eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00118120 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wysocka 1B

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 627357100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c92dea2-cff6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000753/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Okresowe przeglądy i konserwcje oraz naprawy instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://portal.smartpzp.pl/zus

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Składanie ofert wraz z załącznikami, jak również ich wycofanie, odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy zakupowej: http://portal.smartpzp.pl/zus .
2. Wszelka korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie oświadczeń, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, za wyjątkiem składania ofert wraz z załącznikami, jak również ich wycofania, o czym mowa w pkt 1, odbywa się wyłącznie przy użyciu:
2.1. Platformy zakupowej : http://portal.smartpzp.pl/zus ,
2.2. poczty elektronicznej : zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl (adres poczty elektronicznej zamawiającego)
- zgodnie z wyborem nadawcy korespondencji.
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja warunków zamówienia, zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywanej przy użyciu Platformy zakupowej, zostały opisane szczegółowo w Regulaminie SmartPZP, Instrukcji użytkownika SmartPZP oraz SWZ.
2. Sposób sporządzania oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych określone zostały w:
2.1. pkt 4.5 SWZ oraz
2.2. rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja warunków zamówienia, zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie ze Specyfikacją warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"13.1. Zgodnie z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający realizuje obowiązki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1-3 RODO, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu.
13.2. Zamawiający informuje, że prowadząc przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jako administrator danych osobowych, obowiązany jest do spełnienia obowiązków informacyjnych, o których mowa w art. 13 ust. 1-3 RODO, względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
13.2.1. wykonawcy będącego osobą fizyczną,
13.2.2. wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
13.2.3. pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
13.2.4. członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
13.2.5. osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13.3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:
13.3.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa,
13.3.2. administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach, które dotyczą przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych:
13.3.2.1. listownie - adres: Inspektor Ochrony Danych Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa,
13.3.2.2. pocztą elektroniczną - adres: ODO@zus.pl .
13.3.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą Pzp, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, na „wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych” (numer postępowania {numer referencyjny}: 260000/271/102/2021-ZAP), prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
13.3.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
13.3.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
13.3.5.1. w zakresie obejmującym dane pozyskane w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: przez okres 5 lat (liczonych w pełnych latach kalendarzowych), począwszy od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia postępowania, czyli przez okres w jakim dokumentacja zamówień (protokół postępowania wraz z załącznikami) podlega obowiązkowi jej archiwizacji,
13.3.5.2. w zakresie obejmującym dane pozyskane w związku z zawarciem oraz wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego: przez okres 10 lat (liczonych w pełnych latach kalendarzowych), począwszy od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia realizacji umowy lub upływu okresu gwarancji i rękojmi, czyli przez okres w jakim umowa wraz z załącznikami podlega obowiązkowi jej archiwizacji,
13.3.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
13.3.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,"

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pkt 3.15. Ogłoszenia - ciąg dalszy:
"13.3.8. posiada Pani/Pan:
13.3.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
13.3.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym:
13.3.8.2.1. zgodnie z art. 19 ust. 2 Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
13.3.8.2.2. zgodnie z art. 76 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
13.3.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym:
13.3.8.3.1. zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania,
13.3.8.3.2. zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp, w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
13.3.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
13.3.8.5. nie przysługuje Pani/Panu:
13.3.8.5.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
13.3.8.5.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
13.3.8.5.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
13.4. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zawiera formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ."

