eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Wielka › "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Lipnicy Wielkiej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Lipnicy Wielkiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnica Wielka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnica Wielka 518

1.5.2.) Miejscowość: Lipnica Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-483

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 182634595

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lipnicawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicawielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_lipnicawielka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Lipnicy Wielkiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d6e107e-9ccd-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051499/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12569349,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 część: Budowa kanalizacji sanitarnej w Lipnicy Wielkiej oraz budowa kanalizacji w systemie zaprojektuj i wybuduj.
W tym:
Zadanie 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w Lipnicy Wielkiej
Zadanie 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w Lipnicy Wielkiej w systemie zaprojektuj i wybuduj
Zadanie 1:Budowa kanalizacji sanitarnej w Lipnicy Wielkiej przedmiot zamówieni obejmuje 4 etapy:
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna dla poszczególnych etapów w tym STWiORB, przedmiary- stanowiące dokumentację poglądową oraz dodatkowe opisy wyłączeń ,których nie należy wyceniać i składać w ramach ceny ofertowej.
Przyłączy do budynków nie należy wyceniać, nie podlegają wykonawstwu w ramach niniejszego postępowania.

Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na terenie gminy Lipnica Wielka w miejscowościach: Lipnica Wielka oraz Kiczory. W ramach zadania przewiduje się budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami do działek o długości około 409 m (w tym 384 m sieci o średnicy 200 mm oraz 25 m o średnicy 160 mm).
Przedmiot zadania obejmuje:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacyjnej wraz z niezbędną infrastrukturą zgodnie z przepisami prawa budowlanego - (projekt zagospodarowania terenu lub działki, projekt architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny) w 6 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej edytowalnej.
2. Wykonanie dokumentacji projektowej przyłączy kanalizacji sanitarnej do budynków uzgodnionych z właścicielami posesji.
3. Wykonanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych wymaganych dokumentów formalno prawnych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej wraz z pisemnym uzyskaniem zgody właścicieli działek oraz władających nieruchomościami gruntowymi, na których będzie przeprowadzona inwestycja.
4. Przygotowanie stosownych wniosków i uzyskanie koniecznych opinii, niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę.
5. Wykonanie robót budowlanych budowy sieci kanalizacyjnej zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.
6. Wykonanie odtworzenia nawierzchni drogowych na odcinkach wykonywanych w ciągu dróg gminnych i powiatowych.
7. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych.
8. Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej podczas wykonywania robót budowalnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 4569349,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2 część: Modernizacja oczyszczalni ścieków w systemie zaprojektuj i wybuduj
Zakres zadania obejmuje:
- Wykonanie dokumentacji projektowej w tym:
• uzyskanie pozwolenia na budowę,
• obsługa geodezyjna,
• projekty budowlane (4 egz.) oraz projekty techniczne,
• projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.)
• inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.)
- Wykonanie robót modernizacyjnych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową,
- Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez posiadane pozwolenie wodnoprawne parametrów,
- Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, uzyskanie niezbędnych wyników oraz powiadomienie WIOŚ o działaniu oczyszczalni tj. na 30 dni przed terminem oddania do użytkowania przebudowanego obiektu budowlanego, zespołu obiektów lub instalacji należy poinformować Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska
o planowanym terminie oddania obiektu do użytkowania i terminie zakończenia rozruchu.
- Dostarczenie kompletu niezbędnego sprzętu, wyposażenia, oznakowania, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi, dla prawidłowej eksploatacji oczyszczalni ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Przeprowadzenie szkoleń obsługi oczyszczalni przy poszczególnych etapach i stanowiskach pracy,
- Wykonanie instrukcji eksploatacji oraz wszelkich instrukcji do zastosowanych urządzeń,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej i wskazanie ewentualnych wynikłych zmian w porównaniu do zakresu projektowanego,
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45247270-3 - Budowa zbiorników

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

4.5.5.) Wartość części: 8000000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Biorąc pod uwagę okoliczności opisane w pkt I, tj. odrzucenie oferty nr 4 złożonej przez Wykonawcę: EKOINSTAL SP Z O.O., UL. PRZEMYSŁOWA 8, 34-200 SUCHA BESKIDZKA, jedyna ważną
ofertą pozostała oferta nr 1 opiewająca na kwotę 5.166.000,00 PLN.
Dokonano analizy możliwości zwiększenia środków w budżecie do ceny jedynej ważnej oferty w postępowaniu tj. do kwoty 5.166.000,00PLN – jednakże brak jest możliwości przesunięcia środków na niniejsze zamówienie do ceny oferty.
Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p., gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5166000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5166000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęły oferty, których cena przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia to:
Dla części 2 – 7.900.000,00 zł brutto
Kwota oferty z najniższą ceną wynosi:
Dla części 2 – 15.129.000,00 zł brutto
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15129000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15981597,99 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.