eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamieniec › Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Kamieniec wraz z przebudową

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00122591 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Kamieniec wraz z przebudową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1000 - lecia Państwa Polskiego 25

1.5.2.) Miejscowość: Kamieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-061

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 44 30 708

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin@kamieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip3.wokiss.pl/kamieniec/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Kamieniec wraz z przebudową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-183ec52b-beca-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000541/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa budynku Urzędu Gminy Kamieniec wraz z przebudową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00067938/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1042156,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku Urzędu Gminy Kamieniec wraz z przebudową. Przedmiotowa rozbudowa polega na dobudowie do istniejącego budynku od strony wewnętrznej dwukondygnacyjnej części oraz dodatkowej klatki schodowe z windą. Budynek wyposażony w następujące instalacje: centralnego ogrzewania z istniejącego pieca na gaz, klimatyzacji, wody zimnej i ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją, kanalizacyjną, elektryczną. Przyłącza gazowe oraz wodociągowe kolidujące z rozbudowywanym budynkiem zostały przebudowane i ich przebudowa nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
W ramach przebudowy wykonane zostaną niezbędne roboty związane z połączeniem istniejącej części z nowo projektowaną oraz m.in. wymiana podłogi w istniejących pomieszczeniach 15 i 14, wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy istniejących połaci dachowych wraz przemurowaniem istniejących kominów części istniejącej. W trakcie prowadzenia prac przewidziano również remont, przebudowę istniejących pomieszczeń wraz z odnowieniem korytarzy oraz klatki schodowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy) – stanowiąca załącznik do niniejszej SWZ,
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące załącznik do niniejszej SWZ,
- przedmiar robót (forma pomocnicza) – stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.
Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia załączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy kalkulacji ceny ofertowej.

Roboty muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej obowiązującymi przepisami, normami.

Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie - budynku użyteczności publicznej. Powyższe należy uwzględnić w prowadzeniu robót i prawidłowym ich zabezpieczeniu. Do obowiązków Wykonawcy należy zorganizowanie robót budowlanych oraz zabezpieczenie terenu w sposób nie kolidujący z działalnością budynku użyteczności publicznej (budynku Urzędu Gminy oraz Urzędu Pocztowego zlokalizowanego w tym budynku), zapewniający bezpieczeństwo użytkowania obiektu przez cały okres realizacji inwestycji oraz zapewnienie bezpiecznego dostępu do budynku Urzędu Gminy oraz Urzędu Pocztowego przez cały okres inwestycji.
Z uwagi na montaż szyn pod regały przesuwne w posadzce wykonawca zobowiązany jest do współpracy z firmą dostarczającą i montującą regały archiwizacyjne.
Uwaga! Zamówienie nie obejmuje następującego wyposażenia:
- biurka, krzesła i stoły,
- przesuwne regały archiwizacyjne – wykonawca zobowiązany jest do współpracy z firmą dostarczającą i montującą regały podczas montażu szyn oraz samych regałów.
- agregatu prądotwórczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314310-7 - Układanie kabli

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421141-4 - Instalowanie przegród

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1400998,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2173963,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1400998,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOMONT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410241806

7.3.3) Ulica: Północna 5

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1400998,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.