eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › "Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszowa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dbf88a4-a2ec-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00126518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026095/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078094

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.2.2023.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173173,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi następujący zakres prac:
1) konserwację kanalizacji deszczowej na terenie miasta Staszów, a obejmującą zapewnienie drożności przedmiotowej kanalizacji w szczególności poprzez:
a) czyszczenie głównych kolektorów ściekowych,
b) czyszczenie studzienek wpustów ulicznych,
c) sprawdzenie i udrożnienie przykanalików,
d) sprawdzenie i czyszczenie studzienek rewizyjnych,
e) konserwację klap zwrotnych na kolektorach,
f) udrażnianie wpustów w okresie zimowym,
g) konserwację oraz utrzymanie w stałej gotowości przepompowni wód deszczowych przy ulicy Koszarowej w Staszowie,
h) wykonywanie min. 2 razy w roku przeglądów eksploatacyjnych urządzeń oczyszczających.
2) bieżące utrzymanie drożności koryt odkrytych kanałów oraz koszenie skarp odkrytych kanałów kanalizacji deszczowej odprowadzających wody deszczowe z zamkniętego systemu kanalizacji deszczowej na:
a) działce o nr ewidencyjnym 1002 w Staszowie, od ulicy Opatowskiej do ulicy Długiej,
b) działce o nr ewidencyjnym 6070 w Staszowie, od ulicy Towarowej do miejscowości Stefanówek.
3) wykonanie inspekcji TV kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na terenie miasta Staszowa (max. do długości 5 000 mb):
a) czyszczenie kolektorów i studzienek kanalizacji przed inspekcją TV,
b) wykonanie opisu inwentaryzacyjnego studni kanalizacji deszczowej,
c) wykonanie inspekcji TV kanalizacji deszczowej,
d) wykonanie słownego opisu:
- studzienek dot. stanu technicznego,
- materiału wykonania rur,
- średnicy rur,
- miejsc newralgicznych,
- wykresów spadków,
- pęknięć poprzecznych kolektora,
- pęknięć podłużnych kolektora,
- pęknięć, przesunięć pionowych i poziomych kręgów i rozszczelnień kolektora,
- przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji wykonanego zadania w formie papierowej oraz na nośnikach elektronicznych.
4) wykonywanie remontów (sytuacje awaryjne) kanalizacji, wskazanych przez Zamawiającego obejmujących w szczególności:
a) regulację wpustu ulicznego z uzupełnieniem nawierzchni do 4m2 ,
b) wymianę włazu typu:
- lekkiego,
- ciężkiego,
c) uzupełnienie pokrywy włazu typu:
- lekkiego,
- ciężkiego,
d) wstawienie rusztu wpustu ulicznego,
e) wymianę wpustu ulicznego,
f) wymianę studzienki wpustu ulicznego:
- bez wymiany wpustu z rusztem,
- z wymianą wpustu z rusztem,
g) regulację (wysokościowa) włazu studzienki rewizyjnej:
h) wymianę odcinka kanału burzowego (metodą wykopową), następujących średnic: Ø 200 mm, Ø 300 mm, Ø 400 mm, Ø 500 mm, Ø 600 mm, Ø 800 mm, Ø 1000 mm, Ø 1200 mm, Ø 1400 mm:
- z naprawą nawierzchni,
- bez naprawy nawierzchni,
i) wymianę odcinka kanału burzowego (metodą krakingu), następujących średnic: Ø 200 mm,
Ø 300 mm, Ø 400 mm, Ø 500 mm, Ø 600 mm,
j) wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora z naprawą nawierzchni asfaltowej,
k) wymianę przykanalika wpustu ulicznego do kolektora bez naprawy nawierzchni asfaltowej,
l) wymianę kręgów betonowych o średnicy Ø 1200 mm w studni rewizyjnej,
m) odcinkową wymianę deszczowej kanalizacji liniowej:
- typ lekki,
- typ ciężki,
n) remonty klap zwrotnych na kanalizacji:
- uzupełnienie obciążników przy klapach,
- wymiana klapy zwrotnej: Ø 300 mm, Ø 400 mm, Ø 500 mm, Ø 800 mm, Ø 1000 mm,
o) likwidację zapadnięć na ciągach kanalizacji deszczowej:
- w nawierzchni asfaltowej wraz z naprawą nawierzchni asfaltowej,
- bez nawierzchni asfaltowej,
p) wymianę płyty nastudziennej: Ø 800 mm, Ø 1000 mm, Ø 1200 mm, Ø 1400 mm,
q) zabezpieczenie poprzez prawidłowe oznakowanie miejsc (droga, ulica, parking itp.) związanych z usuwaniem awarii w terminie do 1 h od przyjęcia zgłoszenia lub stwierdzenia przez Wykonawcę awarii,
r) uporządkowanie terenu po wykonaniu przez Wykonawcę prac stanowiących przedmiot umowy oraz inne niezbędne prace zapewniające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.
2. Wykonywanie inspekcji TV, o której mowa w pkt. 1 ppkt 3) powyżej następować będzie na każdorazowe zgłoszenie (pisemne lub telefoniczne) przez przedstawiciela Zamawiającego, zakresu i miejsca jej przeprowadzenia, według bieżących potrzeb Zamawiającego.
3. Wykonywanie remontów (sytuacje awaryjne) odbywać się będzie w ilościach wynikających z bieżących potrzeb i limitów finansowych określonych w umowie.
4. Do wykonania remontów, o których mowa w pkt 1 ppkt 4) Wykonawca przystąpi w czasie nie dłuższym niż ……….. (zgodnie ze złożoną ofertą) od momentu przyjęcia zgłoszenia.
5. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace remontowe na okres minimum 24 miesięcy od daty ich odbioru.
6. Kanalizacja deszczowa, której dotyczy przedmiot zamówienia stanowi sieć o długości 39,25 km ilość studni 1222 szt., oraz wpusty uliczne w ilości 487 szt.
7. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
8. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Staszowie Spółka Gminy z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830251455

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Kierownik robót – kierowanie robotami budowlanymi
Nazwa podwykonawcy:
Andrzej Kowalik, ul. Żeromskiego 55, 28-200 Staszów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185220,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-03-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: wykonanie remontów kanalizacji deszczowej 58502,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: : wykonanie remontów kanalizacji deszczowej 58502,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: wykonanie remontów kanalizacji deszczowej 58502,12 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.