eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Dostawa kruszyw wraz z ich rozplantowaniem na drogach na terenie Gminy Włoszczowa w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw wraz z ich rozplantowaniem na drogach na terenie Gminy Włoszczowa w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włoszczowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 14

1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413942669

1.5.8.) Numer faksu: 413942339

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gmina-wloszczowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wloszczowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszczowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszyw wraz z ich rozplantowaniem na drogach na terenie Gminy Włoszczowa w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdb860df-a6ef-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123698

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034768/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa kruszyw wraz z ich rozplantowaniem na drogach na terenie Gminy Włoszczowa w 2022 r”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091699/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FIP.271.1.3.2022.AS7

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są dostawy pn.: „Dostawa kruszyw wraz z ich rozplantowaniem na drogach na terenie Gminy Włoszczowa w 2022 roku” Szacunkowa ilość poszczególnych frakcji jaką Zamawiający zamierza zakupić: 1)tłuczeń − frakcja 31,5-63 mm spełniający wymogi PN-EN 13242:2004 o następujących właściwościach fizyko – mechanicznych w ilości szacunkowej około 50 t: - odporność na rozdrabnianie określona wskaźnikiem Los Angeles mniejszym bądź równym 30, LA ≤ LA30 - odporność na ścieranie określona współczynnikiem mikro – Devala mniejszym bądź równym 30, MDE ≤ MDE30 2) kliniec − frakcja 4-31,5 mm spełniający wymogi PN-EN 13242:2004 o następujących właściwościach fizyko – mechanicznych w ilości szacunkowej około 100 t: - odporność na rozdrabnianie określona wskaźnikiem Los Angeles mniejszym bądź równym 30, LA ≤ LA30 - odporność na ścieranie określona współczynnikiem mikro – Devala mniejszym bądź równym 30, MDE ≤ MDE30 3) mieszanka − frakcja 0-63 mm spełniająca wymogi PN-EN 13242:2004 o następujących właściwościach fizyko – mechanicznych w ilości szacunkowej około 400 t: - odporność na rozdrabnianie określona wskaźnikiem Los Angeles mniejszym bądź równym 30, LA ≤ LA30 - odporność na ścieranie określona współczynnikiem mikro – Devala mniejszym bądź równym 30, MDE ≤ MDE30 4) mieszanka − frakcja 0-31,5 mm spełniająca wymogi PN-EN 13242:2004 o następujących właściwościach fizyko – mechanicznych w ilości szacunkowej około 3 500 t: - odporność na rozdrabnianie określona wskaźnikiem Los Angeles mniejszym bądź równym 30, LA ≤ LA30 - odporność na ścieranie określona współczynnikiem mikro – Devala mniejszym bądź równym 30, MDE ≤ MDE30.
Wskazane w SWZ ilości kruszywa nie stanowią ilości zamawianej. Ilości kruszywa wskazane w SWZ nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rozliczenia będą dokonywane w odniesieniu do ilości faktycznych dostarczonych na podstawie jednostkowych zamówień w okresie obowiązywania umowy. Wskazane w SWZ ilości kruszyw mogą ulec zmianie odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Kruszywa stanowiące przedmiot dostawy muszą posiadać deklaracją właściwości użytkowych lub certyfikat jakości co stanowi potwierdzenie jakości wymagane przez Zamawiającego. Faktyczne ilości i rodzaje zamawianych dostaw kruszywa będą wskazywane przez Zamawiającego w jednostkowych zamówieniach. Wszystkie zastosowane materiały muszą spełniać aktualne wymagania branżowe (dopuszczone do obrotu na rynku polskim) oraz posiadać wszelkie wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje, oraz dopuszczenie do obrotu oraz certyfikaty. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zasad wynikających z art. 6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020r. poz. 1062). Szczegółowy sposób wykonywania umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy zgodnie z: - postanowieniami SWZ oraz załącznikami do SWZ, - złożoną ofertą. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na dostarczone i rozplantowane kruszywo na okres 12 miesięcy na warunkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na całość zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

14212200-2 - Kruszywo

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344830,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344830,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344830,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monika Ślęzak F.H.U. MS KRUSZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6090037322

7.3.3) Ulica: ul. Godlewskiego 20

7.3.4) Miejscowość: Krasocin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-105

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344830,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.