Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098343/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
- 2023/BZP 00112366/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00169095/01 - Wynik z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Poprawa warunków życia dzieci w pieczy zastępczej na terenie Powiatu Brzeskiego – budowa nowych i modernizacja istniejących placówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412444
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Robotnicza 20
1.4.2.) Miejscowość: Brzeg
1.4.3.) Kod pocztowy: 49-300
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzeg-powiat.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeg-powiat.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00117033
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00098343
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.11. Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.12. Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy Przed zmianą:
2
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
2024-12-01
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
18
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
2024-12-01
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
UZUPEŁNIENIE W ZAKRESIE PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA:
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności
wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) – przesłanka
obligatoryjna.
Po zmianie:
UZUPEŁNIENIE W ZAKRESIE PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA:
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności
wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) – przesłanka
obligatoryjna.
Uzupełnienie do terminu realizacji:
- dot. części II zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się pełnić czynności nadzoru inwestorskiego w czasie trwania robót objętych zadaniem, o którym mowa w części I zamówienia oraz w okresie gwarancji na te roboty, tj. w okresie od dnia przekazania wykonawcy robót budowlanych placu budowy do czasu ostatecznego rozliczenia z wykonawcą robót po zakończeniu okresu gwarancji.
Umowny termin realizacji zadania inwestycyjnego przez wykonawcę robót budowlanych ustalono na okres 6 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
-dot. części IV zamówienia:III
Wykonawca zobowiązuje się pełnić czynności nadzoru inwestorskiego w czasie trwania robót objętych zadaniem, o którym mowa w części III zamówienia oraz w okresie gwarancji na te roboty, tj. w okresie od dnia przekazania wykonawcy robót budowlanych placu budowy do czasu ostatecznego rozliczenia z wykonawcą robót po zakończeniu okresu gwarancji.
Umowny termin realizacji zadania inwestycyjnego przez wykonawcę robót budowlanych ustalono na okres 18 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-03-03 12:00
Po zmianie:
2023-03-06 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-03-03 12:15
Po zmianie:
2023-03-06 13:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-04-01
Po zmianie:
2023-04-04
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Prace rozbiórkowo-porządkowe i nadzór archeologiczny wraz z badaniami wyprzedzającymi w ramach przebudowy dawnego Gimnazjum Piastowskiego w Brzegu dla utworzenia Muzeum Dziedzictwa i Kultury Kresów
- Dostawa ziemniaków, warzyw, owoców i jaj świeżych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu wraz z dostosowaniem dla dzieci niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Murawki
- Przygotowanie lokali dla potrzebujących
- REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU ORAZ I PIĘTRA W BUDYNKU NR 19 KOMPLEKS 1560 WOJSKOWEJ SPECJALISTYCZNEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ SPZOZ W KOŁOBRZEGU
- Roboty budowlane w ramach projektu "Termomodernizacja Przedszkola Miejskiego Kopernik przy ul. Dworcowej 35 w Grudziądzu".
- Modernizacja i adaptacja budynku siedziby NIKiDW - część I
- Przebudowa budynku wielofunkcyjnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania jego części - etap I - Przebudowa inst. CO, inst. elektrycznej w części GSK i GOPS oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
więcej: Drewniane konstrukcje dachowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.