eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parzęczew › Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2021/2022.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00125078 z dnia 2021-07-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parzęczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Parzęczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-045

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 / 718-60-95

1.5.8.) Numer faksu: 42 / 718-60-66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_ug@parzeczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f0885b-eb93-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004224/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci do szkół i punktów przedszkolnych położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.parzeczew.nv.pl/m,15,zamowienia-publiczne.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania
i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320, dalej „Rozporządzenia”) zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo informuje, że:
a) Pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnętrznego XAsES należy załączyć wraz z plikiem podpisu,
b) Formularz oferty podpisany przy użyciu podpisu zewnętrznego XAsEX należy dodać w jeden z poniższych sposobów:
- z poziomu zakładki „Moja oferta” w miejscu do dodania pliku oferty należy umieścić plik, który był podpisany, a plik z podpisem należy dodać oddzielnie jako załącznik,
- spakować jako plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i dołączyć z poziomu zakładki „Moja oferta” w miejscu do dodania pliku oferty.
14. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie SIDAS PZP, tj.:
c) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;
d) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć ram min. 3GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych: Linux Kernel 4.0, Windows 7, MacOS 10.12 lub ich nowsze wersje;
e) zainstalowana przeglądarka internetowa: Firefox ver. 78 i późniejsze, Chrome ver. 83 i późniejsze, Opera ver. 69 i późniejsze,
f) włączona obsługa JavaScript;
g) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
h) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB to: png, jpg, jpeg, gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, rar, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z, eml, msg
15. Informacja odnośnie kodowania i czasu odbioru danych:
a) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie SIDAS PZP i zapisany nie jest widoczny
dla Zamawiającego, ponieważ w systemie występuje jako plik zaszyfrowany.
b) Jako czas złożenia oferty przez Platformę SIDAS PZP przyjmuje się moment kliknięcia w opcję „Złóż ofertę”. Czas jest prezentowany w (hh:mm:ss) zgodnie ze strefą czasową ustawiona
na komputerze. Czas serwera jest synchronizowany z czasem udostępnionym przez Główny Urząd Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Parzęczew,
z siedzibą ul. Południowa 1, 95-045 Parzęczew, telefon 42 / 718-60-66, fax 42 / 718-60-66, adres e-mail: sekretariat_ug@parzeczew.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Parzęczew jest Pan Krzysztof Kawecki, adres e-mail: iod@parzeczew.pl, telefon 503-140-413;
Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem i spełnia warunki, o których mowa w art. 6 ust. 1 lit.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: R-g.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe, związane z dowozem dzieci do szkół i punktów przedszkolnych położonych na terenie gminy Parzęczew, na podstawie biletów miesięcznych wydawanych przez Wykonawcę oraz zapewnienie opieki przewożonym dzieciom w czasie przewozu, zgodnie z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 ze zm.). Wykonawca ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialność.
2. Bilety obejmować będą następujące trasy dowozu i odwozu dzieci:

DOWOZY
Trasa nr 1
a) Ozorków – Borszyn – Trojany – Sulimy – Mrożewice – Janów – Wielka Wieś – Parzęczew
b) Parzęczew – Wytrzyszczki – Bibianów – Florianki – Mamień – Konstantki – Ozorków,
ul. Adamówek – Ozorków, ul. Armii Krajowej – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Nowe Miasto – Ozorków, ul. Adamówek – Kowalewice – Orła – Chociszew – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew
Ogółem liczba dzieci około 96

Trasa nr 2
a) Opole – Leźnica Wielka – Różyce Żmijowe – Kozikówka – Wierzbówka – Starzyny – Gostków Stary – Powodów III – Powodów I – Łążki – Różyce – Chrząstów Wielki – Parzęczew
b) Parzęczew – Różyce – Różyce Żmijowe – Leźnica Wielka-Osiedle – Parzęczew
Ogółem liczba dzieci około 118

