eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2023 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdfcd448-a6c0-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032070/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084902

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143385,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce w 2023 r. będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C22A w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do punktu poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Sienkiewicza 2
Nr licznika: 50140083
Nr PPE: PPE 590322429302860160
Grupa taryfowa: C11
Nr ewidencyjny: 33111412
Ilość kWh: 20 000
Moc umowna kW: 16
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w okresie wykonywania zamówienia wynosi:
Część 1 – dostawa energii do budynku UMiG ul. Sienkiewicza 2: 11 000 kWh.
Wskazane prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie faktycznie pobranej ilości energii w stosunku do szacunkowej ilości, nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie oraz nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. Przyjmuje się, że wahania w faktycznie zużytej energii w stosunku do prognozowanego zużycie nie przekroczą 10% prognozowanej ilości energii.
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Zgodnie z Uchwałą Nr XXV/373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego, Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia aby od 1 stycznia 2023 roku co najmniej 50% energii elektrycznej zużywanej w ciągu roku przez będące jej własnością budynki użyteczności publicznej pochodziło ze źródeł odnawialnych, w szczególności poprzez zakup energii poświadczony gwarancją pochodzenia energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby co najmniej 50% energii elektrycznej dostarczonej do PPE w ramach Części 1-4 pochodziło ze źródeł odnawialnych. Wykonawcy którym zostaną udzielone zamówienia w tych częściach będą zobowiązani dostarczyć gwarancję pochodzenia energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w instalacjach odnawialnego źródła energii o której mowa w Rozdziale 5 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1378, 1383, 2370, 2687) z której będzie wynikać że co najmniej 50% zakontraktowanej energii pochodzi z odnawialnych źródeł energii. W/w gwarancję Wykonawca będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu co najmniej 30 dni przed upływem terminu wykonywania zamówienia. W przypadku zawarcia z tym samym Wykonawcą więcej niż jednej umowy (dot. Części 1-4) Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną ilość energii wynikających z zawartych umów. W przypadku zwiększenia dostarczanej ilości energii elektrycznej (np. w przypadku zmiany umowy w oparciu o art. 455 uPzp) wymagany poziom energii ze źródeł odnawialnych odnosić się będzie do wolumenu energii dostarczonej w ramach zawartej umowy z uwzględnieniem dokonanych zmian ilościowych.
6. Uwaga. Zamawiający należy do grupy odbiorców uprawnionych o których mowa w art. 2 ust. 2 lit. d) ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 2243, 2687). W związku z powyższym do niniejszego zamówienia stosuje się przepisy wyżej przywołanej ustawy, w tym zaoferowana cena za dostawę energii elektrycznej nie może przekroczyć ceny maksymalnej określonej w art. 2 ust. 1 lit. b) w/w ustawy, to jest ceny w wysokości 785 zł/MWh (0,785 zł/kWh). Zamawiający złoży Wykonawcy stosowne oświadczenie o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku.
7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 9559,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce w 2023 r. będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C22A w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do punktu poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Pocztowa 1
Nr licznika: A322056247928
Nr PPE: PPE 590322429302860177
Grupa taryfowa: C11
Nr ewidencyjny: 33111412
Ilość kWh: 25 000
Moc umowna kW: 17
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w okresie wykonywania zamówienia wynosi:
Część 2 – dostawa energii do budynku UMiG ul. Pocztowa 1: 24 000 kWh.
Wskazane prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie faktycznie pobranej ilości energii w stosunku do szacunkowej ilości, nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie oraz nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. Przyjmuje się, że wahania w faktycznie zużytej energii w stosunku do prognozowanego zużycie nie przekroczą 10% prognozowanej ilości energii.
