eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi zagospodarowania przestrzeni publicznej nad jez. Okmin w msc. Osowa, poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi zagospodarowania przestrzeni publicznej nad jez. Okmin w msc. Osowa, poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875659300

1.5.8.) Numer faksu: 875659300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/zamwienia_publiczne/2022/ ; https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi zagospodarowania przestrzeni publicznej nad jez. Okmin w msc. Osowa, poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b330f954-aa8b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033009/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad Zagospodarowaniem przestrzeni publicznej nad jeziorem Okmin w msc. Osowa poprzez utworzenie ogólnodostepnego miejsca

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane w ramach realizacji projektu „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej nad jez. Okmin w msc. Osowa poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095473/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 132044,31 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3670,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zgodnością wykonawstwa robót z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania inwestycji pn.: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej nad jez. Okmin w msc. Osowa poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji – Zadanie 1 „Budowa pomostu pływającego nad jez. Okmin” i Zadanie 2 „Budowa infrastruktury terenowej” zapewniając prawidłową realizację robót budowlanych, które obejmują swoim zakresem:
ZADANIE 1 – „Budowa pomostu pływającego nad jez. Okmin”
Zakres robót obejmuje m.in:
- budowę pomostu w kształcie litery „T” z ocynkowanej konstrukcji stalowej, wypełnionej materiałem wypornościowym – styropianem
w tym:
• segment pływający o wymiarach 2,40 m x 6,00 m – 4 szt.,
• obniżony półpokład – półki o wymiarach 0,45 m x 6,00 m,
• trap wejściowy o wymiarach 2,40 m x 4,00 m, oparty o płytę betonową za pomocą kształtownika z blachy ryflowanej gr 3 mm, wymiary płyty betonowej 15 cm x 100 cm x 250 cm,
• pokład pomostu z desek ryflowanych z kompozytu o wymiarach 4,80 cm x 16,50 cm x 240 cm w kolorze brązowym,
• barierka stalowa ocynkowana – 4 segmenty,
• drabinki stalowe niklowane – 2 szt.,
• ławka mocowana do pomostu – 1 szt.,
• drążki do ćwiczeń stalowe niklowane L=577 cm i L=190 cm – 2 szt.,
• knagi stalowe niklowane – 2 szt.,
• stojak na wędki – 1 szt.,
• elementy kotwiące.
Inwestycja będzie realizowana na działce o nr ewidencyjnych: 205 przy działce przyległej nr geod 3, jednostka ewidencyjna: 201207_2 Suwałki, OBRĘB: 0028, Osowa, gmina Suwałki.
Zastosowanie materiałów - zgodnie z dokumentacją projektową.

ZADANIE 2 – „Budowa infrastruktury terenowej”
Zakres robót obejmuje m.in:
• drewniany ławostół 6-osobowy,
• drewnianą tablicę informacyjną typu 125x215
• utwardzenie nawierzchni o pow. 370 m2 okolone obrzeżami i krawężnikiem najazdowym,
• zieleń urządzoną – trawnik o pow. 13,5 m2,
• 8 miejsc postojowych,
• ogrodzenie typu farmerskiego – dł 50 m i 10 m,
• stojaki na rowery typu „U” – 2 szt.,
• śmietnik na odpady mieszane,
• śmietnik na odpady segregowane – 4 kubły 240 l,
• szlaban drogowy,
• uporządkowanie i przywrócenie terenu budowy (tj. działki, na której były prowadzone roboty oraz terenów przyległych jeżeli zostały naruszone przez Wykonawcę robót budowlanych w trakcie ich realizacji) do stanu sprzed budowy lub lepszego (polegające w szczególności na naprawie nawierzchni utwardzonej w przypadku naruszenia, odsianiu trawy, odsadzeniu roślinności).
Inwestycja będzie realizowana na działce o nr ewidencyjnych: 113, jednostka ewidencyjna: 201207_2 Suwałki, OBRĘB: 0028, Osowa, gmina Suwałki.
Zastosowanie materiałów - zgodnie z dokumentacją projektową.

3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
1) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
oraz załącznikach do SWZ:
2) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami,
3) Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
4) projekcie Umowy.
Na etapie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapoznania się z całością materiałów przetargowych,
- zapoznania się ze wszystkimi szczegółami wymagań Zamawiającego,
Czynności te Wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie i na własny koszt.
Wykonawca jest odpowiedzialny do prowadzenia nadzoru zgodnie z umową.

3.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Zamówienie udzielane jest w częściach, z którego każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.

3.4. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp informuje, że zakres usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nie wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 1320 z późń. zm.)
3.5. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi

3.6. Zamówienie dofinansowane w ramach realizacji projektu „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej nad jez. Okmin w msc. Osowa poprzez utworzenie ogólnodostępnego miejsca rekreacji” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Osi priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3995,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3995,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3995,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Inżynierskie w Budownictwie Rafał Stankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461403444

7.3.3) Ulica: Władysława Raginisa 8

7.3.4) Miejscowość: Augustów

7.3.5) Kod pocztowy: 16-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3995,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.