Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00042450/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00139133/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00109245/01 - Wynik z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wybranych pomieszczeń oraz dostawa i montaż mebli z wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490044147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48184146211
1.5.8.) Numer faksu: 4146240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krynica@20wszur.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.20wszur.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.20wszur.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wybranych pomieszczeń oraz dostawa i montaż mebli z wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fa93792-9773-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042450
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20WSzU-R.ZP.2611.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 416984,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest modernizacja pomieszczeń wyszczególnionych w przedmiarach podzielone na etapy ze względu na konieczność zachowania ciągłości funkcjonowania Szpitala:I. Etap - modernizacja pokoi: 707, 708, 709, 710, 717, hol przy klatce schodowej,
II. Etap - modernizacja pokoi 711,712,713, 714, 715, 716, 716A, korytarz,
III. Etap - prace wykończeniowe przy windach osobowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215110-1 - Roboty budowlane w zakresie uzdrowisk
4.5.5.) Wartość części: 222054 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zadania jest wykonanie, dostawa i montaż w tym fabrycznie nowych mebli z wyposażeniem.W trakcie I i II etapu obejmuje dostawę i montaż mebli z wyposażeniem do pomieszczeń przy sekretariacie - Biura Dyrekcji i do Działu Infrastruktury i Inwestycji, do wszystkich modernizowanych pokoi, do pokoi pojedynczego wykorzystania, oraz parę drzwi do pomieszczeń przy sekretariacie - Biura Dyrekcji, a także dostawa 26 foteli profilaktyczno-rehabilitacyjnych oraz 45 krzeseł bufetowo-konferencyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 194930 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza firma WENA BeataTurek w dniu 03/03/2023 r. złożył oświadczenie o rezygnacji z zawarcia umowy.
Zgodnie z Art. 263 Zamawiający unieważnia postępowanie w zadaniu nr 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145779,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611297,70 PLN
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych do budynków Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej- Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju.
- "Dostawa butelek szklanych 0,33 ml typu "EDDIE" dla Zakładu Produkcji Wód Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój"
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- "Dostawa warzyw i owoców dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli do pomieszczeń SPG ZOZ w Rybnie
- Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: "Budowa pawilonu zdrowia wraz z pozostałą infrastrukturą uzdrowiskową w Lidzbarku Warmińskim".
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Gdyni przy ul. Wiczlińskiej 50A
- Budowa tężni solankowej wraz z przebudową ul. Zdrojowej, wykonaniem oświetlenia i monitoringu oraz zagospodarowaniem terenu w gminie uzdrowiskowej Brześć Kujawski
- "Budowa mini tężni solankowej w zabytkowym parku w Suchej Górnej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.