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Zgodnie z Uchwałą Nr XXV/373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego, Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia aby od 1 stycznia 2023 roku co najmniej 50% energii elektrycznej zużywanej w ciągu roku przez będące jej własnością budynki użyteczności publicznej pochodziło ze źródeł odnawialnych, w szczególności poprzez zakup energii poświadczony gwarancją pochodzenia energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby co najmniej 50% energii elektrycznej dostarczonej do PPE w ramach Części 1-4 pochodziło ze źródeł odnawialnych. Wykonawcy którym zostaną udzielone zamówienia w tych częściach będą zobowiązani dostarczyć gwarancję pochodzenia energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w instalacjach odnawialnego źródła energii o której mowa w Rozdziale 5 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1378, 1383, 2370, 2687) z której będzie wynikać że co najmniej 50% zakontraktowanej energii pochodzi z odnawialnych źródeł energii. W/w gwarancję Wykonawca będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu co najmniej 30 dni przed upływem terminu wykonywania zamówienia. W przypadku zawarcia z tym samym Wykonawcą więcej niż jednej umowy (dot. Części 1-4) Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną ilość energii wynikających z zawartych umów. W przypadku zwiększenia dostarczanej ilości energii elektrycznej (np. w przypadku zmiany umowy w oparciu o art. 455 uPzp) wymagany poziom energii ze źródeł odnawialnych odnosić się będzie do wolumenu energii dostarczonej w ramach zawartej umowy z uwzględnieniem dokonanych zmian ilościowych.
6. Uwaga. Zamawiający należy do grupy odbiorców uprawnionych o których mowa w art. 2 ust. 2 lit. d) ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 2243, 2687). W związku z powyższym do niniejszego zamówienia stosuje się przepisy wyżej przywołanej ustawy, w tym zaoferowana cena za dostawę energii elektrycznej nie może przekroczyć ceny maksymalnej określonej w art. 2 ust. 1 lit. b) w/w ustawy, to jest ceny w wysokości 785 zł/MWh (0,785 zł/kWh). Zamawiający złoży Wykonawcy stosowne oświadczenie o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku.
7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 20856,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce w 2023 r. będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C22A w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do punktu poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Powstania Warszawskiego 1
Nr licznika: 96482456
Nr PPE: PPE 590322429302859164
Grupa taryfowa: C22A
Nr ewidencyjny: 50008889
Ilość kWh: 170 000
Moc umowna kW: 171
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w okresie wykonywania zamówienia wynosi:
Część 3 – dostawa energii do budynku UMiG ul. Powstania Warszawskiego 1:100 000 kWh.
Wskazane prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie faktycznie pobranej ilości energii w stosunku do szacunkowej ilości, nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie oraz nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. Przyjmuje się, że wahania w faktycznie zużytej energii w stosunku do prognozowanego zużycie nie przekroczą 10% prognozowanej ilości energii.
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Zgodnie z Uchwałą Nr XXV/373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego, Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia aby od 1 stycznia 2023 roku co najmniej 50% energii elektrycznej zużywanej w ciągu roku przez będące jej własnością budynki użyteczności publicznej pochodziło ze źródeł odnawialnych, w szczególności poprzez zakup energii poświadczony gwarancją pochodzenia energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby co najmniej 50% energii elektrycznej dostarczonej do PPE w ramach Części 1-4 pochodziło ze źródeł odnawialnych. Wykonawcy którym zostaną udzielone zamówienia w tych częściach będą zobowiązani dostarczyć gwarancję pochodzenia energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w instalacjach odnawialnego źródła energii o której mowa w Rozdziale 5 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1378, 1383, 2370, 2687) z której będzie wynikać że co najmniej 50% zakontraktowanej energii pochodzi z odnawialnych źródeł energii. W/w gwarancję Wykonawca będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu co najmniej 30 dni przed upływem terminu wykonywania zamówienia. W przypadku zawarcia z tym samym Wykonawcą więcej niż jednej umowy (dot. Części 1-4) Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną ilość energii wynikających z zawartych umów. W przypadku zwiększenia dostarczanej ilości energii elektrycznej (np. w przypadku zmiany umowy w oparciu o art. 455 uPzp) wymagany poziom energii ze źródeł odnawialnych odnosić się będzie do wolumenu energii dostarczonej w ramach zawartej umowy z uwzględnieniem dokonanych zmian ilościowych.
6. Uwaga. Zamawiający należy do grupy odbiorców uprawnionych o których mowa w art. 2 ust. 2 lit. d) ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 2243, 2687). W związku z powyższym do niniejszego zamówienia stosuje się przepisy wyżej przywołanej ustawy, w tym zaoferowana cena za dostawę energii elektrycznej nie może przekroczyć ceny maksymalnej określonej w art. 2 ust. 1 lit. b) w/w ustawy, to jest ceny w wysokości 785 zł/MWh (0,785 zł/kWh). Zamawiający złoży Wykonawcy stosowne oświadczenie o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku.
