eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli III"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00117792 z dnia 2021-07-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli III”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzeszow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Stalowej Woli III”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73f5d309-e60f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.75 Roboty budowlane związane z utrzymaniem obiektów i urządzeń wodnych - RZGW Rzeszów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/
2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4 Wszelkie dokumenty związane z postępowaniem, w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ, Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
Na etapie analizy ofert komunikacja pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą odbywa się za pomocą zakładki „Wiadomości”.
6 Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7 Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8 Zamawiający informuje, że adres e-mail: rzeszow@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi
150 MB.
10 Wszystkie oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w SWZ oraz cyfrowe odwzorowania podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów o których mowa w SWZ wystawionych przez upoważnione podmioty jako dokumenty w postaci papierowej, składane są za pośrednictwem Platformy, jako załączniki.
11 Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są następujące osoby:
P. Łukasz Gacek, tel. +48 178537445, e-mail: lukasz.gacek@wodypolskie.gov.pl – sprawy formalnoprawne;
P. Barbara Kadłuczka-Puzio tel. +48 178537407, e-mail: barbara.kadluczka-puzio@wodypolskie.gov.pl – sprawy formalnoprawne
Sprawy merytoryczne:
1) M. Puk- Zarząd Zlewni w Stalowej Woli, tel.: 15 842 89 82,
2) Marcin Grębowiec – Nadzór Wodny w Tarnobrzegu, tel. (15) 822 51 01
3) Zenon Kulig, A. Wiernik – Nadzór Wodny w Kolbuszowej, tel. 17 7479020
4) Łukasz Błaszczak – Nadzór Wodny w Biłgoraju, tel. 84 6112476

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania RZ.ROZ.2810.64.2021 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.64.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Remont górnej płyty jazu – skucie ubytków betonowych na zewnętrznej części płyty na dł. 70 mi szer. do 5 cm, zagruntowanie betonu emulsją kontaktową - 168 m2
Remont górnej płyty jazu – wykonanie warstwy wyrównawczej ze spadkiem zaprawą do napraw betonów gr. 10 mm - 168 m2
Remont górnej płyty jazu – pomalowanie powierzchni powłoką wodoszczelną i mrozoodporną - 168 m2
Mycie przy pomocy myjki ciśnieniowej falochronu – 800 m2
Gruntowanie i pomalowanie falochronu powłoką wodoszczelną – 800 m2
Naprawa pęknięć i dylatacji falochronu – 25 szt
Czyszczenie i dwukrotne pomalowanie farbami chlorokauczukowymi górnego płaskownika poręczy falochronu i punktowo innych elementów metalowych – 90 m2
Czyszczenie i dwukrotne malowanie (farba podkładowa i nawierzchniowa) elementów ogrodzenia Małej Elektrowni Wodnej przęseł o wymiarach (150 cm x 227 cm) + brama i bramka – 32 szt
Rozebranie płytek betonowych na zaporze czołowej – 180 m2
Rozebranie zaniżonych krawężników betonowych – 120 m
Ułożenie nowych płytek betonowych na podsypce piaskowej – 25 m2
Ułożenie rozebranych płytek betonowych na podsypce piaskowej – 155 m2
Ułożenie krawężników betonowych na podbudowie betonowej – 120 m
Zagruntowanie i wykonanie wylewki betonowej wodoszczelnej na płyci jezdnej jazie o wym. 4,5 m x 9.8 m gr. 6 cm. – 44,1 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Zamówienie podstawowe”:
USŁUGA:
- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, miękki - 13 536,00m²
- Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m - 13 536,00 m²
- Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, miękki - 271,00 m²
- Wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy ponad 2m - 271,00m²

ROBOTA:
-Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami podsiębiernymi na odkład, koparka 0,25 m3 , grunt kat III, usuwanie namulisk z wbudowaniem w skarpę przeciwległą - 83,90m3
-Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 2,0-2,4m, warstwą namułu grubości 0,20m - 500,00m
-Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 2,0-2,4m, warstwą namułu grubości 0,30m - 130,00m
- Odmulenie mechaniczne cieków, szerokość dna 2,0-2,4m, warstwą namułu grubości 0,40m - 1249,00m
- Mechaniczne plantowanie urobku z odmulonych cieków, objętość odkładu 1,0m3 na 1m krawędzi, grunt odspojony kategorii I-II - 1267,20m3
- Wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szerokości do 1,5m ze złożeniem urobku na odkład, kat. gruntu III, oczyszczenie okładzin i niecki wypadowej zastawki z namułu - 27,60m3
-Rozplantowanie ręczne ziemi wydobytej z wykopu, leżącej na długości 1m wzdłuż krawędzi , kat. gruntu I-II - 27,60m3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zakres prawa opcji:
USŁUGA:
- Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, miękki - 13 536,00m²
- Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m - 13 536,00 m²
- Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, miękki - 271,00 m²
- Wygrabienie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy ponad 2m - 271,00m²
2.Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust.
1 ustawy Pzp, w zakresie nie większym niż wskazany powyżej.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w odniesieniu do cz. 2 postepowania, w zależności od swoich bieżących potrzeb w
2022 r. lub 2023 r.
4.Zamawiający gwarantuje realizacje zamówienia podstawowego.
5.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy.
6.Realizacja prawa opcji będzie przebiegać w następujący sposób:
a) Zamawiający – nie później niż na dwa miesiące przed planowanym terminem rozpoczęcia
świadczenia usług w ramach prawa opcji złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa
opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie
oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
b) Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej przekaże pisemne polecenie
wykonania zamówienia objętego prawem opcji wskazując zakres jego wykonania oraz
wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji usługi w ramach prawa opcji,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092087/01 z dnia 2021-06-23
2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
c) Wykonawca może w terminie do dwóch tygodni od pisemnego przekazania przez
Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa powyżej zwrócić się do Zamawiającego z
wnioskiem, o którym mowa we wzorze umowy (wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego). Niezłożenie stosownego wniosku w tym terminie oznaczać będzie zgodę Wykonawcy na wykonanie przez niego usług w ramach prawa opcji za wynagrodzenie
wskazane w oświadczeniu Zamawiającego.
d) W przypadku, gdy Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie
waloryzacji wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie usług w ramach prawa opcji,Zamawiający w terminie do dwóch tygodni licząc od dnia jego otrzymania, złoży Wykonawcy oświadczenie o jego uwzględnieniu lub oświadczenie o braku akceptacji wniosku Wykonawcy

