eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark › Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Lidzbark

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Lidzbark

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lidzbark

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa 21

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 696 15 05

1.5.8.) Numer faksu: 23 696 21 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@lidzbark.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/721124

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Lidzbark

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a80790-a242-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010512/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Obsługa bankowa budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy Lidzbark

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078650

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiGK.271.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu niżej wymienionych jednostek organizacyjnych Gminy Lidzbark:
1) Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark
2) Centrum Usług Wspólnych , ul. Jeleńska 38, 13-230 Lidzbark
3) Przedszkole Miejskie w Lidzbarku ul. Akacjowa 19, 13-230 Lidzbark
4) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Lidzbarku ul. Nowa 10, 13-230 Lidzbark
5) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lidzbarku ul. Działdowska 13, 13-230 Lidzbark
6) Szkoła Podstawowa w Bryńsku, 13-230 Lidzbark
7) Szkoła Podstawowa w Dłutowie, ul. Długa 61 ,13-203 Dłutowo
8) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku, ul. Jeleńska 26, 13-230 Lidzbark
9) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lidzbarku, ul. Nowa 10, 13-230 Lidzbark
10) Senior + w Lidzbarku, ul. Działdowska 10A, 13-230 Lidzbark
11) Środowiskowy Dom Samopomocy w Lidzbarku, ul. Jeleńska 26, 13-230 Lidzbark
12) Żłobek Miejski w Lidzbarku, ul. Zieluńska 7, 13-230 Lidzbark
13) Miejsko Gminny Ośrodek Kultury w Lidzbarku ul. Sądowa 23, 13-230 Lidzbark
14) Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Lidzbarku, ul. Zamkowa 2, 13-230 Lidzbark,
która będzie polegała m.in. na:
1) bezpłatnym otwieraniu i prowadzeniu rachunków podstawowych, pomocniczych, rachunków Vat , rachunków depozytowych (oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych) z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń. Otwarcie rachunków powinno nastąpić najpóźniej do dnia 28.02.2023 r.
2) realizacji poleceń przelewów do innych banków,
3) bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku),
4) bezpłatnym przyjmowaniu wpłat gotówkowych,
5) dokonywaniu wypłat gotówkowych,
6) bezpłatnej obsłudze operacji zagranicznych,
7) bezpłatnym sporządzaniu wyciągów bankowych z potwierdzeniem salda na każdy dzień roboczy w formie papierowej,
8) bezpłatnym sporządzaniu wyciągów bankowych za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na rachunku wraz z załącznikami w formie papierowej,
9) bezpłatnym udostępnieniu wszystkim jednostkom systemu umożliwiającego dokonanie drogą elektroniczną wyżej wymienionych czynności, wraz z niezbędnymi urządzeniami takimi jak: tokeny , karty, czytniki kart itp. Oraz przeszkolenie pracowników wszystkich jednostek,
10) bezpłatnym wydawaniu wyciągów z rachunków bankowych z ustalonym saldem w dniu następnym do godz. 11.00,
11) bezpłatnym wydawaniu zaświadczeń przez bank,
12) bezpłatnym wydawaniu książeczek czekowych,
13) bezpłatnym przenoszeniu przez Bank na rachunek budżetu Gminy Lidzbark, w ostatnim dniu roku, dochodów z tytułu naliczonych odsetek od środków na rachunkach bankowych jednostek podległych organizacyjnie Gminie, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami tych jednostek,
14) oprocentowaniu rachunków bieżących i pomocniczych budżetu Gminy Lidzbark i jej jednostek organizacyjnych
15) udzielaniu kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 2.500.000,00 PLN na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

66112000-8 - Usługi depozytowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59952,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59952,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Działdowie z siedzibą w Lidzbarku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5710005162

7.3.3) Ulica: Nowy Rynek

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark

7.3.5) Kod pocztowy: 13-230

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59952,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-04-01 do 2027-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.