Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095473/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi zagospodarowania przestrzeni publicznej nad jez. Okmin w msc. Osowa, poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659300
1.5.8.) Numer faksu: 875659300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/2022/ ; https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi zagospodarowania przestrzeni publicznej nad jez. Okmin w msc. Osowa, poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b330f954-aa8b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033009/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad Zagospodarowaniem przestrzeni publicznej nad jeziorem Okmin w msc. Osowa poprzez utworzenie ogólnodostepnego miejsca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane w ramach realizacji projektu „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej nad jez. Okmin w msc. Osowa poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095473/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 132044,31 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3670,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zgodnością wykonawstwa robót z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania inwestycji pn.: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej nad jez. Okmin w msc. Osowa poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji – Zadanie 1 „Budowa pomostu pływającego nad jez. Okmin” i Zadanie 2 „Budowa infrastruktury terenowej” zapewniając prawidłową realizację robót budowlanych, które obejmują swoim zakresem:
ZADANIE 1 – „Budowa pomostu pływającego nad jez. Okmin”
Zakres robót obejmuje m.in:
- budowę pomostu w kształcie litery „T” z ocynkowanej konstrukcji stalowej, wypełnionej materiałem wypornościowym – styropianem
w tym:
• segment pływający o wymiarach 2,40 m x 6,00 m – 4 szt.,
• obniżony półpokład – półki o wymiarach 0,45 m x 6,00 m,
• trap wejściowy o wymiarach 2,40 m x 4,00 m, oparty o płytę betonową za pomocą kształtownika z blachy ryflowanej gr 3 mm, wymiary płyty betonowej 15 cm x 100 cm x 250 cm,
• pokład pomostu z desek ryflowanych z kompozytu o wymiarach 4,80 cm x 16,50 cm x 240 cm w kolorze brązowym,
• barierka stalowa ocynkowana – 4 segmenty,
• drabinki stalowe niklowane – 2 szt.,
• ławka mocowana do pomostu – 1 szt.,
• drążki do ćwiczeń stalowe niklowane L=577 cm i L=190 cm – 2 szt.,
• knagi stalowe niklowane – 2 szt.,
• stojak na wędki – 1 szt.,
• elementy kotwiące.
Inwestycja będzie realizowana na działce o nr ewidencyjnych: 205 przy działce przyległej nr geod 3, jednostka ewidencyjna: 201207_2 Suwałki, OBRĘB: 0028, Osowa, gmina Suwałki.
Zastosowanie materiałów - zgodnie z dokumentacją projektową.
ZADANIE 2 – „Budowa infrastruktury terenowej”
Zakres robót obejmuje m.in:
• drewniany ławostół 6-osobowy,
• drewnianą tablicę informacyjną typu 125x215
• utwardzenie nawierzchni o pow. 370 m2 okolone obrzeżami i krawężnikiem najazdowym,
• zieleń urządzoną – trawnik o pow. 13,5 m2,
• 8 miejsc postojowych,
• ogrodzenie typu farmerskiego – dł 50 m i 10 m,
• stojaki na rowery typu „U” – 2 szt.,
• śmietnik na odpady mieszane,
• śmietnik na odpady segregowane – 4 kubły 240 l,
• szlaban drogowy,
• uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy (tj. działki, na której były prowadzone roboty oraz terenów przyległych jeżeli zostały naruszone przez Wykonawcę robót budowlanych w trakcie ich realizacji) do stanu sprzed budowy lub lepszego (polegające w szczególności na naprawie nawierzchni utwardzonej w przypadku naruszenia, odsianiu trawy, odsadzeniu roślinności).
Inwestycja będzie realizowana na działce o nr ewidencyjnych: 113, jednostka ewidencyjna: 201207_2 Suwałki, OBRĘB: 0028, Osowa, gmina Suwałki.
Zastosowanie materiałów - zgodnie z dokumentacją projektową.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
1) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
oraz załącznikach do SWZ:
2) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami,
3) Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
4) projekcie Umowy.
Na etapie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z całością materiałów przetargowych,
- zapoznania się ze wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego,
Czynności te Wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie i na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny do prowadzenia nadzoru zgodnie z umową.
3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Zamówienie udzielane jest w częściach, z którego każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
3.4. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp informuje, że zakres usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nie wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późń. zm.)
3.5. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
3.6. Zamówienie dofinansowane w ramach realizacji projektu „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej nad jez. Okmin w msc. Osowa poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3995,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3995,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3995,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynierskie w Budownictwie Rafał Stankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461403444
7.3.3) Ulica: Władysława Raginisa 8
7.3.4) Miejscowość: Augustów
7.3.5) Kod pocztowy: 16-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INŻYNIERSKIE W BUDOWNICTWIE - Rafał Stankiewicz
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INŻYNIERSKIE W BUDOWNICTWIE - Rafał Stankiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3995,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-22INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Ocieplenie ścian zewnętrznych elewacji zachodniej i południowej Domu Studenta przy ul. Szkolnej 2 w Suwałkach
- Dostawa papieru A3 do drukarek i kserokopiarek
- Utwardzenie kostką betonową (dz. nr geod. 10075/9) w ramach lokalnych inicjatyw inwestycyjnych
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego i kosiarki samojezdnej
- Remont 2 klatek schodowych w budynku przy ul. Wesołej 30 w Suwałkach, stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE 1 (...) I ZADANIE 2 (...)
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1654K Ząb-Ratułów-Ciche-Chochołów w miejscowości Ciche od km 11+445,76 do km 12+516,39 Powiat Nowotarski/Miasto i Gmina Czarny Dunajec
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla Miasta Tarnobrzega"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice"
- Infrastruktura drogowa oraz uzbrojenie terenów w miejscowości Oblęgorek (Kornatki), gmina Strawczyn
- ZBO 2024-"Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w formule Zaprojektuj i wybuduj" Zadanie nr 1, 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.