eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › "PRZEBUDOWA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH I BUDOWĄ POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIWISKACH"



Ogłoszenie z dnia 2021-07-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121794 z dnia 2021-07-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
“PRZEBUDOWA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH I BUDOWĄ POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIWISKACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5

1.5.2.) Miejscowość: Galewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 627838618

1.5.8.) Numer faksu: 627838625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://galewice.biuletyn.net/?bip=2&cid=1011&id=2360

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

“PRZEBUDOWA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH I BUDOWĄ POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIWISKACH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-948c8a7c-dd81-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121794

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004627/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa schodów zewnętrznych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w szkole podstawowej w Niwiskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104438/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.UE.SPN.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 173388,37 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30041,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „PRZEBUDOWA
SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH I BUDOWĄ POCHYLNI DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W SZKOLE PODSTAWOWEJ W NIWISKACH” w formie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie
zaprojektowania, budowy, dostawy, montażu, wraz z przekazaniem do eksploatacji oraz obsługę
gwarancyjną i serwisową zgodnie z programem funkcjonalno–użytkowym.W ramach przedmiotu
zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać dokumentację projektową, komplet
dostaw, prac budowlanych i usług koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia, łącznie ze
skutecznym przeprowadzeniem formalności związanych z oddaniem do użytkowania i
przekazania Zamawiającemu. Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i
elementy, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego
funkcjonowania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania
gwarancji.Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz
zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Minimalny okres
gwarancji wynosi 36 miesięcy. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności
przeglądów gwarancyjnych i materiałów eksploatacyjnych związanych z tymi przeglądami w
okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić
w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku chyba, że gwarancja
producenta danego materiału lub urządzenia wymaga częstszych przeglądów.2. Szczegółowy
Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym,
stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.Do przedmiotu zamówieni zastosowanie mają następujące
punkty PFU:Część opisowaPkt. 1 – 1.9, 2a, 2b, 2c, 3, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 4.1, 4.2.2, 5Część
informacyjna Pkt. 1, 2, 3, 4Załączniki: 1, 2, 3E, 3FDodatkowe zapisy wynikające z odpowiedzi na
zapytania, które pojawiły się we wcześniejszym postępowaniu:Barierka od strony budynku oraz
strony zewnętrznej winna być wykonana ze stali nierdzewnej. W zakres przedmiotu zamówienia
wchodzi również poszerzenie istniejącego chodnika (dojścia do szkoły). Szerokość chodnika po
wykonaniu pochylni winna mieć wymiar zgodny z obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z zapisami art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Zamawiający ogłoszeniem nr 2021/BZP 00104438/01 z dnia 2021-07-05 wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie: „Przebudowa schodów zewnętrznych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej
w Niwiskach” wyznaczając jednocześnie termin na składanie ofert do dnia 21 lipca 2021 r. do godziny 8.00. W terminie tym nie złożono żadnej oferty. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający zmuszony był unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
2021-07-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.