Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00084902/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdfcd448-a6c0-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032070/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Wieliczka w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084902
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143385,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce w 2023 r. będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C22A w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do punktu poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Sienkiewicza 2
Nr licznika: 50140083
Nr PPE: PPE 590322429302860160
Grupa taryfowa: C11
Nr ewidencyjny: 33111412
Ilość kWh: 20 000
Moc umowna kW: 16
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w okresie wykonywania zamówienia wynosi:
Część 1 – dostawa energii do budynku UMiG ul. Sienkiewicza 2: 11 000 kWh.
Wskazane prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie faktycznie pobranej ilości energii w stosunku do szacunkowej ilości, nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie oraz nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. Przyjmuje się, że wahania w faktycznie zużytej energii w stosunku do prognozowanego zużycie nie przekroczą 10% prognozowanej ilości energii.
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Zgodnie z Uchwałą Nr XXV/373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego, Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia aby od 1 stycznia 2023 roku co najmniej 50% energii elektrycznej zużywanej w ciągu roku przez będące jej własnością budynki użyteczności publicznej pochodziło ze źródeł odnawialnych, w szczególności poprzez zakup energii poświadczony gwarancją pochodzenia energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby co najmniej 50% energii elektrycznej dostarczonej do PPE w ramach Części 1-4 pochodziło ze źródeł odnawialnych. Wykonawcy którym zostaną udzielone zamówienia w tych częściach będą zobowiązani dostarczyć gwarancję pochodzenia energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w instalacjach odnawialnego źródła energii o której mowa w Rozdziale 5 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1378, 1383, 2370, 2687) z której będzie wynikać że co najmniej 50% zakontraktowanej energii pochodzi z odnawialnych źródeł energii. W/w gwarancję Wykonawca będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu co najmniej 30 dni przed upływem terminu wykonywania zamówienia. W przypadku zawarcia z tym samym Wykonawcą więcej niż jednej umowy (dot. Części 1-4) Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną ilość energii wynikających z zawartych umów. W przypadku zwiększenia dostarczanej ilości energii elektrycznej (np. w przypadku zmiany umowy w oparciu o art. 455 uPzp) wymagany poziom energii ze źródeł odnawialnych odnosić się będzie do wolumenu energii dostarczonej w ramach zawartej umowy z uwzględnieniem dokonanych zmian ilościowych.
6. Uwaga. Zamawiający należy do grupy odbiorców uprawnionych o których mowa w art. 2 ust. 2 lit. d) ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 2243, 2687). W związku z powyższym do niniejszego zamówienia stosuje się przepisy wyżej przywołanej ustawy, w tym zaoferowana cena za dostawę energii elektrycznej nie może przekroczyć ceny maksymalnej określonej w art. 2 ust. 1 lit. b) w/w ustawy, to jest ceny w wysokości 785 zł/MWh (0,785 zł/kWh). Zamawiający złoży Wykonawcy stosowne oświadczenie o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku.
7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 9559,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce w 2023 r. będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C22A w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do punktu poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Pocztowa 1
Nr licznika: A322056247928
Nr PPE: PPE 590322429302860177
Grupa taryfowa: C11
Nr ewidencyjny: 33111412
Ilość kWh: 25 000
Moc umowna kW: 17
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w okresie wykonywania zamówienia wynosi:
Część 2 – dostawa energii do budynku UMiG ul. Pocztowa 1: 24 000 kWh.
Wskazane prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie faktycznie pobranej ilości energii w stosunku do szacunkowej ilości, nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie oraz nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. Przyjmuje się, że wahania w faktycznie zużytej energii w stosunku do prognozowanego zużycie nie przekroczą 10% prognozowanej ilości energii.
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Zgodnie z Uchwałą Nr XXV/373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego, Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia aby od 1 stycznia 2023 roku co najmniej 50% energii elektrycznej zużywanej w ciągu roku przez będące jej własnością budynki użyteczności publicznej pochodziło ze źródeł odnawialnych, w szczególności poprzez zakup energii poświadczony gwarancją pochodzenia energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby co najmniej 50% energii elektrycznej dostarczonej do PPE w ramach Części 1-4 pochodziło ze źródeł odnawialnych. Wykonawcy którym zostaną udzielone zamówienia w tych częściach będą zobowiązani dostarczyć gwarancję pochodzenia energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w instalacjach odnawialnego źródła energii o której mowa w Rozdziale 5 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1378, 1383, 2370, 2687) z której będzie wynikać że co najmniej 50% zakontraktowanej energii pochodzi z odnawialnych źródeł energii. W/w gwarancję Wykonawca będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu co najmniej 30 dni przed upływem terminu wykonywania zamówienia. W przypadku zawarcia z tym samym Wykonawcą więcej niż jednej umowy (dot. Części 1-4) Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną ilość energii wynikających z zawartych umów. W przypadku zwiększenia dostarczanej ilości energii elektrycznej (np. w przypadku zmiany umowy w oparciu o art. 455 uPzp) wymagany poziom energii ze źródeł odnawialnych odnosić się będzie do wolumenu energii dostarczonej w ramach zawartej umowy z uwzględnieniem dokonanych zmian ilościowych.