7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 86900,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce w 2023 r. będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C22A w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do punktu poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Limanowskiego 32
Nr licznika: 96482737
Nr PPE: PPE 590322429302860153
Grupa taryfowa: C22A
Nr ewidencyjny: 50008889
Ilość kWh: 30 000
Moc umowna kW: 17
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w okresie wykonywania zamówienia wynosi:
Część 4 – dostawa energii do budynku UMiG ul. Limanowskiego 32: 30 000 kWh.
Wskazane prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie faktycznie pobranej ilości energii w stosunku do szacunkowej ilości, nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie oraz nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. Przyjmuje się, że wahania w faktycznie zużytej energii w stosunku do prognozowanego zużycie nie przekroczą 10% prognozowanej ilości energii.
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Zgodnie z Uchwałą Nr XXV/373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego, Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia aby od 1 stycznia 2023 roku co najmniej 50% energii elektrycznej zużywanej w ciągu roku przez będące jej własnością budynki użyteczności publicznej pochodziło ze źródeł odnawialnych, w szczególności poprzez zakup energii poświadczony gwarancją pochodzenia energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby co najmniej 50% energii elektrycznej dostarczonej do PPE w ramach Części 1-4 pochodziło ze źródeł odnawialnych. Wykonawcy którym zostaną udzielone zamówienia w tych częściach będą zobowiązani dostarczyć gwarancję pochodzenia energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w instalacjach odnawialnego źródła energii o której mowa w Rozdziale 5 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1378, 1383, 2370, 2687) z której będzie wynikać że co najmniej 50% zakontraktowanej energii pochodzi z odnawialnych źródeł energii. W/w gwarancję Wykonawca będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu co najmniej 30 dni przed upływem terminu wykonywania zamówienia. W przypadku zawarcia z tym samym Wykonawcą więcej niż jednej umowy (dot. Części 1-4) Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną ilość energii wynikających z zawartych umów. W przypadku zwiększenia dostarczanej ilości energii elektrycznej (np. w przypadku zmiany umowy w oparciu o art. 455 uPzp) wymagany poziom energii ze źródeł odnawialnych odnosić się będzie do wolumenu energii dostarczonej w ramach zawartej umowy z uwzględnieniem dokonanych zmian ilościowych.
6. Uwaga. Zamawiający należy do grupy odbiorców uprawnionych o których mowa w art. 2 ust. 2 lit. d) ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 2243, 2687). W związku z powyższym do niniejszego zamówienia stosuje się przepisy wyżej przywołanej ustawy, w tym zaoferowana cena za dostawę energii elektrycznej nie może przekroczyć ceny maksymalnej określonej w art. 2 ust. 1 lit. b) w/w ustawy, to jest ceny w wysokości 785 zł/MWh (0,785 zł/kWh). Zamawiający złoży Wykonawcy stosowne oświadczenie o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku.
7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.5.) Wartość części: 26070,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10688,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10688,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10688,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reo.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 5213956475 Regon: 521277758

7.3.3) Ulica: ul. Gotarda 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-683

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10688,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23320,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23320,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23320,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reo.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 5213956475 Regon: 521277758

7.3.3) Ulica: ul. Gotarda 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-683

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23320,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reo.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 5213956475 Regon: 521277758

7.3.3) Ulica: Reo.pl Sp. z o.o.

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-683

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29151,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29151,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29151,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reo.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 5213956475 Regon: 521277758

7.3.3) Ulica: ul. Gotarda 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-683

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29151,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.