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
Roboty:
Rozbiórka umocnień z kiszek faszynowych, kiszki pojedyncze, Fi 20·cm w km 60+200-61+600 - 2 800,000 m
Odmulanie mechaniczne cieków, szerokość dna 1,2-1,6·m, warstwa namułu grubości 0,30·m w km 59+890-60+200 – 310,000 m
Odmulanie mechaniczne cieków, szerokość dna 1,2-1,6·m, warstwa namułu grubości 0,20·m w km 60+200-61+620 z wbudowaniem urobku w skarpy rzeki – 1 420,000 m
Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III , usunięcie namuliska w km 61+600 – 9,600 m³
Naprawa opasek z kiszek faszynowych, Fi 20·cm, grunt kategorii III w km 60+200-61+600 wykonanie obustronne – 2 800,000 m
Usługi:
Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy pasem 3,0 m w km 59+890-61+620 – 10 380,00 m2
Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0·m – 10 380,00 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
Roboty:
Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie przy lewym wale rzeki San w km 6+125-7+358 na długości 1 233 mb średnio pasem szerokości 3,5m – 4 315,50 m2;
Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia grubość warstwy po uwałowaniu 7cm w kilometrze jak wyżej – 4 315,50 m2
Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna tłucznia, dodatek na dalszy 1 cm grubości warstwy w kilometrze jak wyżej krotność 3 – 4 315,50 m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.

Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać przynajmniej:
1) Dla części nr 1,3:
Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie lub budowie lub przebudowie urządzeń wodnych w obrębie koryt rzek lub potoków lub obwałowań lub zbiorników wodnych, lub polegającego na robotach związanych z umocnieniem skarp cieków lub potoków


2) Dla części nr 2:
Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego wykonaniu robót utrzymaniowych związanych z udrożnieniem koryt rzek lub potoków lub urządzeń wodnych


3) Dla części nr 4:
Wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegającego na remoncie lub budowie lub przebudowie dróg

Wykazywane w ppkt 1,2,3 zamówienia winny być poparte dowodami określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.2.5. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr Załącznik nr 4 do Formularza Oferty

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, określonych w pkt. 7.3 SWZ, wg podanego wzoru „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” stanowiącego Załącznik nr 5 do Formularza oferty

Dowody określające, czy roboty budowlane, o których mowa w Załączniku nr 5 „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” do Formularza oferty zostały wykonane należycie.
UWAGA:
Dowodami jw., zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415) są:
a) referencje bądź
b) inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane
c) inne odpowiednie dokumenty, jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa pod lit. a i b
Powyższe dowody stanowią Załącznik nr 6 do Formularza oferty

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ. 2) Kosztorys ofertowy- zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do Formularza oferty3) Dokumenty potwierdzające uprawnienie do
podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów4) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik 5) Dokument zawierający wyjaśnienie wraz z uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa – o iledotyczy6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne w treści z Załącznikiem nr 2 do Formularza
Oferty7)Oświadczenie, zgodne w treści z Załącznikiem Nr 3 do Formularza Oferty, aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca- o ile dotyczy 8)Dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował
niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia- o ile dotyczy 9) Dokument Self – cleaning - o ile dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
2.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
4.Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika
takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
5.W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.3 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy pzp, Zamawiający Informuję, że przewiduje możliwość zmian
postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorach umów- dla danej części zamówienia- zał. nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty i oświadczenie składane razem z oferta należy złożyć za pośrednictwem Paltformy zakupowej-pod adresem https://przetargi.wody.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-04 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Szczegółowe terminy realizacji zamówienia określone zostały w 5 SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji dla wszystkich części zamówienia (w tym dla zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji –dotyczy części nr 2) zawiera Dokumentacja techniczna składająca się z: opisów technicznych, przedmiarów robót, przedmiarów usług oraz Specyfikacji Technicznych
Wykonania i Odbioru Robót oraz wzór umowy dla danej części zamówienia.
WW. Dokumentacja techniczna stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
Wzory umowy dla danej części zamówienia stanowią Załącznik nr 3 do SWZ.
2021-07-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.