Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058297/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
- 2021/BZP 00064991/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00124891 z dnia 2021-07-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Książki w wysokości 2.399.725,19 zł
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĄŻKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118804
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Książki
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-222
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566888167
1.5.8.) Numer faksu: 566888138
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: danuta.rychlik@gminaksiazki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-ksiazki.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
HTTPS://MINIPORTAL.UZP.GOV.PL/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Książki w wysokości 2.399.725,19 zł2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fae6f30-b870-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004111/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Książki w wysokości 2.399.725,19 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2685032,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie deficytu budżetu oraz spłata wcześniej zaciągniętych kredytów Gminy Książki w wysokości 2.399.725,19 zł.
2. Kredyt uruchomiony zostanie w terminie podpisania umowy. Zamawiający ustala, że wypłata kredytu będzie następowała w transzach (maksymalnie 3 transze), na wniosek Zamawiającego w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, z zastrzeżeniem że minimalny termin wypłaty każdej transzy kredytu wynosi 3 dni robocze, a maksymalny termin wypłaty każdej transzy kredytu 5 dni roboczych, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert "Termin wypłaty transzy kredytu". Zaoferowanie przez Wykonawcę terminu poniżej ustalonego minimum lub powyżej ustalonego maksimum, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ).
3. Spłata kredytu następowała będzie w kwartalnych ratach, po rocznym okresie karencji w latach 2022 - 2036:
1) w latach 2022 -2024 po 5.000,00 zł rocznie, tj. 4 raty po 1.250,00 zł.
2) w latach 2025 - 2026 po 7.000,00 zł rocznie, tj. 4 raty po 1.750,00 zł.
3) w roku 2027 – 260.000,00 zł, tj. 4 raty po 65.000,00 zł.
4) w roku 2028 – 250.000,00 zł, tj. 4 raty po 62.500,00 zł.
5) w latach 2029 – 2032 po 260.000,00 zł, tj. 4 raty po 65.000,00 zł.
6) w latach 2033 – 2035 po 250.000,00 zł, tj. 4 raty po 62.500,00 zł.
7) w roku 2036 – 70.725,19 zł, tj. 3 raty po 17.500,00 zł i 1 rata 18.225,19 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285307,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374498,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285307,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Kowalewie Pomorskim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8780004577
7.3.3) Ulica: 1 Stycznia 14
7.3.4) Miejscowość: Kowalewo Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 87-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W KOWALEWIE POMORSKIM
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W KOWALEWIE POMORSKIM
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285307,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2036-12-302021-07-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI KSIĄŻKI
- Przebudowa drogi gminnej nr 070502C w miejscowości Osieczek w km1+190 do km 1+854
- Modernizacja sieci kanalizacyjnej w Gminie Książki - dostawa sprzętu
więcej: przetargi KSIĄŻKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 800 000,00 zł
- Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Powiatu Polickiego, powiatowych jednostek organizacyjnych - w tym Starostwa Powiatowego w Policach
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.