Trasa nr 3
a) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Łążki – Woźniki – Idzikowice – Budzynek – Stary Chrząstów – Śniatowa – Skórka – Gołaszyny – Ignacew Folwarczny – Ignacew Parzęczewski – Parzęczew.
b) Parzęczew – Ignacew Rozlazły – Ignacew Podleśny – Nowa Jerozolima – Mikołajew (do posesji
nr 1) – Chociszew – Mamień – Bibianów – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Lotnicza – Ozorków, ul. Nowy Rynek – Ozorków, Plac Jana Pawła II – Ozorków, Szkoła Specjalna – Ozorków,
ul. Zachodnia – Bibianów – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew
Ogółem liczba dzieci w około 89

Trasa nr 4
a) Parzęczew – Florentynów (przez wieś) – Sokola Góra – Nowomłyny – Mariampol – Radzibórz – Tkaczewska Góra – Pustkowa Góra – Chociszew – Mikołajew – Ignacew Podleśny – Parzęczew
Ogółem liczba dzieci około 74

ODWOZY:
Trasa nr 1
a) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Różyce – Łążki – Powodów II – Powodów III – Powodów I – Kozikówka – Leźnica Wielka-Osiedle – Leźnica Wielka – Opole – Borszyn – Parzęczew
b) Parzęczew – Wytrzyszczki – Chociszew – Orła – Kowalewice – Ozorków ul. Adamówek – Ozorków,
ul. Nowe Miasto – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Armii Krajowej – Konstantki – Mamień – Bibianów ( do posesji nr 1) – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew
c) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Różyce – Łążki – Powodów I – Kozikówka – Leźnica Wielka-Osiedle – Leźnica Wielka – Opole – Trojany – Sulimy – Mrożewice – Wielka Wieś – Parzęczew
Ogółem liczba dzieci około 88

Trasa nr 2
a) Parzęczew – Wielka Wieś – Janów – Mrożewice – Sulimy – Trojany – Borszyn – Parzęczew
b) Parzęczew – Chrząstów Wielki –¬¬ Różyce – Łążki – Powodów II – Powodów III – Wierzbówka – Starzyny – Gostków Stary – Wierzbowa – Leźnica Wielka-Osiedle – Leźnica Wielka – Opole
Ogółem liczba dzieci około 107

Trasa nr 3
a) Parzęczew – Piaskowice – Wytrzyszczki – Bibianów – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków ul. Zachodnia – Ozorków, ul. Lotnicza – Ozorków, ul. Nowy Rynek ¬– Ozorków, Plac Jana Pawła II – Ozorków, Szkoła Specjalna – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Bibianów – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew.
b) Parzęczew – Chrząstów Wielki – Chrząstówek – Różyce – Różyce Żmijowe – Powodów I – Łążki – Woźniki – Idzikowice – Budzynek – Stary Chrząstów – Śniatowa – Skórka – Gołaszyny – Ignacew Folwarczny – Ignacew Parzęczewski – Parzęczew TRASA wykonywana dwukrotnie (około godziny 13.00 oraz około godziny 15.00)
Ogółem liczba dzieci około 87

Trasa nr 4
a) Chociszew – Mikołajew (do posesji nr 1) – Nowa Jerozolima – Chociszew – Orła – Kowalewice – Ozorków ul. Adamówek – Ozorków, ul. Konstytucji 3go Maja – Ozorków, ul. Armii Krajowej – Ozorków ul. Adamówek – Konstantki – Mamień – Florianki – Bibianów (do posesji nr 1) – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew
b) Parzęczew – Piaskowice – Wytrzyszczki – Chociszew – Pustkowa Góra – Tkaczewska Góra – Radzibórz – Mariampol – Nowomłyny – Sokola Góra – Florentynów (przez wieś) – Ignacew Podleśny – Nowa Jerozolima – Mikołajew (do posesji nr 1) – Wytrzyszczki – Piaskowice – Parzęczew
Ogółem liczba dzieci około 68
3. Łączna liczba 350 dzieci.
Liczba dzieci jest wielkością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zmiany te nie będą stanowić istotnych zmian umowy.
Rozliczenie należnego Wykonawcy wynagrodzenia następować będzie w oparciu o faktyczna ilość zakupionych przez Zamawiającego biletów oraz ceny jednostkowej w ofercie Wykonawcy.