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 260000/271/102/2021-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 162688,67 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139010,13 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie ze Specyfikacją warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"2.1.1. Rodzaj zamówienia: usługi.
2.1.2. Przedmiot zamówienia: wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.
2.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do załącznika nr 7 do SWZ.
2.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących.
2.1.5. Wymagania w zakresie zatrudnienia osób:
2.1.5.1. zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) oraz za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż wysokość ustalona na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 ze zm.) (dalej: „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”) - osób wykonujących, w zakresie realizacji umowy, czynności, polegające na kontroli szczelności, konserwacji, serwisowaniu oraz naprawie stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych, które w ocenie zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § powołanej już ustawy Kodeks pracy,
2.1.5.2. szczegółowe określenie: sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera załącznik nr 7 do SWZ. (...)
2.1.7. Warunki realizacji zamówienia określone zostały szczegółowo w załączniku nr 7 do SWZ."
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja warunków zamówienia, zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie ze Specyfikacją warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"7.2. Kryterium oceny ofert.
Kryterium ceny (jedyne kryterium oceny ofert).
7.3. Zasady oceny ofert zgodnie z ustalonym kryterium oceny ofert.
7.3.1. Ocenie w zakresie kryterium ceny podlegać będą wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
7.3.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7.3.3. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
7.3.4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
7.3.5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.
7.3.6. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
7.3.7. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 7.3.6 SWZ, zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania."
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja warunków zamówienia, zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie ze Specyfikacją warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"4.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej oraz zdolności zawodowej.
4.1.1.1. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udowodni, że posiada:
4.1.1.1.1. wpis do rejestru wydanych, zawieszonych, odwieszonych i cofniętych certyfikatów dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2065 ze zm.), potwierdzający posiadanie aktualnego certyfikatu, uprawniającego go do wykonywania, dla osób trzecich, czynności polegających na konserwacji lub serwisowaniu oraz naprawie stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych, o którym mowa w art. 29 powołanej już ustawy, lub
4.1.1.1.2. odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług, polegających na konserwacji, serwisowaniu oraz naprawie stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub
4.1.1.1.3. status członka danej organizacji, jeżeli członkostwo w tej organizacji jest niezbędne do świadczenia usług, polegających na konserwacji, serwisowaniu oraz naprawie stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Uwaga nr 1: warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Uwaga nr 2: w przypadku, o którym mowa powyżej (uwaga nr 1), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
4.1.1.2. Warunek dotyczący zdolności zawodowej, zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej jedną osobę, posiadającą niezbędne kwalifikacje do wykonywania czynności polegających na kontroli szczelności, konserwacji, serwisowaniu oraz naprawie stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych, w tym w szczególności osobę, wpisaną do rejestru wydanych certyfikatów dla personelu, o którym mowa w art. 23 ust. 1 pkt 2 lit. d ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2065 ze zm.), jako posiadającą aktualny certyfikat dla personelu, uprawniający ją do wykonywania czynności polegających na kontroli szczelności, konserwacji, serwisowaniu oraz naprawie stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych, o którym mowa w art. 20 powołanej już ustawy.
Uwaga nr 1: w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Uwaga nr 2: w przypadku, o którym mowa powyżej (uwaga nr 1), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
4.1.2. Oceniając zdolność zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4.1.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.1.2 SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
Uwaga: wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
4.1.4. W odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4.1.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą: zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp.
4.1.6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - o którym mowa w pkt 4.1.5 SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
4.1.6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
4.1.6.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
4.1.6.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącego kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4.1.7. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby, zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 4.1.1.2 SWZ, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy, wskazane w pkt 4.2 SWZ.
4.1.8. Jeżeli zdolności zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu."

