eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej - etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej - etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dba6f36e-a9e1-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117975

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040196/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa , nadbudowa i rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097599/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne w ramach inwestycji pn. Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej - etap II”, współfinansowanej z I naboru : Program Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych które obejmują w szczególności :
1. 1) wykonanie robót budowalnych, w których zakres wchodzi w szczególności:
a) rozbudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej o trzykondygnacyjny niepodpiwniczony segment od strony południowej,
b) nadbudowa segmentu nr 1 o kondygnację 2 piętra,
c) nadbudowa klatki schodowej w segmencie nr 1,
d) montaż urządzenia w szybie windy (szyb objęty oddzielnym zamówieniem) oraz budowa zewnętrznego dźwigu towarowego obsługującego kuchnię,
e) przebudowa istniejących węzłów sanitarnych, szatni, pomieszczeń administracyjnych, gabinetów, zespołu żywieniowego i zaplecza socjalnego wraz ze zmianą użytkowania, adaptacja sali lekcyjnej na świetlice szkolną,
f) wyposażenie zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik do projektu wykonawczego,
g) termomodernizacja budynku, przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni,
h) instalacje wewnętrzne (instalacje kotłowni oraz pomieszczenia w tej części budynku na parterze poza zakres zamówienia),
i) instalacje zewnętrzne,
j) zagospodarowanie terenu: wymiana nawierzchni , przebudowa schodów do budynku oraz schodów terenowych, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, zieleń,
k) budowa boiska, bieżni 3 torowej oraz bieżni do skoków w dal, ogrodzenia oraz oświetlenie;
2) uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie obiektu lub dokonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę.

2. Zamawiający inwestycję pn. Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej, podzielił na dwa etapy:
1) Etap I - zakres prac etapu I dotyczy budowy kotłowni gazowej z pomieszczeniem gospodarczym wraz z instalacjami (poza zakresem zamówienia),
2) Etap II – zakres przedmiotu niniejszego zamówienia.

3. Przedmiot zamówienia w ramach inwestycji pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa Szkoły Podstawowej w Grojcu wraz z zagospodarowaniem terenu oraz modernizacją infrastruktury sportowej- etap II”, został podzielony na kolejne dwa etapy:
1) Etap II/1, w skład którego wchodzi:
a) rozbudowa istniejącego budynku szkoły podstawowej o trzykondygnacyjny niepodpiwniczony segment od strony południowej,
b) nadbudowa segmentu nr 1 o kondygnację 2 piętra,
c) nadbudowa klatki schodowej w segmencie nr 1,
d) montażu urządzenia w szybie windy (szyb objęty oddzielnym zamówieniem) oraz budowa zewnętrznego dźwigu towarowego obsługującego kuchnię.
e) przebudowa istniejących węzłów sanitarnych, szatni, pomieszczeń administracyjnych, gabinetów, zespołu żywieniowego i zaplecza socjalnego wraz ze zmianą użytkowania, adaptacja sali lekcyjnej na świetlice szkolną.
2) Etap II/2, w skład którego wchodzi:
a) wyposażenie zgodnie z zestawieniem stanowiącym załącznik do projektu wykonawczego,
b) termomodernizacja budynku, przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni,
c) instalacje wewnętrzne (instalacje kotłowni oraz pomieszczenia w tej części budynku na parterze poza zakres zamówienia),
d) instalacje zewnętrzne,
e) zagospodarowanie terenu: wymiana nawierzchni , przebudowa schodów do budynku oraz schodów terenowych, wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych, zieleń,
f) budowa boiska, bieżni 3 torowej oraz bieżni do skoków w dal, ogrodzenia oraz oświetlenie.
Zakres etapów został przedstawiony w zestawieniu rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza oferty, który należy wypełnić i złożyć łącznie z ofertą. Zestawienie rzeczowo-finansowe nie polega uzupełnieniu.

Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest załącznikiem do SWZ i stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia. Dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót(dołączone pomocniczo), SWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowią całość i są podstawą dla właściwego przygotowania i złożenia oferty.