4. Zamawiający zastrzega sobie po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy, możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia długości tras (modyfikacja trasy) w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego i liczby dzieci korzystających z przewozów oraz możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkładu jazdy. Zmiany te nie powodują zmiany ceny biletu miesięcznego.
5. Dowożenie dzieci do szkół i punktów przedszkolnych odbywać się będzie w godzinach:
6.30 – 8.10, odwóz w godzinach: 13.00 -16.00 według tras określonych powyżej. Szczegółowe
określenie godzin dowozu i odwozu oraz przystanki zostanie ustalone w rozkładzie jazdy
dostosowanym do rozkładu zajęć lekcyjnych. Rozkład jazdy opracowany zostanie przez Wykonawcę i dostarczony Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
Ze względu na różnorodność kierunków dojazdu dzieci do szkół i punktów przedszkolnych oraz róż-ne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie,
Wykonawcy zobowiązani są podać jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego dwustronnego (dowóz
i odwóz).
6. W razie uszkodzenia / awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy bez dodatkowych kosztów.
7. Obowiązki Wykonawcy:
a) pojazd używany do transportu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepi-sami ustawy Prawo o ruchu drogowym (t. j. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.),
b) Wykonawca winien zatrudniać kierowców do realizacji ww. przedmiotu zamówienia
o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych,
c) Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad dziećmi poprzez zapewnienie
wykwalifikowanej opieki jednej dorosłej osoby w każdym pojeździe podczas każdego kursu (kierow-ca nie może pełnić funkcji opiekuna),
d) Osoby sprawujące opiekę nad dziećmi muszą być przeszkolone w zakresie przepisów BHP i p.poż. oraz udzielania pierwszej pomocy,
e) Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz opiekę nad dziećmi
w ramach przedmiotu zamówienia, w tym świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależności
od zgłoszonych potrzeb, np. wsiadanie / wysiadanie dzieci z pojazdu),
f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych
warunków transportu dzieci i ich opiekuna oraz zapewnia miejsca siedzące dla wszystkich dzieci|
i ich opiekuna,
g) w okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych
do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić pod-czas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa,
h) w sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego
dla dzieci przystosowanego do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym,
i) Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu
zamówienia,
j) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt: utrzymać w należytym porządku i czystości środki transportu, przestrzegać przepisów BHP i p.poż, ubezpieczyć środki transportu i dzieci na czas przewozów z tytułu szkód, od następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczyć się
od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, oznaczyć środki transportu na czas przewozów, że wykorzystywane są do przewozu dzieci szkolnych.
7. W przypadku stwierdzenia zaniedbań w zakresie bezpieczeństwa dowożonych dzieci,
Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
8. Strony niniejszego postępowania publicznego niezwłocznie wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić.
9. W związku z epidemią COVID-19 strony zobowiązują się do stosowania ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczeniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi skutkami (t. j. Dz. U.
z 2020 r. poz. 1842 ze zm.), w szczególności art. 15r i następne ustawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie podlegają nieodrzucone oferty według kryteriów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji proponowanych do wykonania zadania autokarów

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną licencję, na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. z 2021 r. poz. 919 z późn. zm.)
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dysponuje lub będzie dysponował minimum 6 autokarami, które wyprodukowano po 31 grudnia 1998 roku oraz liczbie miejsc siedzących minimum 50;
oraz
b) dysponuje lub będzie dysponował bazą eksploatacyjną:
- wyposażoną w odpowiedni sprzęt techniczny i urządzenia umożliwiające prawidłowe prowadzenie działalności transportowej (zgodnie z art. 4 pkt 21a ustawy o transporcie drogowym),
- usytuowaną na terenie Gminy Parzęczew lub w odległości nie większej niż 50 km od granic tej gminy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1. ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym;
2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy
w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden
z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem VI SWZ.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w ust. 1 SWZ niniejszego rozdziału, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ - projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sidaspzp.pl/ w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-02 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-31

2021-07-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.