6. Uwaga. Zamawiający należy do grupy odbiorców uprawnionych o których mowa w art. 2 ust. 2 lit. d) ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 2243, 2687). W związku z powyższym do niniejszego zamówienia stosuje się przepisy wyżej przywołanej ustawy, w tym zaoferowana cena za dostawę energii elektrycznej nie może przekroczyć ceny maksymalnej określonej w art. 2 ust. 1 lit. b) w/w ustawy, to jest ceny w wysokości 785 zł/MWh (0,785 zł/kWh). Zamawiający złoży Wykonawcy stosowne oświadczenie o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku.
7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 20856,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce w 2023 r. będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C22A w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do punktu poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Powstania Warszawskiego 1
Nr licznika: 96482456
Nr PPE: PPE 590322429302859164
Grupa taryfowa: C22A
Nr ewidencyjny: 50008889
Ilość kWh: 170 000
Moc umowna kW: 171
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w okresie wykonywania zamówienia wynosi:
Część 3 – dostawa energii do budynku UMiG ul. Powstania Warszawskiego 1:100 000 kWh.
Wskazane prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie faktycznie pobranej ilości energii w stosunku do szacunkowej ilości, nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie oraz nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. Przyjmuje się, że wahania w faktycznie zużytej energii w stosunku do prognozowanego zużycie nie przekroczą 10% prognozowanej ilości energii.
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Zgodnie z Uchwałą Nr XXV/373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego, Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia aby od 1 stycznia 2023 roku co najmniej 50% energii elektrycznej zużywanej w ciągu roku przez będące jej własnością budynki użyteczności publicznej pochodziło ze źródeł odnawialnych, w szczególności poprzez zakup energii poświadczony gwarancją pochodzenia energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby co najmniej 50% energii elektrycznej dostarczonej do PPE w ramach Części 1-4 pochodziło ze źródeł odnawialnych. Wykonawcy którym zostaną udzielone zamówienia w tych częściach będą zobowiązani dostarczyć gwarancję pochodzenia energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w instalacjach odnawialnego źródła energii o której mowa w Rozdziale 5 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1378, 1383, 2370, 2687) z której będzie wynikać że co najmniej 50% zakontraktowanej energii pochodzi z odnawialnych źródeł energii. W/w gwarancję Wykonawca będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu co najmniej 30 dni przed upływem terminu wykonywania zamówienia. W przypadku zawarcia z tym samym Wykonawcą więcej niż jednej umowy (dot. Części 1-4) Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną ilość energii wynikających z zawartych umów. W przypadku zwiększenia dostarczanej ilości energii elektrycznej (np. w przypadku zmiany umowy w oparciu o art. 455 uPzp) wymagany poziom energii ze źródeł odnawialnych odnosić się będzie do wolumenu energii dostarczonej w ramach zawartej umowy z uwzględnieniem dokonanych zmian ilościowych.
6. Uwaga. Zamawiający należy do grupy odbiorców uprawnionych o których mowa w art. 2 ust. 2 lit. d) ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 2243, 2687). W związku z powyższym do niniejszego zamówienia stosuje się przepisy wyżej przywołanej ustawy, w tym zaoferowana cena za dostawę energii elektrycznej nie może przekroczyć ceny maksymalnej określonej w art. 2 ust. 1 lit. b) w/w ustawy, to jest ceny w wysokości 785 zł/MWh (0,785 zł/kWh). Zamawiający złoży Wykonawcy stosowne oświadczenie o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku.
7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 86900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do budynków administracyjnych Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce w 2023 r. będących w posiadaniu Gminy Wieliczka będących w grupach taryfowych: C11, C22A w rozumieniu art. 3 ust 30 oraz art. 5 ust 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do punktu poboru energii (PPE):
Adres i nazwa punktu odbioru: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Wieliczce ul. Limanowskiego 32
Nr licznika: 96482737
Nr PPE: PPE 590322429302860153
Grupa taryfowa: C22A
Nr ewidencyjny: 50008889
Ilość kWh: 30 000
Moc umowna kW: 17
okres rozliczeniowy: 1 miesięczny
3. Przewidywana, szacunkowa ilość dostarczonej energii elektrycznej w okresie wykonywania zamówienia wynosi:
Część 4 – dostawa energii do budynku UMiG ul. Limanowskiego 32: 30 000 kWh.
