Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00131147/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00158268/01 - Wynik z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej w Inowrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cca5dab-bbf0-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035438/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej (Teatr Letni, pływalnia Delfin, Hala Widowiskowo-Sportowa)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury kulturalnej i sportowej w Inowrocławiu, dofinansowanej z programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, na którą składa się:
1) zadanie 1 - modernizacja Teatru Letniego i rozbudowa infrastruktury przy ulicy Świętokrzyskiej 107 w Inowrocławiu;
2) zadanie 2 - modernizacja krytej pływalni Delfin przy ulicy Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu;
3) zadanie 3 - modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w budynku Hali Widowiskowo - Sportowej przy al. Niepodległości 4 w Inowrocławiu,
zgodnie z dokumentacja projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
2. Zadanie 1 - modernizacja Teatru Letniego, polegająca na rozbiórce istniejącego obiektu i budowie w jego miejscu nowego budynku estrady.
1) Stan istniejący – obiekt przeznaczony do rozbiórki to jednokondygnacyjny budynek estrady, z jedną kondygnacją podziemną, z niezależnym zadaszeniem (dach łukowy), znajdujący sie w strefie A ochrony konserwatorskiej, strefie W ochrony archeologicznej, na terenie szkód górniczych po zlikwidowanej kopalni soli - strefa B, I kategoria szkód, terenie i obszarze górniczym "Inowrocław II" (czynnym) oraz w strefie uzdrowiskowej "B". Od strony ogrodzenia znajduje się nieczynny budynek sanitariatów i budynki kas.
2) Zakres robót zadania 1 obejmuje:
a) rozbiórkę zadaszenia teatru wykonanego z blachy trapezowej na konstrukcji z dźwigarów łukowych (ustawionych na żelbetowych stopach fundamentowych) i płatwi z drewna klejonego o wysokości ok. 9,0 m;
b) rozbiórkę: budynku estrady i związanych z nim instalacji technicznych; budynku sanitariatów, fragmentów terenu budowy utwardzonych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rozbiórki obiektów budowlanych;
c) wykonanie pogłębienia wykopu do rzędnych umożliwiających wykonanie budowy nowego obiektu, wymiana gruntu oraz wykonanie drenażu;
d) odwodnienie i zabezpieczenie wykopów na czas trwania robót;
e) budowę nowego budynku, który będzie pełnił funkcję estrady, wykonanego jako skrzynia żelbetowa z zewnętrznym uszczelnieniem izolacją przeciwwodną; z jedną kondygnację podziemną przeznaczoną na zaplecze estrady (garderoby, WC, pomieszczenia wielofunkcyjne); estrada na dachu budynku na poziomie 102 cm od poziomu terenu, ze schodami wzdłuż elewacji północnej i południowej oraz balustradami;
f) wykonanie: izolacji ścian zewnętrznych, elewacji, stolarki, ścian i podłóg, podłogi sceny;
g) wykonanie przyłączy do obiektu sieci: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej;
h) wykonanie instalacji technicznych wewnętrznych i zewnętrznych;
i) wyposażenie sanitariatów;
j) montaż i uruchomienie urządzeń dźwigowych wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń;
k) zagospodarowanie terenu w zakresie niezbędnym do funkcjonowania obiektu;
l) oznakowanie obiektu niezbędne do korzystania z obiektu przez osoby
z niepełnosprawnościami;
m) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
Zamawiający informuje, że wymaga od wykonawcy:
- zgłoszenia rozpoczęcia robót gestorom uzbrojenia podziemnego;
- zapewnienia obsługi archeologicznej zgodnie z decyzją nr ZAR/37/2023 z 3 lutego 2023r. w sprawie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych;
- rozpoczęcia robót od 15.09.2023 r.
- przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń dźwigowych.
3. Zadanie 2 - modernizacja krytej pływalni Delfin przy ulicy Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu, polegająca na modernizacji dachu i oświetlenia pływalni.
