eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdañski › Zagospodarowanie terenu przy budynku Szko³y Podstawowej nr 2 - Oddzia³y Przedszkolne w Pruszczu Gdañskim - Etap I

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-04-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy budynku Szko³y Podstawowej nr 2 - Oddzia³y Przedszkolne w Pruszczu Gdañskim – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Pruszcz Gdañski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674919

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pruszcz Gdañski

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 58 775 99 69

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 58 682 34 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pruszcz-gdanski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy budynku Szko³y Podstawowej nr 2 - Oddzia³y Przedszkolne w Pruszczu Gdañskim – Etap I

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a1942d06-84cc-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00122745

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00018468/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.18 Zagospodarowanie terenu przy budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w Pruszczu Gdañskim - Oddzia³y przedszkolne; ETAP I - plac zabaw

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: https://platformazakupowa.pl, przy czym ofertê wraz z za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem „Formularza sk³adania oferty” dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski w miejscu publikacji og³oszenia o zamówieniu i SWZ, natomiast dokumenty, o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz przekazywanie informacji odbywa siê za pomoc± formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ”.12.2. UWAGA: pliki przesy³ane Zamawiaj±cemu powinny odpowiadaæ formatom okre¶lonym w rozporz±dzeniu RM z dnia 12.04.12 r. w sprawie krajowych ram interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych; Zamawiaj±cy zaleca u¿ywanie formatów plików .PDF, .DOC, .DOCX, .RTF, .ODT, .JPG (.JPEG); do kompresji plików Zamawiaj±cy zaleca u¿ywania formatów .ZIP lub .7Z.12.3. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii platformy, Zamawiaj±cy i Wykonawcy mog± komunikowaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej Zamawiaj±cego pod adresem: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl 12.4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. 12.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl 12.6. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.12.7. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 12.8. Zamawiaj±cy w zakresie:12.8.1. pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem platformy/systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl;12.8.2. wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ lub innych zapytañ do Zamawiaj±cego wyznaczy³ osoby, do których kontakt umieszczono w niniejszym rozdziale. 12.9. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zosta³y w Regulaminie platformazakupowa.pl, który jest dostêpny na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin12.10. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty lub wniosku do 1 GB przy maksymalnej ilo¶ci 20 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ zgodnie postanowieniami IDW).12.11. Przy du¿ych plikach kluczowe jest ³±cze internetowe i dostêpna przepustowo¶æ ³±cza po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz u¿ytkownika.12.12. Sk³adaj±c ofertê zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej z³o¿enie.12.13. W przypadku wiêkszych plików zaleca siê skorzystaæ z instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki.12.14. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, Pe³na tre¶æ w rozdz. 12 IDW (limit znaków)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Pruszcza Gdañskiego z siedzib± w Pruszczu Gdañskim, przy ul. Grunwaldzkiej 20, który reprezentuje Gminê Miejsk± Pruszcz Gdañski i jest kierownikiem Urzêdu Miasta Pruszcz Gdañski.2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Krzysztofa Pukaczewskiego, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w siedzibie Urzêdu Miasta Pruszcz Gdañski lub pod adresem e-mail: iod@pruszcz-gdanski.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu realizacji zadañ i obowi±zków prawnych na³o¿onych na Administratora ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej: ustawa Pzp), tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy na robotê budowlan± pn.: „Zagospodarowanie terenu przy budynku Szko³y Podstawowej nr 2 - Oddzia³y Przedszkolne w Pruszczu Gdañskim – Etap I” – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W zakresie, w jakim obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych nie wynika z ustawy Pzp, pozosta³e dane mog± byæ przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególno¶ci danych u³atwiaj±cych kontakt z Pani±/Panem, takich jak imiê i nazwisko, adres e-mail lub numer telefonu.4. Administrator nie planuje dalej przetwarzaæ danych osobowych w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane, jednak w razie powziêcia takich planów przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje Pani±/Pana o tym innym celu oraz udzieli wszelkich innych stosownych informacji, w szczególno¶ci o okresie przechowywania danych oraz przys³uguj±cych Pani/Panu prawach.5. W celu wykonania obowi±zków wynikaj±cych z Umowy ka¿da ze Stron bêdzie przetwarzaæ dane osobowe osób reprezentuj±cych drug± Stronê przy wykonywaniu umowy (imiê, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu). Ka¿da ze Stron jest administratorem danych osobowych osób reprezentuj±cych drug± Stronê przekazanych w zwi±zku z realizacj± Umowy. Podstaw± przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO.6. Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mog± byæ w szczególno¶ci: Poczta Polska S.A., Open Nexus Sp. z o.o., bank obs³uguj±cy jednostkê, podmioty ¶wiadcz±ce dla Administratora us³ugi: kurierskie, prawne oraz inne organy publiczne i jednostki organizacyjne Gminy Miejskiej Pruszcz Gdañski, Prezes Urzêdu Zamówieñ Publicznych, Krajowa Izba Odwo³awcza, podmioty utrzymuj±ce infrastrukturê IT, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi doradcze oraz prawne, a w przypadku umów wspó³finansowanych podmioty wspó³finansuj±ce, kontroluj±ce i zarz±dzaj±ce lub inne podmioty zaanga¿owane w realizacjê programu, z którego pochodzi dofinansowanie, podmiot zewnêtrzny nie uczestnicz±cy w postêpowaniu oraz inne organy publiczne, s±dy i inni odbiorcy legitymuj±cy siê interesem prawnym w pozyskaniu danych osobowych.7. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej.8. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie ustaw± Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych oraz umów o dofinansowanie. Okres przetwarzania danych nie bêdzie równie¿ krótszy, ni¿ zastrze¿ony dla dochodzenia i egzekwowania roszczeñ wynikaj±cych z zawartej umowy. (c.d. dalej)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): (c.d. klauzuli informacyjnej RODO)9. Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania (je¿eli przetwarzanie odbywa siê na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofniêciem.10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Pani/Pana, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.11. Wyst±pienie z ¿±daniem ograniczenia przetwarzania danych, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.12. W przypadku gdy uzna Pan/Pani, i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych z siedzib± przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.13. Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Jest Pani/Pan zobowi±zana do ich podania a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci realizacji zadania na³o¿onego ustaw± na Administratora. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemo¿liwi jej zawarcie i wykonanie. W zakresie danych dodatkowych, takich jak email, telefon – ich podanie jest z regu³y dobrowolne.14. Maj±c na wzglêdzie powy¿sze, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê nastêpuj±cych o¶wiadczeñ:14.1. o¶wiadczenia o wype³nieniu obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu - wed³ug za³±cznika nr 1 do IDW;14.2. o¶wiadczenia o wyra¿eniu zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) na przetwarzanie danych osobowych w celu okre¶lonym pkt. 3 klauzuli informacyjnej - zamieszczonej w Rozdziale 31 IDW wed³ug za³±cznika nr 1 do IDW.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót oraz wszelkich dostaw lub us³ug, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i STWiORB dostarczonymi przez Zamawiaj±cego, oraz zasadami aktualnej wiedzy technicznej, polegaj±cych na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej dla istniej±cych dwóch zestawów zabawowych wraz z ich uprzednim demonta¿em i ponownym monta¿em w nowej lokalizacji, zgodnie z planem zagospodarowania terenu na terenie dzia³ki nr 1/73 obr. 13 w Pruszczu Gdañskim, ul. Tysi±clecia 3, 83-000 Pruszcz Gdañski.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty ocenione zostan± na zasadach okre¶lonych w IDW

