eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówRoboty budowlane w budynku zarządzanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie (3 części).



Ogłoszenie z dnia 2025-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w budynku zarządzanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie (3 części).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180193953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 9

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-045

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.rachwal@rops.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/986632

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w budynku zarządzanym przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie (3 części).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e566b3d-a101-4b2c-a68c-54b84f312b29

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00116658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053597/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont łazienek i ich dostosowanie do potrzeb niepełnosprawnych na I,II i III piętrze, obniżenie lady na portierni oraz montaż instalacji przywoławczej sprzężonej z portiernią ( domofon)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt pn. „Dostępny ROPS”, dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” umowa nr PPA/000018/09/D

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00522824

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.261.62.2024.PR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części I jest realizacja prac remontowych łazienek wraz z ich dostosowaniem do potrzeb dla niepełnosprawnych na I, II i III piętrze w budynku Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Rzeszowie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I określa:
Załącznik nr 1.1 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dla cz. I
Załącznik nr 1.2 do SWZ – BIOZ dla cz. I zamówienia
Załącznik nr 1.3 do SWZ – Przedmiar dla cz. I zamówienia
Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla cz. I-III

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 323441,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części II jest realizacja roboty budowlanej związanej z obniżeniem lady na portierni, znajdującej się w budynku ROPS w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 9.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II określa:
Załącznik nr 2.1 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dla cz. II
Załącznik nr 2.2 do SWZ – Przedmiar dla cz. II zamówienia
Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla cz. I-III

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części III jest realizacja roboty budowlanej związanej z montażem instalacji przywoławczej sprzężonej z portiernią (domofon) w budynku ROPS w Rzeszowie przy ul. Hetmańskiej 9.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. III określa:
Załącznik nr 3.1 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) dla cz. III
Załącznik nr 3.2 do SWZ – Przedmiar dla cz. III zamówienia
Załącznik nr 4 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy dla cz. I-III

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 3193,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMOBUD A. J. Kowal Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8172003856

7.3.3) Ulica: Kahla 37

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części II złożono wyłącznie jedną ofertę, jednak podlegała ona odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu dla części III złożono wyłącznie jedną ofertę, jednak podlegała ona odrzuceniu.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. I zamówienia:
Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty dla cz. I na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ocenie ofert. Cena wybranej oferty, nie przewyższa wartości, którą Zamawiający może przeznaczyć sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.