Zakres robót zadania 2 obejmuje:
1) rozbiórkę podsufitki drewnianej z belkami drewnianymi do których jest podwieszona (650,0m2);
2) demontaż stalowych dźwigarów kratowych służących do podwieszenia podbitki drewnianej;
3) uporządkowanie instalacji w przestrzeni konstrukcji dachu;
4) wykończenie ścian bocznych po demontażu podbitki drewnianej – uzupełnienie tynków, malowanie;
5) uszczelnienie przejść przez dach słupków konstrukcji wsporczej paneli solarnych;
6) oczyszczenie konstrukcji stalowej dachu, wypiaskowanie i pomalowanie konstrukcji antykorozyjnym zestawem farb gwarantujących odporność korozyjną w klasie C4;
7) montaż podestu technicznego wraz z dojściem schodami z poziomu trybun; konstrukcja ocynkowana ogniowo, pomalowana zestawem farb gwarantujących odporność korozyjną w klasie C4;
8) montaż oświetlenia (m.in. oprawy, przewody kabelkowe, korytka);
9) wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do przywrócenia pierwotnego wyglądu pomieszczenia hali (m.in. zaprawienie bruzd, szpachlowanie, malowanie w kolorze, w którym pomalowana jest hala, jak również odtworzenie innych elementów wykończenia np. płytki podłogowe);
10) wykonanie pomiarów izolacji instalacji elektrycznej, pomiar natężenia;
11) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkownie w zakresie objętym decyzją o pozwoleniu na budowę.
Zamawiający informuje, że:
- prace będą się odbywać na wysokości maksymalnej ok. 14 m, liczonej od najgłębszej części basenu do spodu stropodachu, wysokość od poziomu plaży do poziomu spodu dźwigara wynosi 7,6 m;
- roboty należy rozpocząć od 1.09.2023 r. i zakończyć 31 grudnia 2023 r. tj. w czasie planowanej przerwy technicznej w pływalni;
- przed rozpoczęciem robót oraz w trakcie ich trwania należy bezwzględnie zabezpieczyć posadzkę hali basenowej, trybun oraz niecki, jak również elementy trybun; w zależności od tego jakie zostaną użyte sprzęty do wykonania robót oraz adekwatnie do ich obciążeń, należy uwzględnić w cenie oferty materiały do zabezpieczeń tj. deski, płyty OSB, folie, itp.
4. Zadanie 3 - modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w budynku Hali Widowiskowo - Sportowej przy al. Niepodległości 4 w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
W zakres zadania 3 wchodzi:
1) modernizacja i rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej;
2) dostosowanie istniejącego systemu nagłaśniania obiektu do wymagań związanych z rozgłaszaniem komunikatów o zagrożeniu pożarowym DSO;
3) wysterowanie instalacji i urządzeń zgodnie ze scenariuszem rozwoju zdarzeń w czasie pożaru;
4) wykonanie wszelkich robót budowlanych w zakresie niezbędnym do przywrócenia pierwotnego wyglądu pomieszczeń (m.in. zaprawienie bruzd, szpachlowanie, malowanie w kolorze, w którym pomalowane było pomieszczenia, jak również odtworzenie innych elementów wykończenia np. płytki, panele itp.); oddawane sukcesywnie pomieszczenia powinny być czyste;
5) przeszkolenie pracowników z obsługi systemu sygnalizacji pożarowej.
