Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00066893/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 1 - wymiana stopni kominiarskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b16a1ad6-a072-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 1 - wymiana stopni kominiarskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b16a1ad6-a072-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033765/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja budynku przy ul. Mickiewicza 1 – wymiana stopni kominiarskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00066893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 57214,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w obrębie dachu budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach przy ul. Mickiewicza 1 oraz naprawa czerpni powietrza zlokalizowanej na dziedzińcu wewnętrznym. Zakres rzeczowy robót obejmuje następujące elementy:
1) wymiana poszycia stopni oraz ław kominiarskich wraz z malowaniem konstrukcji,
2) obicie luźnych tynków oraz uzupełnienie ubytków w tynku na kominach oraz ściankach attykowych wraz wykonaniem powłok malarskich,
3) likwidacja przecieków w obrębie rynien i obróbek blacharskich,
4) wymiana kominków wentylacyjnych (odpowietrzających),
5) naprawa czerpni powietrza.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z dokumentacją fotograficzną.
3. Szacunkowy zakres robót objęty zamówieniem określa załącznik nr 2a – Kosztorys ofertowy.
4. Budynek Urzędu Miejskiego składa się z zespołu budynków usytuowanych w zbiegających się pierzejach ulic Kościuszki i Mickiewicza w Suwałkach. Obiekt jest objęty prawną ochroną konserwatorską i jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-73 decyzją Kl. WKZ 534/73/d/80
z dnia 11.03.1980 r.
5. Zamawiający posiada ważne pozwolenie na budowę wydane przez Prezydenta Miasta Suwałk nr 84/2017 (znak: AGP.6740.96.2017.EW) z dnia 14.04.2017 r.
6. Zamówienie obejmuje częściowe wykonanie robót w stosunku do zatwierdzonego projektu budowlanego i stanowi kontynuację zakresu określonego w projekcie budowlanym. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie dołączy do oferty wypełniony formularz cenowy umożliwiający Wykonawcy i Zamawiającemu rozliczenie rodzaju i ilości wykonanych robót.
7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, zaleca się Wykonawcy dokonanie oględzin w terenie oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Dochodzenie roszczeń po podpisaniu umowy z tytułu nieuwzględnienia przez Wykonawcę wszystkich okoliczności nie będzie stanowić podstawy do dodatkowego wynagrodzenia oraz przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie "typu" towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim wskazaniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze parametry, standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne niż wskazane w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59644,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73827,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59644,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Osiński - Osiński Cleaner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441399082
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-402
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59644,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk
- Zakup komputerów poleasingowych, monitorów, dysków twardych, oprogramowania - pakiety biurowe, systemy operacyjne - ETAP II
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
- Budowa oświetlenia w miejscowości Bród Stary, Potasznia, gm. Suwałki
- "Dostawa posypywarki i pługa odśnieżnego"
- Rozbiórka oraz budowa nowego budynku gospodarczego, ulepszenie nadleśniczówki wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace konserwatorsko-budowlane w zakresie remontu konserwatorskiego wnętrz Bastionów Południowo-Wschodniego i Ostroróg w Twierdzy Wisłoujście w Gdańsku, przy ul. Stara Twierdza 1"
- Remont placu zabaw przy Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego przy ul. Sosnowej w Łodzi
- Zakup wraz z montażem zaplecza szatniowo-kontenerowego w Podrzewiu
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- "Odbudowa mostu na rzece Szreniawa w miejscowości Pławowice, gmina Nowe Brzesko".
- Termomodernizacja w Powiatowym Centrum Zdrowia w Otwocku" - dotyczy Przychodni Rejonowej mieszczącej się przy ul. Mickiewicza 8, 05-402 Otwocki w formie "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.