eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Rozbudowa monitoringu miejskiego na terenie Pruszkowa - Etap XV.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa monitoringu miejskiego na terenie Pruszkowa – Etap XV.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bzp@miasto.pruszkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa monitoringu miejskiego na terenie Pruszkowa – Etap XV.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8886c7ab-a43c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038446/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 rozbudowa monitoringu miejskiego na terenie Pruszkowa XV etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085864/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: rozbudowę monitoringu miejskiego na terenie Pruszkowa – etap XV, w zakres którego wchodzą:

Zadanie 1:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie skrzyżowania ulicy Obrońców Pokoju z ul. Reja – na istniejącym słupie orange zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej z przesyłem światłowodowym, wpięcie do istniejącego światłowodu w ul. Chopina.

Zadanie 2:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie ul. Baśniowej i Kubusia Puchatka przy ogrodzeniu Przedszkola Miejskiego nr 10 i terenie zielonym z wygrodzonym placem rekreacyjnym – postawienie słupa i zainstalowanie jednej kamery obrotowej z przesyłem światłowodowym, doprowadzenie i wpięcie do światłowodu w ul. Chopina.

Zadanie 3:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego w rejonie ul. Stalowej i Placu Mechaników – postawienie słupa w miejscu istniejącego znaku przy skrzynce elektrycznej naprzeciwko budynku ZUS i zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej z przesyłem światłowodowym.

Zadanie 4:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w Parku Anielin Zachodni w pobliżu rzeki Utrata, zainstalowanie jednej kamery szybkoobrotowej, doprowadzenie światłowodu.

Zadanie 5:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa przy szkole Podstawowej nr 9- zainstalowanie dwóch kamer obrotowych na istniejących słupach energetycznych : na skrzyżowaniu ul. 3 Maja/ Mostowa- jedna kamera obrotowa, na skrzyżowaniu Długa/Mostowa- druga kamera obrotowa, poprowadzenie światłowodu w kanale Orange oraz 2 projekty zasilania kamer dla PGE.

Zadanie 6:
Dodatkowe wyposażenie studia monitoringu.
W celu uruchomienia dodatkowych kamer w systemie monitoringu, niezbędnym jest rozbudowanie techniczne studia. Dodatkowe wyposażenie studia: 4 monitory 40'' z wieszakami , okablowanie i ich montaż, programowanie kamer i urządzeń, wprowadzenie nowych kamer do systemu monitoringu.

Zadanie 7:
Budżet Obywatelski: monitoring tunelu pod PKP: zainstalowanie siedmiu kamer (2 - obrotowe, 5 - stacjonarnych). Dwie kamery obrotowe w ciągu ulic Działkowa i Błońska - wjazd/wyjazd z tunelu; trzy kamery stacjonarne wewnątrz tunelu (na całej długości chodnika pieszego wraz ze ścieżką rowerową) i po jednej kamerze stacjonarnej w dwóch obiektach klatkowych zejściach/wejściach do tunelu. Projekt poprowadzenia światłowodu dla Orange, Projekt okablowania wewnątrz tunelu.

Zadanie 8:
Budżet Obywatelski monitoring w Parku Potulickich:
Rejon Parku Potulickiego na końcu ul. Hubala - zainstalowanie jednej kamery obrotowej na nowym słupie- projekt posadowienia słupa kamerowego. Projekt poprowadzenia światłowodu dla Orange oraz projekt zasilania kamery dla PGE.
Rejon przy zejściu od strony ul. Bol. Prusa w kierunku dużego stawu (altanka Parkun) - zainstalowanie jednej kamery obrotowej na nowym słupie. Projekt poprowadzenia światłowodu dla Orange oraz zasiania kamery dla PGE.
W dolnym chodniku parkowym biegnącym wzdłuż ul. Bolesława Prusa (w jego środkowej części na wysokość bloku Bol. Prusa 12) - zainstalowanie jednej kamery obrotowej na nowym słupie. Projekt poprowadzenia światłowodu dla Orange oraz zasiania kamery dla PGE.


W zakres zadań wchodzi również:
- wykonanie projektów oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz decyzji administracyjnych koniecznych do wykonania powyższej inwestycji (pozwolenie na budowę lub zgłoszenie)
- uzyskanie zgody na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym od właściwego zarządcy drogi
- projekt i uzgodnienia z Rejonem Energetycznym dotyczące poboru energii elektrycznej do zasilania urządzeń aktywnych kamerowych z rozliczaniem w formie ryczałtu
- dokonanie podłączenia nowych punktów kamerowych do działającego systemu rejestracji monitoringu wizyjnego w Siedzibie Straży Miejskiej przy ul. Kraszewskiego 14/16
- dokonanie w okresie gwarancji konserwacji całości systemu wraz z jego urządzeniami raz na kwartał zgodnie z zaleceniami producenta.

W celu uruchomienia dodatkowych kamer w systemie monitoringu, niezbędnym jest rozbudowanie techniczne studia.
Dodatkowe wyposażenie studia: 4 monitory 40'' z wieszakami , okablowanie i ich montaż, programowanie kamer i urządzeń, wprowadzenie nowych kamer do systemu monitoringu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania

45316210-0 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518469,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 518469,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 518469,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe Brabork labolatorium Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5810004009

7.3.3) Ulica: ul. Ratuszowa 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 518469,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.