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Rozdzia³ 7. WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
7.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
7.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

7.2.1. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby do wykonania ni¿ej okre¶lonych czynno¶ci, posiadaj±ce okre¶lone poni¿ej kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
czynno¶ci w zakresie kierowania budow±:
a) kwalifikacje zawodowe - brak wymagañ;
b) uprawnienia – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi:
w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niejszych przepisów,
albo odpowiadaj±ce im uznane kwalifikacje zawodowe lub kwalifikacje zawodowe uprawniaj±ce do ¶wiadczenia us³ug transgranicznych, na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej;
c) do¶wiadczenie - brak wymagañ;
d) wykszta³cenie - brak wymagañ.

7.2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 50.000,00 z³ w przypadku okre¶lenia sumy ubezpieczenia w walucie innej ni¿ z³oty, Zamawiaj±cy przeliczy j± na z³ote po kursie ¶rednim danej waluty NBP z dnia zawarcia umowy ubezpieczenia lub jej zmiany.

7.2.3. kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, to jest:
- o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wed³ug za³±cznika nr 4 do IDW.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, to jest:
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug za³±cznika nr 5 do IDW,
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia okre¶lonej (wymaganej) przez zamawiaj±cego w niniejszej IDW,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Rozdzia³ 11 IDW
11.1.3. je¿eli Wyk. wspólnie ubiegaj± siê o zam. o¶wiadcz., o którym mowa w pkt. 11.1.1. i pkt 11.1.2. IDW sk³ada ka¿dy z Wykon. wspólnie ubiegaj±cych siê o zam.; o¶wiadcz. te potwierdzaj± spe³n. war. udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;11.1.4. je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów (polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, wraz ze swoim o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 11.1.1. i pkt 11.1.2. IDW, sk³ada tak¿e o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 11.1.1. i pkt 11.1.2. IDW podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby;11.1.5. o¶wiadcz., które z informacji zawartych w ofercie Wyk. stanowi± taj. przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ust. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mog± byæ udostêpniane innym uczestnikom postêpowania; w przypadku zastrze¿enia informacji przez Wykonawcê zobowi±zany jest on wykazaæ, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa; brak powy¿szego o¶wiadczenia oznacza³ bêdzie, ¿e dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa (Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp) – w formularzu oferty wed³ug za³±cznika nr 1 do IDW; Zgodnie z § 4 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu lub konkursie, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.11.1.6. o¶wiadczenie – wskazanie przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podanie przez Wykonawcê firm podwykonawców – w formularzu oferty wed³ug za³±cznika nr 1 do IDW;11.1.7. Wykon., który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. 11.1.8. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt 11.1.7 IDW, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczeg.:1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;2) sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpn. zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.11.1.9. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika³o bêdzie, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczeg. wykon..

