Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061966/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00073425/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-04
- 2021/BZP 00077829/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
- 2021/BZP 00119872/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-20
- 2021/BZP 00119846/01 - Wynik z dnia 2021-07-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00119846 z dnia 2021-07-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu w zakresie wymiany pokrycia dachowego, części więźby dachowej i stropów wraz z instalacją odgromową i oświetleniową w budynku położonym przy ul. Potebni 7 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Kanclerza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Tomasza 43
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-027
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@amuz.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.amuz.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu w zakresie wymiany pokrycia dachowego, części więźby dachowej i stropów wraz z instalacją odgromową i oświetleniową w budynku położonym przy ul. Potebni 7 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd9966cb-ba4c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00119846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061966/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/005/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1743225,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na remoncie dachu w zakresie wymiany pokrycia dachowego, wymiany części więźby dachowej i stropów wraz z instalacją odgromową i oświetleniową w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie zlokalizowanym przy ul. Potebni 7 w Krakowie, dz. Nr 390/1 obręb 0013 Podgórze. Budynek przy ul. Potebni 7 w Krakowie jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków miasta Krakowa, wobec tego wykonawca musi podjąć wszelkie konieczne działania w celu zapewnienia ochrony i zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniem i zniszczeniem. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 2 do SWZ) oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik 3 do niniejszej SWZ, który zawiera dokumentację projektową, na którą składa się projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zwana dalej w skrócie STWiORB), przedmiary robót, jak i pozwolenie konserwatorskie Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN-I.5142.260.2021 z dnia 06.05.2021 r. Zamawiający informuje, że na dzień wszczęcia niniejszego postępowania nie dysponuje pozwoleniem na budowę - procedura administracyjna w tym przedmiocie jest w toku. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej lub między dokumentacją projektową i zapisami SWZ - obowiązywać będzie najszerszy zakres robót objętych zamówieniem. Wykonawcy zobowiązani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotem zamówienia. W przypadku zauważenia, że zakres robót wynikający z dokumentacji projektowej (projekt budowlany, STWiORB, przedmiary) jest niepełny, wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia tego Zamawiającemu przed terminem składania ofert. W przypadku braku uwag Zamawiający uzna, że wykonawca sprawdził i zweryfikował dostarczoną dokumentację i nie będzie wnosił żadnych roszczeń do Zamawiającego uznając dostarczoną dokumentację za prawidłową i wystarczającą podstawę realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Zamawiający przewiduje zorganizowanie dla zainteresowanych wykonawców wizji lokalnej obiektu przy ul. Potebni nr 7 w Krakowie, w którym będą prowadzone prace budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy - Zamawiający nie uzależnia złożenia oferty w postępowaniu od uczestnictwa w wizji lokalnej. Osoby delegowane przez zainteresowane firmy proszone są o zgłoszenie się w jednym z czterech wybranych terminów to jest w dniu 25.05.2021 r. o godz. 10:00 lub w dniu 28.05.2021 r. o godz. 10:00 lub w dniu 11.06.2021 r. o godz. 9:00 lub w dniu 15.06.2021 r. o godz. 9:00 przed wejściem głównym budynku przy ul. Potebni 7 w Krakowie. Wszystkie osoby, które przybędą na spotkanie zobowiązane będą do pisemnego potwierdzenia swojej obecności na liście uczestników z podaniem imienia i nazwiska uczestnika oraz pełnej nazwy i adresu reprezentowanego wykonawcy. Podczas wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego:
1) wskaże elementy budynku, których dotyczą planowane prace budowlane,
2) zaprezentowane zostanie miejsce pod zaplecze budowy.
Zamawiający informuje, że podczas wizji lokalnej nie będzie możliwości zadawania pytań oraz udzielenia wyjaśnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy składać w trybie przewidzianych w przepisach ustawy Pzp, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z rozdz. IX SWZ.
Wykonawca zobowiązany będzie do stałego sprzątania w rejonie prowadzonych prac, Wykonawca zapewni usuwanie odpadów powstających w wyniku realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji oraz rękojmi zrównanej z okresem gwarancji na całość robót objętych zakresem zamówienia i na zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 60 miesięcy od odbioru końcowego, zgodnie z warunkami określonymi w umowie i dokumencie gwarancyjnym (karta gwarancyjna) . Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty oraz na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.Uzasadnienie faktyczne: Obowiązkiem Zamawiającego jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sytuacji ziszczenia się przesłanek ustawowych, których enumeratywny katalog został zawarty w art. 255 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w oparciu o art. 275 pkt 1 ustawy Pzp (tryb podstawowy bez możliwości prowadzenia negocjacji) zachodzą przesłanki obligatoryjnego odrzucenia oferty Wykonawcy Dach i Strych Sp. z o.o. ul. Kamienna 10, 31-403 Kraków (z ceną brutto 2 126 567, 74 zł) w aspekcie jej nieodwracalnej niezgodności z przepisami ustawy Pzp, odrębnymi przepisami oraz wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
Jednocześnie przy cenach robót budowlanych zaoferowanych na poziomie: 2 285 903, 33 zł brutto (oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Budowlane PREBUDREM ul. Strażacka 47, 30-737 Kraków) oraz 2 318 677, 09 zł brutto (oferta Wykonawcy IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.k. ul. Drukarska 7/49, 30-348 Kraków), aktualizuje się kolejna przesłanka unieważnienia postępowania wyrażona w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, odnosząca się do złożenia oferty cenowej, której cena przekracza obwieszczony przez Zamawiającego budżet inwestycji wynoszący 2 144 167, 39 zł. Wyżej przywołana regulacja ustawy Pzp zwalnia Zamawiającego z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie.
W rozpatrywanym przypadku jedyna mieszcząca się w budżecie Zamawiającego oferta Wykonawcy Dach i Strych Sp. z o.o. ul. Kamienna 10, 31-403 Kraków została odrzucona w zbiegu przesłanek z art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp, a Zamawiający nie mogąc zwiększyć kwoty 2 144 167, 39 zł brutto przeznaczonej na realizację niniejszego zamówienia publicznego do ceny innej pozostającej w postępowaniu, niepodlegającej odrzuceniu najtańszej oferty, podjął w pełni uzasadnioną okolicznościami decyzję o unieważnieniu niniejszego postępowania w oparciu o art. 255 pkt 2 i 3 ustawy Pzp.
2021-07-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kombinezonu przeciwwybuchowego wraz z odzieżą ochronną.
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych II
- usługa renowacji i dokonania przeróbek łóżek stanowiących wyposażenie pokoi w Domu Studenckim nr 10 "Hajduczek" dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie- DE-dzp.272-144/24
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących "Termomodernizację północnego skrzydła budynku głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Krakowie przy ul. Krzemionki 30
- Świadczenie usług konserwacji na cmentarzu wojennym z I wojny światowej nr 308 w Muchówce w województwie małopolskim.
- Dostawa urządzeń AGD dla Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie DE.dzp.272-155/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Remont części pomieszczeń i klatki schodowej oraz wykonanie instalacji p.poż. w budynku nr 1 OSW nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Remonty istniejącego i wdrażanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.