) Numer faksu: 876218777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kalinowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalinowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kalinowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kalinowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f251a8c6-9663-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034906/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kalinowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2201486,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i przeprowadzenie robót budowlanych w zakresie modernizacji, przebudowy i rozbudowy oświetlenia na terenie Gminy Kalinowo, wdrożenie inteligentnego systemu sterowania w celu uzyskania zagwarantowanego w ofercie efektu energetycznego, polegającego na zmniejszeniu zużycia energii elektrycznej oraz zapewnieniu określonego standardu dostępności.
2. Inwestycja pn.: „Kompleksowa modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Kalinowo” obejmuje wymianę istniejących opraw oświetlenia zewnętrznego, w szczególności oświetlenia ulicznego na nowoczesne energooszczędne lampy typu LED, budowę nowych opraw LED na istniejących słupach, budowę nowych słupów wraz z oprawami LED, wymianę wysięgników na istniejących słupach, montaż systemu sterowania oświetleniem oraz dostosowanie i włączenie do systemu istniejących opraw LED, wdrożenie i zarządzanie systemem sterowania oświetleniem w celu osiągnięcia efektu energetycznego polegającego na obniżeniu zużycia energii elektrycznej oraz kosztów z tym związanych.
3. W zakres objęty zamówieniem wchodzą następujące zadania realizacyjne:
1) Wymiana istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprężnych na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED,
2) Wykonanie dokumentacji projektowej dla nowej infrastruktury oświetlenia ulicznego wraz z uzyskaniem przewidzianych prawem: uzgodnień, pozwoleń, decyzji, dokonania zgłoszeń,
3) Budowa nowej infrastruktury oświetlenia ulicznego zgodnie z przygotowanymi projektami,
4) Budowa i konfiguracja systemu sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym.
5) Dostosowanie istniejących opraw LED do systemu zarządzania oświetleniem ulicznym.
4. Szczegółowy opis zamówienia zawiera SWZ i wymienione w nim załączniki, w tym PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71314200-4 - Usługi zarządzania energią
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2948310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3074294,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2948310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe EL-M Marcin Mróz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231570977
7.3.3) Ulica: Leśna 3
7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-330
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "EL-M"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2948310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-30INNE PRZETARGI KALINOWO
- Renowacja cmentarza ewangelickiego z mogiłą wojenną z czasów I wojny światowej w Kalinowie
- Renowacja cmentarza ewangelickiego w Borzymach
więcej: przetargi KALINOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.