Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00081589/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-10
- 2022/BZP 00085783/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00090281/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-18
- 2022/BZP 00100198/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie nr 1 pn.: „Budowa placu wodnego ...” i Zadanie nr 2 pn.: „Budowa toalety ..."w ramach zadania pn.: „Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejskiego Glinianki - etap III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SULEJÓWEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 55
1.5.2.) Miejscowość: Sulejówek
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-070
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsulejowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.sulejowek.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 1 pn.: „Budowa placu wodnego ...” i Zadanie nr 2 pn.: „Budowa toalety ..."w ramach zadania pn.: „Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejskiego Glinianki - etap III”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff5a349f-a042-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00116965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018703/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 "Budowa wodnego placu zabaw" w ramach zadania pn.: "Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejksiego Glinianki - etap III"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Przeciwdziałania COVID-192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081589/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: W.PRP.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3105741,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1 pn.: „Budowa placu wodnego wraz niezbędną instalacją i budynkiem technologicznym, oświetleniem pod projektowany plac wodny i ogrodzeniem” w ramach zadania pn.: „Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejskiego Glinianki - etap III”. Zadanie polegać będzie na budowie całego placu wodnego, łącznie z m.in.:a) oświetleniem na terenie projektowanego placu zabaw,
b) niezbędną instalacją dla placu wodnego, w tym instalację wodną, kanalizacyjną,
c) zasileniem technologii placu,
d) budową zbiorników na ścieki z wodnego placu zabaw,
e) budową budynku technologicznego,
f) elementami małej architektury tylko na terenie projektowanego placu zabaw,
g) przebieralniami,
h) ogrodzeniem dla projektowanego placu zabaw,
i) ścieżkę parkową poza ogrodzonym terenem projektowanego wodnego placu zabaw, zlokalizowaną w pobliżu zbiornika retencyjnego.
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana będzie na terenie Parku Miejskiego Glinianki w Sulejówku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.5.) Wartość części: 2396025,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 pn.: „Budowa toalety wraz niezbędną instalacją, miniaturami oraz elementami małej architektury” w ramach zadania pn.: „Rekultywacja terenów publicznych - utworzenie Parku Miejskiego Glinianki - etap III”. Zadanie polegać będzie m.in. na realizacji niżej wymienionych elementów:a) budowie toalety publicznej wraz ze wszystkimi instalacjami, przyłączami i zbiornikiem bezodpływowym;
b) realizacja projektu warsztatowego, wykonanie oraz montaż 3 szt. miniatur zgodnie z załączoną dokumentacją;
c) budowa małej architektury (m.in. hamaki, leżaki, siedziska parkowe, stojaki na rowery, trejaże, donica z siedziskami, murek gabionowy). Wykonawca nie jest zobowiązany to zakupu i montażu małej architektury ujętej na terenie projektowanego wodnego placu zabaw będącego przedmiotem zamówienia dla zadania nr 1.
d) budowie schodów z siedziskami – zejście do pomostu;
e) zakupie i posadzeniu drzewa - 2 szt. np. świerk srebrny Majestic (wysokość min. 8 m). Lokalizacja sadzenia drzew do ustalenia z Zamawiającym na etapie trwania budowy;
f) budowie oświetlenia dla istniejącego placu zabaw oraz montażu dodatkowych słupów, w tym zasilanie iluminacji od ul. Reymonta;
g) budowie ścieżki parkowej zlokalizowanej przy toalecie publicznej.
Przedmiotowa inwestycja
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.5.) Wartość części: 709716,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W budżecie Miasta na Zadanie nr 1 zarezerwowano kwotę 1.500.000,00 zł brutto, natomiast cena oferty najkorzystniejszej wynosi 8.370.150,00 zł brutto
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W budżecie Miasta na Zadanie nr 2 zarezerwowano kwotę 500.000,00 zł brutto, natomiast cena oferty najkorzystniejszej wynosi 2.736.750,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.