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w niniejszym przetargu w wysoko¶ci 1.000 z³ s³ownie: jeden tysi±c z³otych.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Rozdzia³ 11 IDW
Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie o¶wiadczenie, o którym ,mowa w pkt. 11.1.1. i pkt 11.1.2. IDW sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; o¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika³o bêdzie, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rozdzia³ 22 IDW
22.1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zamaw. przewid. Zmiany postanow. zawartej Um. w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dok. wyboru Wykon., gdy zachodzi co najmniej jedna z poni¿szych okoliczno¶ci.22.2. Strony maj± prawo do przed³u¿. terminu zak. robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzym. terminu zakoñcz. robót, w nastêpuj±cych sytuacjach:22.2.1. je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzym. terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,22.2.2. gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosf. uniemo¿liw. prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,22.2.3. gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,22.2.4. wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,22.2.5. gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp.,do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobow. na mocy przep. prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,22.2.6. je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,22.2.7. wyst±p. si³y wy¿szej uniemo¿liw. wykonanie przedm. Umowy zgodnie z jej postanowieniami,22.2.8. gdy podczas prowadz. prac napotkano na znaleziska mog±ce potencjalnie stanowiæ lub stanowi±ce odkrycie archeolog., na czas prowadzonych badañ archeologicznych, przy czym za czas przestoju spowodowanego odkryciem archeologicznym Wykonawcy nie przys³uguje dodatkowe wynagrodzenie.22.3. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany Umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: 22.3.1. konieczn. zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cychze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosow. przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykon. przedmiotu Umowy,22.3.2. konieczno¶ci realizacji robót wynikaj±cych z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstêpstwo od projektu budowlanego, wynikaj±cych z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego,22.3.3. wyst±pienia warunków geolog., geotechn., geodez. lub hydrologicznych odbieg. w sposób istotny od przyj. w dokum. proj., rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeolog., wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedm. um.,(c.d w dalszej czê¶ci - limit znaków)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-29 08:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_pruszczgdanski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

(c.d. zmian umowy rozdzia³ 22 IDW)22.1.1. wyst±p. war. terenu bud. odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w dok. proj., w szczeg. napotkania niezinwentaryz. lub b³êdnie zinwentaryz. sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, 22.1.2. konieczno¶ci zrealizow. przedmiotu Umowy przy zastosow. innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,22.1.3. wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnymdo unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,22.1.4. wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.22.2. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach okre¶lonych w rozdziale 22.4. lub 22.5,22.3. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany Umowy w zakresie jej wykonaniaz udzia³em podwykonawców. Taka zmiana Umowy nie bêdzie w zakresie terminu wykonania Umowy lub wynagrodzenia z tytu³u wykonania Umowy.22.4. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy w zwi±zku ze zmianami zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotycz±cych realizacji projektu albo wobec zmiany, o jakiej mowa w rozdziale 22.7.22.5. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie rozdzia³u 22.4. IDW, zmiany Umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy na podstawie rozdzia³u 22.5 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie rozdzia³u 22.6. lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej IDW, zobowi±zany jest do przekazania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotycz±cego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.22.6. Wniosek, o którym mowa w rozdziale 22.9. powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 21 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 22.7. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w rozdziale 22.9., wszelkich innych dokumentów wymaganych Umow±, w tym propozycji rozliczenia i informacji uzasadniaj±cych ¿±danie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê ¿±dania zmiany.22.8. Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia ¿±dania zmiany i przechowywania jej na terenie budowy lub w innym miejscu wskazanym przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 22.9. Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w rozdziale 22.9. Inspektor nadzoru inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji, o której mowa w rozdziale 22.12. i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej ¿±danie zmiany. 22.10. Wykon. jest zobow. do okazania do wgl±du Insp. nadz. inwestor. dokumentacji, o której mowa w rozdziale 22.12. i przed³o¿enia na ¿±danie Inspektora nadzoru inwestorskiego jej kopii.22.11.
Wykonawca wraz z ofert± zobowi±zany jest do z³o¿enia kosztorysu ofertowego, oraz o¶wiadczeñ dot. RODO o których mowa w formularzu ofertowym.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.