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie ze Specyfikacją warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"4.4.2. Wymagane podmiotowe środki dowodowe (...) składane na wezwanie zamawiającego.
4.4.2.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: (...)
4.4.2.1.3. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:
4.4.2.1.3.1. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzonego zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,
4.4.2.1.3.2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o aktualności informacji zawartych oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, składa każdy z wykonawców,
4.4.2.1.3.3. wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 4.4.2.1.3.1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ."
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja warunków zamówienia, zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze Specyfikacją warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"4.4.1. Wymagane (...) podmiotowe środki dowodowe (...) składane wraz z ofertą. (...)
4.4.1.4. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą: zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp.
4.4.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. (...)
4.4.2. Wymagane podmiotowe środki dowodowe (...) składane na wezwanie zamawiającego.
4.4.2.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
4.4.2.1.1. w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
4.4.2.1.1.1. wpisu do rejestru wydanych, zawieszonych, odwieszonych i cofniętych certyfikatów dla przedsiębiorców, o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2065 ze zm.), potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę aktualnego certyfikatu, uprawniającego do wykonywania, dla osób trzecich, czynności polegających na konserwacji lub serwisowaniu oraz naprawie stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych, o którym mowa w art. 29 powołanej już ustawy,
4.4.2.1.1.2. odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia usług, polegających na konserwacji, serwisowaniu oraz naprawie stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
4.4.2.1.1.3. dokumentu potwierdzającego status członka danej organizacji, jeżeli członkostwo w tej organizacji jest niezbędne do świadczenia usług, polegających na konserwacji, serwisowaniu oraz naprawie stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4.4.2.1.2. w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, sporządzonego zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ."
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja warunków zamówienia, zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie ze Specyfikacją warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"4.4.1. Wymagane oświadczenia (...) oraz inne dokumenty składane wraz z ofertą.
4.4.1.1. Do oferty wykonawca dołącza, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
4.4.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4.4.1.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 4.4.1.1 SWZ, także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotu udostępniającego zasoby, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. (...)
4.4.1.6. Dokumenty potwierdzające umocowanie.
4.4.1.6.1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy, złożenia wraz z ofertą, odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
4.4.1.6.2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.6.1 SWZ, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4.4.1.6.3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.6.1 SWZ, zamawiający żąda od wykonawcy, złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4.4.1.6.4. Pkt 4.4.1.6.3 SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
4.4.1.6.5. Pkt 4.4.1.6.1 - 4.4.1.6.3 SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w pkt 4.1.3 SWZ.
4.4.1.6.6. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.6.1 SWZ, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. (...)
4.3.1. W skład kompletnej oferty wraz z załącznikami, wchodzą co najmniej:
4.3.1.1. oferta, którą stanowi wypełniony formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,
4.3.1.2. załączniki do oferty, które stanowią: oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty składane wraz z ofertą, wskazane w pkt 4.4.1 SWZ."
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja warunków zamówienia, zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie ze Specyfikacją warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"1.9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, o którym mowa:
1.9.1.1. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
1.9.1.2. przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.9.2. Zamawiający wyjaśnia, że wspólnicy w spółce cywilnej, o której mowa w art. 860-875 Kodeksu cywilnego, są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia. (...)
4.1.1.1. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (...)
Uwaga nr 1: warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Uwaga nr 2: w przypadku, o którym mowa powyżej (uwaga nr 1), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. (...)
4.1.1.2. Warunek dotyczący zdolności zawodowej (...)
Uwaga nr 1: w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Uwaga nr 2: w przypadku, o którym mowa powyżej (uwaga nr 1), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. (...)
4.4.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa wraz z ofertą każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. (...)
4.4.1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. (...)
4.4.1.6.3. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4.4.1.6.1 SWZ, zamawiający żąda od wykonawcy, złożenia wraz z ofertą, pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4.4.1.6.4. Pkt 4.4.1.6.3 SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. (...)
4.4.2.1.3.2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o aktualności informacji zawartych oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, sporządzone zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, składa każdy z wykonawców,"
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja warunków zamówienia, zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze Specyfikacją warunków zamówienia, zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
"10.1. Projektowane postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 7 do SWZ. (...)
10.3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje się, że umowa może ulec zmianie:
10.3.1. w zakresie dotyczącym wynagrodzenia należnego wykonawcy:
10.3.1.1. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiany te nie będą miały wpływu na koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę,
10.3.1.2. zgodnie z art. 439 i 436 pkt 4 lit. b tiret pierwszy ustawy Pzp - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę,
10.3.1.3. zgodnie z art. 439 i 436 pkt 4 lit. b tiret pierwszy ustawy Pzp - w przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego, jeżeli zmiany te będą będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę,
10.3.1.4. zgodnie z art. 439 i 436 pkt 4 lit. b tiret od drugiego do czwartego ustawy Pzp - w przypadku zmiany:
10.3.1.4.1. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
10.3.1.4.2. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
10.3.1.4.3. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty, w szczególności zaś koszty osobowe, wykonania przedmiotu umowy przez wykonawcę,
10.3.1.5. zgodnie z art. 439 ustawy Pzp - w przypadku zmiany:
10.3.1.5.1. ceny materiałów, związanych z wykonaniem przeglądów i konserwacji,
10.3.1.5.2. kosztów innych niż koszty osobowe i cena materiałów, związanych z wykonaniem przeglądów i konserwacji,
10.3.1.5.3. kosztów innych niż koszty osobowe i cena materiałów oraz części zamiennych, związanych z wykonaniem napraw,
10.3.1.6. w przypadku wycofania z eksploatacji instalacji lub urządzenia, spowodowanego jego stanem technicznym,
10.3.2. w zakresie określonym ustawą z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.),
10.3.3. w przypadku zmiany osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji umowy."
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja warunków zamówienia, zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-29 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Znaczenie pojęć użytych w Ogłoszeniu:
1. „ustawa Pzp” - ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1129),
2. „SWZ” - Specyfikacja warunków zamówienia wraz z załącznikami, stanowiącymi jej integralną część,
3. „wykonawca” - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która oferuje na rynku wykonanie robót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę produktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego,
4. „Platforma zakupowa” - narzędzie do komunikacji między zamawiającym a wykonawcami, umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, służące w szczególności do składania ofert oraz przekazywania informacji i dokumentów lub oświadczeń, znajdujące się na stronie internetowej: http://portal.smartpzp.pl/zus,
5. „Instrukcja użytkownika SmartPZP” - „Instrukcja użytkownika Wykonawcy SmartPZP Portal e-Usług”, dostępna na stronie internetowej http://portal.smartpzp.pl/zus, w zakładce „e-learning” (opis odsyłacza: „Instrukcja obsługi Portalu e-Usług SmartPZP”),
6. „Regulamin Smart PZP” - „Regulamin korzystania z Portalu e-Usług SmartPZP”, dostępny na stronie internetowej http://portal.smartpzp.pl/zus, w zakładce „e-learning” (opis odsyłacza: „Regulamin Portalu e-Usług”), (...)
7. „RODO” - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016, str. 1, Dz. Urz. UE L 127 z 23 maja 2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4 marca 2021, str. 35).
Pozostałe informacje zawiera Specyfikacja warunków zamówienia, zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.