Wskazane prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie faktycznie pobranej ilości energii w stosunku do szacunkowej ilości, nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie oraz nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. Przyjmuje się, że wahania w faktycznie zużytej energii w stosunku do prognozowanego zużycie nie przekroczą 10% prognozowanej ilości energii.
4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić, ciągłą dostawę energii w trakcie trwania umowy obiektów Zamawiającego objętych zawartą umową w danej części zamówienia.
5. Zgodnie z Uchwałą Nr XXV/373/20 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Programu ochrony powietrza dla województwa małopolskiego, Zamawiający zobowiązany jest do zapewnienia aby od 1 stycznia 2023 roku co najmniej 50% energii elektrycznej zużywanej w ciągu roku przez będące jej własnością budynki użyteczności publicznej pochodziło ze źródeł odnawialnych, w szczególności poprzez zakup energii poświadczony gwarancją pochodzenia energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby co najmniej 50% energii elektrycznej dostarczonej do PPE w ramach Części 1-4 pochodziło ze źródeł odnawialnych. Wykonawcy którym zostaną udzielone zamówienia w tych częściach będą zobowiązani dostarczyć gwarancję pochodzenia energii elektrycznej wytwarzanej z odnawialnych źródeł energii w instalacjach odnawialnego źródła energii o której mowa w Rozdziale 5 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1378, 1383, 2370, 2687) z której będzie wynikać że co najmniej 50% zakontraktowanej energii pochodzi z odnawialnych źródeł energii. W/w gwarancję Wykonawca będzie zobowiązany złożyć Zamawiającemu co najmniej 30 dni przed upływem terminu wykonywania zamówienia. W przypadku zawarcia z tym samym Wykonawcą więcej niż jednej umowy (dot. Części 1-4) Zamawiający będzie brał pod uwagę łączną ilość energii wynikających z zawartych umów. W przypadku zwiększenia dostarczanej ilości energii elektrycznej (np. w przypadku zmiany umowy w oparciu o art. 455 uPzp) wymagany poziom energii ze źródeł odnawialnych odnosić się będzie do wolumenu energii dostarczonej w ramach zawartej umowy z uwzględnieniem dokonanych zmian ilościowych.
6. Uwaga. Zamawiający należy do grupy odbiorców uprawnionych o których mowa w art. 2 ust. 2 lit. d) ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku (Dz. U. z 2022 r. poz. 2243, 2687). W związku z powyższym do niniejszego zamówienia stosuje się przepisy wyżej przywołanej ustawy, w tym zaoferowana cena za dostawę energii elektrycznej nie może przekroczyć ceny maksymalnej określonej w art. 2 ust. 1 lit. b) w/w ustawy, to jest ceny w wysokości 785 zł/MWh (0,785 zł/kWh). Zamawiający złoży Wykonawcy stosowne oświadczenie o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku.
7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.5.) Wartość części: 26070,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10688,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10688,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10688,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reo.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 5213956475 Regon: 521277758
7.3.3) Ulica: ul. Gotarda 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-683
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10688,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23320,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23320,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23320,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reo.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 5213956475 Regon: 521277758
7.3.3) Ulica: ul. Gotarda 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-683
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23320,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reo.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 5213956475 Regon: 521277758
7.3.3) Ulica: Reo.pl Sp. z o.o.
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-683
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29151,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29151,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29151,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reo.pl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 5213956475 Regon: 521277758
7.3.3) Ulica: ul. Gotarda 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-683
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29151,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych na powierzchni Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie naprawy oraz remontu budynku Warzelni na terenie Kopalni Soli "Wieliczka."
- Rozbudowa kanalizacji w Sułkowie w ramach zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Wieliczka
- "Remont drogi powiatowej nr 2007K w km od 0+085,00 do km 3+090,00 w miejscowościach Cichawa i Grodkowice, Powiat Wielicki"
- "Sporządzenie analizy geomechanicznej dla kaplicy św. Antoniego uwzględniającej projektowane sposoby jej zabezpieczenia"
- "Sporządzenie analizy parametrów obudów stosowanych w Kopali Soli Wieliczka w zakresie opracowania Książki Obudowy do Planu Ruchu na lata 2025-2030."
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź.
- "Dostawa energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na rok 2025"
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY KOBYLANKA NA 2025 ROK"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji) na potrzeby AŁ
- Zakup energii elektrycznej do Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Dusznikach-Zdroju w okresie 01.07.2024r. - 31.12.2024r.
- Dostawa energii elektrycznej czynnej do obiektów Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.