eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Przebudowa ulicy Świętego Mikołaja w Rybienku Nowym - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Świętego Mikołaja w Rybienku Nowym – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 742 42 01

1.5.8.) Numer faksu: 29 742 42 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.wyszkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulicy Świętego Mikołaja w Rybienku Nowym – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-935028ff-9acd-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00122043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038861/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa ulicy Św. Mikołaja i Dobrej Wróżki w Rybienku Nowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074098/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROZ.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1110018,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje wykonanie drogi z betonowej kostki brukowej na trzech odcinkach:
• A-B odcinek ul. Św. Mikołaja- od km 0+149,14 do km 0+559,05 (409,91mb);
• C-D wlot ul. Czerwonego Kapturka do ul. Św. Mikołaja – odc. Nr 3 na projekcie (39,97mb);
• E-F i G-H wloty ul. Smoczej do ul. Św. Mikołaja (18,77mb)
czyli o łącznej o dł. ok. 468,65 mb
w tym m.in.:
2.1 roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, obsługa geodezyjna;
2.2 wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm – 2833,50 m2;
2.3 wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm – 505,00 m2;
2.4 wykonanie chodników o nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm – 537,20m2;
2.5 ustawienie opornika betonowego 12x25 – 191mb;
2.6 ustawienie krawężnika betonowego 15x30 - 994mb;
2.7 ustawienie obrzeża betonowego 8x30 - 262mb;
2.8 regulacja wysokościowa zasuw, hydrantów, zaworów gazowych, kanalizacji sanitarnej,
2.9 humusowanie terenu z obsianiem – 1417 m2
2.10 wykonanie stałej organizacji ruchu.
2.11 odwodnienie terenu poprzez budowę kanalizacji deszczowej:
• rurociągi z rur PVC litych SN 8 Ø 200mm – 119,00mb;
• rurociągi z rur PVC litych SN 8 Ø 315mm – 126,50mb;
• studnie rewizyjne Ø 1200mm – 5szt.
• studnie rewizyjne Ø 1000mm – 8szt.
• wpusty deszczowe – 24szt.;
• skrzynki rozsączające 1200x600x600 –( 89szt.) – 7kpl.

2.12 Uwagi:

2.12.1 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, STWiOR i przedmiar robót.
2.12.2 Załączona dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres.
2.12.3 Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu kosztorys sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodny z podanymi w ofercie cenami jednostkowymi i czynnikami cenotwórczymi.
2.12.4 Wykonawca prowadząc roboty ma obowiązek zapewnić stały dojazd do wszystkich posesji przyległych do ul. Jaśminowej
2.12.5 Wykonawca musi dysponować personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz drogowej oraz instalacyjno-inżynieryjnej bez ograniczeń w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1359079,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2149319,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1359079,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Przyborowski "Garden - Bruk"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241687913

7.3.3) Ulica: Laski 29

7.3.4) Miejscowość: Łochów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-130

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1359079,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.