Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00083107/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleks basenów letnich wraz z niezbędną infrastrukturą, jako uzdrowiskowa strefa wypoczynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c14bf03b-a2f5-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleks basenów letnich wraz z niezbędną infrastrukturą, jako uzdrowiskowa strefa wypoczynku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c14bf03b-a2f5-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073466/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Realizacja inwestycji p.n. „Kompleks basenów letnich wraz z infrastrukturą, jako uzdrowiskowa sfera wypoczynku”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083107
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj, robót budowlanych polegających na
wykonaniu zadania pn. „Kompleks basenów letnich wraz z niezbędną infrastrukturą, jako uzdrowiskowa strefa wypoczynku”.
2. Inwestycja zlokalizowana jest w Połczynie-Zdroju przy ul. Sobieskiego, dz. nr ewid. 93/1, obręb 005, Połczyn-Zdrój.
3. Inwestycja współfinansowana jest ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Promesa wstępna NR Edycja4Uzdrowiska/2022/91/PolskiLad.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
a) dokumentacji projektowej tj:
• Projektu zagospodarowania działki, projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektów wykonawczych we wszystkich
branżach (w tym projektów specjalistycznych takich których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie
projektowania) wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz.;
• Zapis całości opracowania na nośniku elektronicznym (płyta CD) – w formacie pdf;
• Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich danych wyjściowych do projektowania, w szczególności: mapy do
celów projektowych, wykonania badań gruntowo-wodnych, wykonania opracowań przyrodniczych, itp.;
• Kosztorysów wykonawczych;
• Wykonania wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do
realizacji robót objętych zamówieniem;
• Dokumentacja projektowa powinna obejmować wszystkie branże i zakresy robót zgodnie z PFU;
• Obowiązki Wykonawcy w zakresie dokumentacji projektowej obejmują ponadto przygotowanie wniosku o uzyskanie dla
Zamawiającego pozwolenia odpowiedniego organu na prowadzenie robót budowlanych, zapewnienie sprawowania nadzoru
autorskiego w trakcie wykonywania robót oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją
eksploatacyjną oraz przeszkoleniem pracowników wskazanych przez Zamawiającego. Realizacja powyższego zakresu
zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i
uprawnieniach.
b) Wykonanie wszelkich robót budowlanych w zakresie podanym w PFU (załącznik nr 10 do SWZ), SWZ, zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, obejmujących w szczególności:
1) przygotowanie terenu pod inwestycję;
2) wykonanie robót rozbiórkowych nawierzchni utwardzonych, istniejących schodów, komór i studni podziemnych murów oporowych, istniejących betonowych nawierzchni,
3) wykonanie wycinki drzew kolidujących z przedmiotową inwestycją,
4) budowę kontenerowych obiektów nowego zaplecza kompleksu basenowego, wraz z elementami dojść utwardzonych i dojazdów,
5) kompletne wyposażenie obiektów basenowych i budynków,
6) budowę niecki basenowej w technologii szkieletowej o wymiarach 25,02x12,5m o gł. 0,8m do 1,35m, o charakterze pływackim i rekreacyjnym, wraz z kompletnym wyposażeniem, oraz budową przylegających do niej plaży tzw. mokrej stopy i brodzików do płukania stóp,
7) budowę wodnego placu zabaw otoczonego ścianka wysokości 45cm w formie siedziska z zestawem atrakcji wewnętrznych w formie połączonych platform z atrakcjami i zjeżdżalniami,
8) budowę podziemnej komory technicznej i technologicznej dla układów pompowych i filtrowni, pomieszczeń do dozowania chemii basenowej i zbiornika wyrównawczego,
9) wyposażenie przedmiotowego terenu w elementy małej architektury zgodnie z dokumentacją dotycząca wyposażenia,
10) budowę ogrodzenia dozorowego całego kompleksu oraz wygrodzenie niskim ogrodzeniem strefy tzw. „mokrej stopy”,
11) budowę infrastruktury technicznej do obsługi terenu – monitoring, nagłośnienie, oświetlenie terenu, instalacje wodnokanalizacyjne,
instalacje technologiczne, elektroenergetyczne i teletechniczne,
12) budowę brodzików do płukania stóp,
13) budowę drogi dojazdowej i parkingu dla samochodów osobowych oraz placu do zawracania i placu technicznego
dostawy dla potrzeb technologii oraz miejsca na foodtrucki.
14) Ponadto wytyczenie obiektów w terenie, uporządkowanie placu budowy, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
usunięcie wad w okresie gwarancyjnym;
15) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie.
16) Napełnienie basenu wodą w celu użytkowania po stronie Wykonawcy.
17) Wszystkie zdemontowane elementy instalacji są własnością Zamawiającego.
Wykonawca uzgodni z Zamawiającym rodzaj materiału oraz kolorystkę elementów wykończeniowych.
Wykonawca uzyska pozwolenia na użytkowanie.
Po stronie Wykonawcy leży wykonanie wszelkich badań: przepłukanie instalacji wodociągowej, badanie wody, badanie
kanałów wentylacyjnych oraz innych badań związanych z pozwoleniem na użytkowanie w celu odbioru zadania przez
Sanepid i Straż Pożarną.
Po stronie Wykonawcy wyposażenie obiektu w gaśnice p.poż., oznakowanie obiektu i instrukcja bezpieczeństwa
przeciwpożarowego dla danego obiektu( w razie konieczności).
18) Obiekt powinien być dostosowany dla osób z specjalnymi potrzebami zgodnie z PFU oraz zaprojektowany zgodnie z Ustawą o Zapewnianiu Dostępności Osobom Ze Szczególnymi Potrzebami z dnia 19 lipca 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696), tj. z dnia 29 maja 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062), tj. z dnia 6 października 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 2240).
c) Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych i zrealizowanie obowiązków umownych w okresie udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45451000-3 - Dekorowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45212210-1 - Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45122000-8 - Próbne wykopy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45121000-1 - Próbne wiercenia
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71328000-3 - Usługi kontroli projektu konstrukcji nośnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 5.110.000,00 zł brutto a cena najkorzystniejszej oferty wynosi 10.694.072,17 zł brutto.Z uwagi więc na to, iż kwota najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zabezpieczył na realizację niniejszego zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty - postępowanie przetargowe należało unieważnić.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10125052,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10694072,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
- Remont i konserwacja dróg gminnych oraz remont nawierzchni chodników zlokalizowanych w pasach ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Połczyn-Zdrój w 2024 roku
- Remont ulicy Staszica wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Połczyn-Zdrój
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.