Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00089427/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk broszur na akcję edukacyjno-świadomościową realizowaną w ramach projektu pn. „Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (042) 71 -55-777
1.5.8.) Numer faksu: (042) 652-80-30(042) 652-80-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydruk broszur na akcję edukacyjno-świadomościową realizowaną w ramach projektu pn. „Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a48519f9-a439-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067815/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Wydruk broszur na akcję edukacyjno-świadomościową – / Lżejszym być/
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt o numerze RPLD.10.03.02-10-A001/19 pn. „Lżejszym być - pilotażowy program dla mieszkańców woj. łódzkiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089427/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/RPLD ODW/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10162,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wydruk broszur na akcję edukacyjno-świadomościową realizowaną w ramach projektu o numerze RPLD.10.03.02-10-A001/19 pn. „Lżejszym być - pilotażowy
program dla mieszkańców woj. łódzkiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22150000-6 - Broszury
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
z uwagi na rozbieżność cen ofert, jak również pomiędzy cenami ofert, a wartością szac. przedm. zamów. (w konsekwencji również kwotą przezn. na sfinansow. zamów.), Zamawiający zweryfikował zarówno złożone oferty, jak i OPZ. W wyniku analizy, zachodzą uzasadn. podstawy do osądu, iż postęp. obarczone jest poważną, nieusuwalną wadą, polegającą na dokonaniu opisu przedm. zamów. z naruszeniem art. 17 i art. 99 Pzp, które ma lub może mieć wpływ na wynik postęp. Opz uchybia zasadom określ. w art. 17 i 99 Pzp, nakazującym udzielać zamów. w sposób zapewn. najlepszą jakość dostaw, usług, robót budowl., uzasadn. charakterem zamów., w ramach środków, które Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację oraz uzyskanie najlepszych efektów zamów., w tym efektów społecz., środowisk. oraz gospod., w stosunku do poniesionych nakładów. A po wtóre opisać przedm. zamów. w sp. jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecz. dokładnych i zrozumiałych określeń, z uwzględn. wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządz. oferty, ze wskaz. cech dostaw, usług, robót, związ. z przedmiotem zamów. oraz proporcjonal. do jego wartości i celów. W omaw. stanie faktycz., przedm.zamów. i sposób jego realiz. nie został opisany w sp. kompletny, precyzyjny i jednoznaczny, ale przede wszystkim nie uwzględniono wszystkich wymaganych cech, jakie przedm. zamów. musi spełniać. Dot. to przede wszystkim cech papieru przeznaczon. pod wydruk broszur, jego rodzaju i parametrów jakości, które są nieadekwatne do rzeczywist. potrzeb Zamawiającego oraz nieproporcjonalne do celów (promowanie funduszy europej.) i wartości zamów. W efekcie, treść opz uniemożliwia udzielenie zamów. w sp. zapewn. najlepszą jakość usługi oraz utrudnia uzyskanie najlepszych efektów zamów., co z kolei skutkować może wydatkow. środków publicz. w sp. niecelowy i nierzetelny. Zapisy opz mogły więc wprowadzić Wykonawców w błąd, co może wpływać zawężająco na krąg Wykonawców potencj. zainteresow. udziałem w postępow., a po wtóre oddziałuje na prawidł. przygotow. i wycenę ofert, prowadząc do uzyskania ofert rozbieżnych, również cenowo. Konstrukcja taka wpływa negatyw. na uczciwą konkurencję i równe traktowanie Wykonawców. Z tego tyt. nie można wywodzić negatyw. konsekwencji dla Wykonawców, zaś taka wada postępow. nie może zostać usunięta, przez zmianę opz, czy jego doprecyzow., zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego, na tym etapie (po otwarciu ofert). Zg. z art. 286 ust.1 Pzp Zamawiający może zmienić treść SWZ wyłącznie przed upływ. term. skład. ofert. Zg.z linią orzecz. Zamawiający unieważniając postęp. na podst art. 255 pkt6 Pzp są uprawnieni do brania pod uwagę okoliczności skutkujących unieważn. zawartej umowy, określ. w art. 457ust.1 Pzp, ale powinni brać również pod uwagę okoliczności skutkujące unieważn. umowy mieszczące się w dyspoz. art. 459Pzp. Zg. z wyr.KIO 2357/17, który zachowuje aktualność również w obec. stanie praw.: „Od strony podmiot. legitymację czynną do żądania unieważn.umowy na podst. opisanej w art. 146 ust.6 pzp ma wyłącznie Prezes UZP. Pomimo to, nie sposób przyjąć, że zamawiający mają obowiązek zawierać umowy w spr.zamów. publicz., pomimo świadomości przeprowadz. postęp. obarczonego tego typu poważnymi wadami, a następnie oczekiwać na wystąpienie Prezesa UZP do sądu o stwierdz. nieważn. tych umów.” W wyr. KIO1127/17, KIO2502/17, Izba stwierdziła, że „Przesłanka unieważn. postęp., o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 7Pzp, odwołuje się nie tylko do podstaw unieważn.umowy zawartych w zamkn. katalogu art. 146 ust.1Pzp, ale również do innych wad postępow., z powodu których Prezes UZP jest uprawn. do wystąpienia do sądu z powództwem o unieważn. umowy w spr. zamów. publicz. na podst. art. 146 ust. 6Pzp. Nie jest kwestionowane, iż za taką wadę należy uznać opisanie przedm. zamów. w sposób utrudniający uczciwą konkurencję”. Realizacja zamów. w tak określ. kształcie nie leży w interesie publicz., skutkowałaby wydatkow. środków publicz. wbrew zasadom określ. w u ofp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1995,00 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź.
- Przebudowa pomieszczenia edukacyjnego "Hala Maszyn" w budynku Centrum Współpracy Międzynarodowej Politechniki Łódzkiej.
- Na Sporządzanie dokumentacji w zakresie samodzielności dla łącznie nie mniej niż 600 lokali mieszkalnych/użytkowych, maksymalnie dla 1150 lokali zlokalizowanych dla Zarządu Lokali Miejskich
- WSSE.DEA OZPA 272.09.2024 Dostawa produktów chemicznych w podziale na części
- Usługi archiwizacji i przechowywania dokumentacji medycznej na potrzeby Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi w 2024 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydanie monografii naukowych
- "Sukcesywne świadczenie usług druku plakatów dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego"
- Usługi w zakresie drukowania książki
- Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
- Dostawa materiałów (w tym gadżetów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Usługa druku II
więcej: Broszury »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.