eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Rewitalizacja wieży ciśnień - zakup komputerów i urządzeń wielofunkcyjnych - zadanie podzielone na 4 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rewitalizacja wieży ciśnień – zakup komputerów i urządzeń wielofunkcyjnych

– zadanie podzielone na 4 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.4.2.) Miejscowość: Zabrze

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.4.7.) Numer telefonu: 326303091

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127736

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00115220/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. „Rewitalizacja wieży ciśnień – zakup komputerów i urządzeń wielofunkcyjnych”
Część nr 1. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego – 10 sztuk
• Termin wykonania zamówienia – 100 dni od daty podpisania umowy.
• Dostawa nastąpi w terminie 45 dni kalendarzowych od dnia wezwania przesłanego drogą elektroniczną
Część nr 2. Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych:
- Urządzenie wielofunkcyjne DRUK/SKAN, format A3 – 2 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne DRUK/SKAN, format A4 – 3 szt.
• Termin wykonania zamówienia – 100 dni od daty podpisania umowy.
• Dostawa nastąpi w terminie 45 dni kalendarzowych od dnia wezwania przesłanego drogą elektroniczną
Część nr 3. Zakup i dostawa drukarek fiskalnych – 2 sztuki.
• Termin wykonania zamówienia – 100 dni od daty podpisania umowy.
• Dostawa nastąpi w terminie 45 dni kalendarzowych od dnia wezwania przesłanego drogą elektroniczną
Część nr 4 Zakup i dostawa oprogramowania
• Termin wykonania zamówienia – 100 dni od daty podpisania umowy.
• Dostawa nastąpi w terminie max 45 dni kalendarzowych od dnia wezwania przesłanego drogą elektroniczną.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415; oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Środki ochrony prawnej określone w rozdziale XXV SWZ przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy PZP.
Dla każdej części:
1. Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego, legalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.
2. Wszystkie materiały objęte dostawą powinny być fabrycznie nowe, tzn. żadna część składająca się na gotowy produkt nie może być wcześniej używana.
3. Z uwagi na fakt iż, Zamawiający nie zatrudnia osób z dysfunkcjami wymuszającymi korzystanie ze specjalnych, dedykowanych urządzeń wspomagających pracę na stanowiskach komputerowych (kupowane urządzenia przeznaczone są dla obecnych pracowników) Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp (adekwatnie do przedmiotu zamówienia).
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na zakupiony sprzęt na okres podany w formularzu ofertowym. W przypadku usterek i zgłoszeń reklamacyjnych, Wykonawca odbiera sprzęt do serwisu od Zamawiającego na własny koszt.

Po zmianie:
1. „Rewitalizacja wieży ciśnień – zakup komputerów i urządzeń wielofunkcyjnych”
Część nr 1. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego – 10 sztuk
• Termin wykonania zamówienia – 100 dni od daty podpisania umowy.
• Dostawa nastąpi w terminie 45 dni kalendarzowych od dnia wezwania przesłanego drogą elektroniczną
Część nr 2. Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych:
- Urządzenie wielofunkcyjne DRUK/SKAN, format A3 – 2 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne DRUK/SKAN, format A4 – 3 szt.
• Termin wykonania zamówienia – 100 dni od daty podpisania umowy.
• Dostawa nastąpi w terminie 45 dni kalendarzowych od dnia wezwania przesłanego drogą elektroniczną
Część nr 3. Zakup i dostawa drukarek fiskalnych – 2 sztuki.
• Termin wykonania zamówienia – 100 dni od daty podpisania umowy.
• Dostawa nastąpi w terminie 45 dni kalendarzowych od dnia wezwania przesłanego drogą elektroniczną
Część nr 4 Zakup i dostawa oprogramowania
• Termin wykonania zamówienia – 100 dni od daty podpisania umowy.
• Dostawa nastąpi w terminie max 45 dni kalendarzowych od dnia wezwania przesłanego drogą elektroniczną.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415; oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
3. Środki ochrony prawnej określone w rozdziale XXV SWZ przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy PZP.
Dla każdej części:
1. Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego, legalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.
2. Wszystkie materiały objęte dostawą powinny być fabrycznie nowe, tzn. żadna część składająca się na gotowy produkt nie może być wcześniej używana.
3. Z uwagi na fakt iż, Zamawiający nie zatrudnia osób z dysfunkcjami wymuszającymi korzystanie ze specjalnych, dedykowanych urządzeń wspomagających pracę na stanowiskach komputerowych (kupowane urządzenia przeznaczone są dla obecnych pracowników) Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów o których mowa w art. 100 ust. 1 ustawy Pzp (adekwatnie do przedmiotu zamówienia).
4. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na zakupiony sprzęt na okres podany w formularzu ofertowym. W przypadku usterek i zgłoszeń reklamacyjnych, Wykonawca odbiera sprzęt do serwisu od Zamawiającego na własny koszt.
Dodano
5. W związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający wprowadził modyfikację SWZ w zakresie podstaw wykluczenia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-04-21 10:00

Po zmianie:
2022-04-27 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-04-21 11:00

Po zmianie:
2022-04-27 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-05-20

Po zmianie:
2022-05-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.