Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00078650/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-02
- 2023/BZP 00085355/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Lidzbark
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lidzbark
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377942
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 696 15 05
1.5.8.) Numer faksu: 23 696 21 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lidzbark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7211241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Lidzbark2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a80790-a242-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010512/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Lidzbark
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGK.271.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu niżej wymienionych jednostek organizacyjnych Gminy Lidzbark:
1) Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark
2) Centrum Usług Wspólnych , ul. Jeleńska 38, 13-230 Lidzbark
3) Przedszkole Miejskie w Lidzbarku ul. Akacjowa 19, 13-230 Lidzbark
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Lidzbarku ul. Nowa 10, 13-230 Lidzbark
5) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lidzbarku ul. Działdowska 13, 13-230 Lidzbark
6) Szkoła Podstawowa w Bryńsku, 13-230 Lidzbark
7) Szkoła Podstawowa w Dłutowie, ul. Długa 61 ,13-203 Dłutowo
8) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku, ul. Jeleńska 26, 13-230 Lidzbark
9) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lidzbarku, ul. Nowa 10, 13-230 Lidzbark
10) Senior + w Lidzbarku, ul. Działdowska 10A, 13-230 Lidzbark
11) Środowiskowy Dom Samopomocy w Lidzbarku, ul. Jeleńska 26, 13-230 Lidzbark
12) Żłobek Miejski w Lidzbarku, ul. Zieluńska 7, 13-230 Lidzbark
13) Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Lidzbarku ul. Sądowa 23, 13-230 Lidzbark
14) Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Lidzbarku, ul. Zamkowa 2, 13-230 Lidzbark,
która będzie polegała m.in. na:
1) bezpłatnym otwieraniu i prowadzeniu rachunków podstawowych, pomocniczych, rachunków Vat , rachunków depozytowych (oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych) z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń. Otwarcie rachunków powinno nastąpić najpóźniej do dnia 28.02.2023 r.
2) realizacji poleceń przelewów do innych banków,
3) bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku),
4) bezpłatnym przyjmowaniu wpłat gotówkowych,
5) dokonywaniu wypłat gotówkowych,
6) bezpłatnej obsłudze operacji zagranicznych,
7) bezpłatnym sporządzaniu wyciągów bankowych z potwierdzeniem salda na każdy dzień roboczy w formie papierowej,
8) bezpłatnym sporządzaniu wyciągów bankowych za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na rachunku wraz z załącznikami w formie papierowej,
9) bezpłatnym udostępnieniu wszystkim jednostkom systemu umożliwiającego dokonanie drogą elektroniczną wyżej wymienionych czynności, wraz z niezbędnymi urządzeniami takimi jak: tokeny , karty, czytniki kart itp. Oraz przeszkolenie pracowników wszystkich jednostek,
10) bezpłatnym wydawaniu wyciągów z rachunków bankowych z ustalonym saldem w dniu następnym do godz. 11.00,
11) bezpłatnym wydawaniu zaświadczeń przez bank,
12) bezpłatnym wydawaniu książeczek czekowych,
13) bezpłatnym przenoszeniu przez Bank na rachunek budżetu Gminy Lidzbark, w ostatnim dniu roku, dochodów z tytułu naliczonych odsetek od środków na rachunkach bankowych jednostek podległych organizacyjnie Gminie, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami tych jednostek,
14) oprocentowaniu rachunków bieżących i pomocniczych budżetu Gminy Lidzbark i jej jednostek organizacyjnych
15) udzielaniu kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 2.500.000,00 PLN na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
66112000-8 - Usługi depozytowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59952,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Działdowie z siedzibą w Lidzbarku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5710005162
7.3.3) Ulica: Nowy Rynek
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark
7.3.5) Kod pocztowy: 13-230
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W DZIAŁDOWIE Z SIEDZIBĄ W LIDZBARKU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W DZIAŁDOWIE Z SIEDZIBĄ W LIDZBARKU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-04-01 do 2027-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LIDZBARK
więcej: przetargi LIDZBARK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Słupeckiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu w okresie od 1 lipca 2024 do 30 czerwca 2027 roku
- Udzielenie Gminie Prusice kredytu krótkoterminowego w wysokości 1 300 000,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 500 000,00 zł
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Leasing operacyjny niekonsumencki 1 kompletnego specjalistycznego samochodu do odbioru odpadów komunalnych z zabudową typu "wywrotka" z silnikiem zasilanym sprężonym gazem ziemnym CNG
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LEŻAJSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.