Zamawiający informuje, że:
- przed rozpoczęciem prac oraz w trakcie ich trwania należy bezwzględnie zabezpieczyć posadzki hali, trybun, sal, itp, jak również elementy trybun; w zależności od tego jakie zostaną użyte sprzęty do wykonania prac oraz adekwatnie od ich obciążeń, należy uwzględnić w cenie materiały do zabezpieczeń tj. deski, płyty OSB, folie, itp.;
- prace będą się odbywać w czynnym obiekcie, dlatego należy je prowadzić
w sposób nieuciążliwy, uzgodniony z Zamawiającym i użytkownikiem obiektu, zawsze zabezpieczyć znajdujący się w pomieszczeniu sprzęt, meble; w cenie oferty należy uwzględnić koszty materiałów do zabezpieczeń np. folii;
- wymaga sprzątania przez wykonawcę w trakcie robót pomieszczeń i korytarzy; w przypadku pozostawienia pomieszczeń lub korytarzy bez sprzątnięcia lub sprzątniętych w sposób nienależyty Zamawiający naliczy wykonawcy karę umowną w wysokości 100 zł za każdy przypadek i za każdy dzień niesprzątnięcia (nienależytego sprzątnięcia) pomieszczenia, korytarza, toalety; na okoliczność nienależytego sprzątnięcia pomieszczenia Zamawiający wykona dokumentację zdjęciową i udostępni ją wykonawcy na jego żądanie; o naliczeniu kary umownej Zamawiający powiadomi wykonawcę pisemnie wskazując rodzaj naruszenia i łączną kwotę kary umownej;
- wymaga zabezpieczenia urządzeń pozostających w bezpośrednim sąsiedztwie robót; wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z prowadzonymi pracami, w szczególności uszkodzenia sprzętu na terenie prowadzonych prac, instalacji elektrycznej, teletechnicznej i innych oraz następstw tych uszkodzeń (zalania, przepięcia skutkujące uszkodzeniem sprzętu elektronicznego i inne); Zamawiający sporządzi protokół na tę okoliczność, ze wskazaniem zauważonych usterek i wyznaczy termin na ich usunięcie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie albo modernizacji albo remoncie albo przebudowie albo rozbudowie obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 3 000 000,00 złotych brutto;
b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika robót;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika robót;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 450 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie wymaga sięSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu;
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 7 ustawy Pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835);
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zaliczka zostanie udzielona w wysokości 2% ceny ofertowej na podstawie faktury zaliczkowej, która powinna być wystawiona przed zakończeniem robót i wypłatą dofinansowania wykonawcy.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:1) konieczność zmiany dokumentacji projektowej, z inicjatywy zamawiającego lub wykonawcy, uzasadnionej błędami projektowymi lub w sytuacji, której wcześniej nie można było przewidzieć, w tym koniecznego wprowadzenia robót dodatkowych lub zamiennych lub materiałów zamiennych lub rezygnacji z określonych robót, z możliwością zmiany wynagrodzenia (zmniejszenie lub zwiększenie) oraz terminu wykonania; podstawą wyceny robót dodatkowych, zamiennych, wycofanych będzie kosztorys robót przedstawiony przez wykonawcę, KNR (KNNR – y) i ceny materiałów z rynku lokalnego;
2) ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług VAT;
3) zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania określone dla nich przez Zamawiającego w SWZ, z tym że zmiana kierownika budowy lub kierowników robót branżowych będzie możliwa, jeżeli zastępujące osoby wykażą posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych;
4) zmiana terminu realizacji umowy w następujących przypadkach i zakresie:
a) opóźnień w uzyskaniu wymaganych uzgodnień, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy, jeżeli okres oczekiwania przekroczył 30 dni od złożenia przez wykonawcę w imieniu zamawiającego wniosku do właściwego organu o wydanie tej decyzji lub uzgodnień;
b) opóźnieniami dostawcy materiałów, jeżeli okres oczekiwania na zamówione przez wykonawcę materiały przekroczył 30 dni;
c) opóźnieniem w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego, jeżeli nastąpi w terminie późniejszym niż przewidywany w SWZ w odniesieniu do danych zadań – Zamawiający przedłuży termin wykonania o ww. opóźnienie;
d) ze względu na prowadzone równolegle zadania przez Zamawiającego wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie nie jest możliwe lub nie leży w interesie Zamawiającego;
e) konieczność wykonania robót dodatkowych;
f) niekorzystnymi warunkami pogodowymi (w szczególności w przypadku ciągłych lub nawalnych opadów deszczu);
d) zmianą obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji umowy;
e) wystąpieniem warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie (w tym wystąpienia epidemii) – termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez wykonawcę, to jest uniemożliwiły wykonawcy terminową realizację przedmiotu zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-21 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-19
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania - 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy.2. Modernizację Teatru Letniego należy rozpocząć od 15.09.2023 r., modernizację krytej pływalni Delfin należy rozpocząć 1.09.2023 r. i zakończyć 31.12.2023 r.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Przeglądy techniczne, naprawy bieżące, okresowa obsługa techniczna oraz remonty główne pojazdów, sprzętu mechanicznego, ciągników oraz zamiatarki.
- "Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- "Zakup używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg"
- Remont nadwozia pojazdu bezpylnego wraz z wynajmem auta zastępczego
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Dostawa wraz z montażem do Sanatorium Uzdrowiskowego "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. 4 szt. łóżek do masażu suchego
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.