Uwagi dodatkowe:
1. Inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „programem”, zgodnie ze wstępną promesą nr 01/2021/7288/PolskiLad
2. W związku z równoległą realizacją I etapu robót związanych z budową kotłowni (termin realizacji do 6 października 2022 r.) konieczne jest prowadzenie robót w porozumieniu z Wykonawcą I etapu w sposób umożliwiający sprawną realizację prac obu inwestycji.
3. Wykonawca zobowiązuje się, że przez cały czas trwania umowy do umożliwienia czynnej placówki szkolnej oraz maksymalnego ograniczenie uciążliwości w funkcjonowaniu Szkoły Podstawowej.
4. Wykonawca dysponuje zespołem osób posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy i nie istnieją żadne przeszkody zarówno prawne jak i faktyczne uniemożliwiające lub utrudniające Wykonawcy wykonanie tego zobowiązania
5. Wykonawca winien, na podstawie otrzymanych od Zamawiającego dokumentów posiąść znajomość ogólnych i szczególnych warunków związanych z przedmiotową nieruchomością i jej sąsiedztwem, warunkami technicznymi i mogącymi wyniknąć trudnościami, ryzykami i zakresem odpowiedzialności ściśle związanej z realizacją przedmiotu umowy. Ponadto zapoznał się z obiektem i znane są mu wszelkie okoliczności wpływające na sposób prowadzenia prac oraz ich organizację oraz uwzględnił te warunki przy określeniu ceny podanej w niniejszej umowie.
6. Wykonawca oświadcza, że informacje otrzymane od Zamawiającego umożliwiły mu jednoznaczną ocenę zakresu prac objętych niniejszą Umową, warunków i czasu koniecznego do należytego i terminowego ich wykonania oraz pozwoliły na dokonanie ostatecznej kalkulacji powierzonych Wykonawcy do wykonania zadań.
7. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji niniejszej umowy z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa wraz z poniesieniem wszelkich potrzebnych kosztów w tym celu.
8. Wykonawca zobowiązuje się do optymalizacji przyjmowanych rozwiązań, technologii pod względem ekonomicznym.
9. Wskazany przez Wykonawcę kierownik budowy będzie pełnił funkcje kierownika całości inwestycji i zobowiązany jest do czasu zakończenia realizacji zakresu robót I etapu związanego z budową kotłowni objąć również funkcje kierownika budowy dla tego zakresu robót i koordynować pracę kierownika robót tego zakresu
10. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest to zapewnienia ciągłości pracy Szkoły Podstawowej oraz stosować wytyczne Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1604).
11. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu umowy, który będzie dokumentem poglądowym i pomocniczym przy realizacji inwestycji.
12. Wykonawca w terminie 3 dni od podpisania umowy zobowiązany będzie do przedstawienia harmonogramu rzeczowo-finansowego
13. Wykonawca w terminie 14 dni od podpisania umowy zobowiązany będzie do przedstawienia wykazu materiałów i usług (pracy sprzętu) mających zasadniczy wpływ na wartość zamówienia, który po zatwierdzeniu przez Zamawiającego stanowić będzie podstawę waloryzacji wynagrodzenia
14. Wykonawca winien przedstawić dokumenty na materiały użyte w budowie potwierdzające ich zgodność z obowiązującymi normami europejskimi a w szczególności niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
15. Rozliczenie ryczałtowe. Zamawiający będzie rozliczał Wykonawcę za wykonanie przedmiotu umowy w następujących transzach:
1) pierwsza transza do wysokości 65 % wynagrodzenia umownego, płatna w trzech częściach:
a) pierwsza część płatna w 2022 r. do kwoty 455 000,00 zł brutto na podstawie protokołu częściowego wykonanych robót etapu II/1, na podstawie odbioru robót o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2;
b) druga część – stanowiąca 15% wynagrodzenia umownego brutto pomniejszona o kwotę wypłaconą w 2022 r. na podstawie protokołu częściowego wykonanych robót etapu II/1, na podstawie odbioru robót o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 2;
c) trzecia część – do 50% wynagrodzenia po zakończeniu i odebraniu etapu II/1, na podstawie odbioru robót o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt 3;
2) pozostała wartość wynagrodzenia - po zakończeniu całości przedmiotu na podstawie protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy
16) Wykonawca zapewni finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na zasadach określonych powyżej w pkt. 15, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego ... pkt 4.1 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tym postępowaniu nie została złożona żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.