eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziłów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych i wielkogabarytowych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych i wielkogabarytowych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 500-lecia 14

1.5.2.) Miejscowość: Radziłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-213

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 273 71 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradzilow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzilow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.radzilow.wrotapodlasia.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych i wielkogabarytowych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radziłów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab0099e1-9dfe-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077174/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In. 271.8.2022 AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 594225,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych i wielkogabarytowych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, jednostek organizacyjnych gminy oraz Szkół Podstawowych na terenie Gminy Radziłów.
3.2. Do realizacji zamówienia zostanie skierowany samochód przystosowany do odbioru odpadów komunalnych wraz z kierowcą. Zamawiający zapewni pracowników do obsługi samochodu – śmieciarki.
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:
1) Zakres zamówienia dotyczy wszystkich nieruchomości zamieszkałych, które znajdują się na terenie Gminy Radziłów. Wykaz adresów tych nieruchomości, z których będą odbierane odpady zostanie przez Gminę Radziłów przekazany Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, najpóźniej siedem dni po podpisaniu umowy.
2) Liczba gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady komunalne może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
3) Powierzchnia Gminy Radziłów wynosi 19 940 ha.
4) Liczba zameldowanych mieszkańców Gminy Radziłów wynosi 4764 osób (stan według ewidencji ludności stan na dzień 31.12.2021 r.).
5) Liczba gospodarstw domowych na terenie gminy Radziłów – 1070.
6) Odbiór odpadów komunalnych w latach poprzednich odbywał się na następujących trasach:
a) 1 trasa: Radziłów: ul. Karwowska, ul. Bargłówek, ul. Sportowa, ul. Szkolna, ul. Sadowa, ul. Słoneczna, ul. Pogodna, ul. Plac 500-lecia, ul. Ogrodowa, ul. Szczuczyńska, ul. Kościelna, ul. Długa, ul. Gęsia, ul. Krótka, ul. Mickiewicza, Instalacja Komunalna; czas realizacji trasy – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 4,3 Mg/miesiąc,
b) 2 trasa: Radziłów: ul. Grzybowa, ul. Gumienna, ul. Piękna, ul. Nadstawna, ul. Łomżyńska, Radziłów Kolonia, Radziłów, Instalacja Komunalna; czas realizacji trasy – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 4 Mg/miesiąc,
c) 3 trasa: Radziłów, Mikuty, Słucz, Glinki, Wiązownica, Zakrzewo, Instalacja Komunalna; czas realizacji trasy – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 4 Mg/miesiąc,
d) 4 trasa: Radziłów, Dębówka, Dusze, Wypychy, Konopki, Barwiki, Szyjki, Racibory, Brychy, Czachy, Brodowo, Łoje-Awissa, Szlasy, Klimaszewnica, Sośnia, Radziłów, Instalacja Komunalna; czas realizacji – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 4,7 Mg/miesiąc,
e) 5 trasa: Radziłów, Mścichy, Okrasin, Ostrowik, Karwowo, Radziłów, Instalacja Komunalna; czas realizacji – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 5,4 Mg/miesiąc,
f) 6 trasa: Radziłów, Rydzewo Szlacheckie, Rydzewo Pieniążek, Janowo, Czerwonki, Kieljany, Kownatki, Święcienin, Kramarzewo, Borawskie-Awissa, Konopki-Awissa, Radziłów, Instalacja Komunalna; czas realizacji – 1 dzień; ilość odpadów – ok. 4 Mg/miesiąc.
7) Szacowana ilość odpadów komunalnych do odbioru, transportu i zagospodarowania w czasie trwania umowy wynosi:
1) odpady komunalne niesegregowane (zmieszane) - 611 Mg,
2) odpady wielkogabarytowe – 56 Mg,
Zamawiający zastrzega, że podane ilości mają charakter szacunkowy i służą przede wszystkim oszacowaniu kosztów realizacji usługi.
8) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją zamówienia.
9) Pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych zapewnia właściciel nieruchomości.
10) Mieszkańcy dotychczas gromadzą odpady komunalne w pojemnikach:
a) pojemniki o pojemności 110 litrów ocynkowane;
b) pojemniki o pojemności 120 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami;
c) pojemniki o pojemności 240 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami;
d) pojemniki o pojemności 1100 litrów z tworzywa sztucznego z kółkami;
Zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w w/w pojemnikach. W dniu odbioru odpadów właściciel nieruchomości wystawi je przed posesją przy drodze dojazdowej do nieruchomości zapewniając łatwy dostęp dla Wykonawcy.
11) Wymagana częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Radziłów:
a) odpady niesegregowane (zmieszane) – raz na dwa tygodnie w okresie od 1 kwietna do 31 października i raz w miesiącu w okresie od 1 listopada do 31 marca;
b) odpady wielkogabarytowe - raz w roku w miesiącu lipcu (lub innym miesiącu - zgodnie z ustalonymi przez Zamawiającego i Wykonawcę szczegółowymi terminami);
12) Wykonawca jest zobowiązany każdorazowego informowania Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach postępowania niezgodnego z postanowieniami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radziłów.
13) Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania wyżej wymienionych nieprawidłowości poprzez wykonywanie zdjęć lub zapisów wideo, w sposób umożliwiający jednoznaczne potwierdzenie nieprawidłowości i identyfikację miejsca, daty oraz właściciela nieruchomości.
14) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania bieżących raportów o stwierdzonych przez nieprawidłowościach, zawierających m.in.:
a) Nr raportu,
b) dane kontaktowe sporządzającego raport,
c) datę sporządzenia raportu,
d) datę i godzinę stwierdzenia nieprawidłowości,
e) opis stwierdzonej nieprawidłowości,
f) opis sposobu postępowania z odpadami, których gromadzenie zostało zakwestionowane.
15) Przedmiotem zamówienia w ramach tej części nie jest:
a) Odbieranie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
b) Wyposażenie nieruchomości w worki do selektywnej zbiórki odpadów,
c) Wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady zmieszane,
d) Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
e) Zatrudnienie pracowników do obsługi samochodu śmieciarki, tzw. ładowaczy.
16) Warunki wykonywania usługi – obowiązki wykonawcy realizującego zamówienie:
a) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych w każdej ilości z nieruchomości zamieszkałych, jednostek organizacyjnych gminy oraz Szkół Podstawowych na terenie gminy zgodnie z ustalonym harmonogramem wywozu.
b) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej.
c) Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia nie może wykorzystywać pojazdów z zabudową ROTOPRESS.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w rozdziale 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 859389,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 859389,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 859389,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201038

7.3.3) Ulica: 42 Pułku Piechoty 48

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-950

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 859389,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.