eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golina › Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Golina w roku 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Golina w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Golina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Golina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 241 80 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golina@golina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/golina

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Golina w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba9c4825-9cae-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039552/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Golina w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00062197

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 751212,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - dotyczy utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golina, utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej, pielęgnacja kwiatów i gazonów, przycinanie drzew i krzewów, wycinka samosiewów oraz porządkowanie działek stanowiących własność Gminy Golina:
1) Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Golina - 47 szt.
2) Sprzątanie przystanków autobusowych na terenie gminy Golina - 72 przystanki
3) Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta na powierzchni 62 428,29 m2
4) Jesienne grabienie liści z trawników i ze skupin krzewów na powierzchni 62 428,29 m2 (wykaz terenów zielonych stanowi załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia)
5) Pielęgnacja krzewów, zasadzeń na działkach w mieście Golina ( Plac Kazimierza Wielkiego, ul. Strażacka, ul. Gen. Sikorskiego dz. 1845/9 , plac przy ul. Olimpijskiej dz.1775)
6) Pielęgnacja kwiatów na terenie miasta Golina (m. in. Plac Kazimierza Wielkiego)
7) Pielęgnacja kwiatów w gazonach na terenie miasta Golina (m. in. Plac Kazimierza Wielkiego,
ul. Strażacka, ul. Nowa, ul. Mickiewicza) 15 szt. dużych i 6 szt. Małych
8) Pielęgnacja drzew na terenie miasta Golina - w ilości 120 szt. (ul. 22 Lipca 1807 - 16 szt., ul. Poprzeczna - 5szt., ul. Kościelna - 45 szt., ul. Chrobrego - 21 szt. ul. Kilińskiego - 24 szt., ul. Strażacka 3 szt.,
ul. Nowa - 3 szt., ul. Łąkowa - 3 szt.) oraz 25 szt. klonów (Plac Kazimierza Wielkiego)
9) Pielęgnacja drzew oraz wycinka wypyszczy, samosiejek i krzaków na terenie gminy Golina - w ilości 250 szt.
10) Utrzymanie porządku na terenie targowisk gminnych w Golinie
11) Koszenie obustronne poboczy dróg gminnych na terenie gminy Golina na długości ok. 65 km o szerokości wynikającej z charakteru pobocza (wykaz dróg gminnych stanowi załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia)
12) Utrzymanie porządku na działkach należących do Gminy Golina na powierzchni ok. 1 500 m2
Szczegółowy opis oraz zakres prac dla Części I znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.5.) Wartość części: 571574,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - dotyczyczy utrzymania czystości i porządku na drogach gminnych, ulicach, chodnikach i ścieżek rowerowych:
1) Utrzymanie czystości na drogach gminnych i ulicach na terenie gminy Golina na długości 123,545 km (wykaz dróg stanowi załącznik nr 3 i 4 do opisu przedmiotu zamówienia)
2) Czyszczenie nawierzchni ulic i dróg gminnych trwale utwardzonych na terenie gminy Golina na długości 64,692 km (wykaz dróg i ulic stanowi załącznik nr 3 i 4 do opisu przedmiotu zamówienia)
3) Utrzymanie w czystości nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych na powierzchni, miejsc postojowych na terenie gminy Golina na powierzchni 28 622 m2 (wykaz nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, miejsc postojowych stanowi załącznik nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia)
4) Interwencyjne oczyszczanie ulic, dróg, placów przed i po uroczystościach oraz imprezach masowych wg wskazań Zamawiającego
5) Czyszczenie studni burzowych na drogach na terenie Gminy Golina w ilości 500 szt. - zadanie wykonywane jednokrotnie w trakcie obowiązywania umowy.

Szczegółowy opis oraz zakres prac dla Części II znajduje się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.5.) Wartość części: 179638,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566974,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578015,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566974,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Golińska Spółdzielnia Socjalna Aktywni Razem

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6653039045

7.3.3) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 8

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-590

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566974,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209776,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209776,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209776,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Golinie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652963265

7.3.3) Ulica: Parkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-590

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209776,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.