eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › "Przebudowa drogi gminnej ul. Nowej w Czarnym Lesie wraz z gazociągiem oraz budowa kanalizacji ściekowej."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej ul. Nowej w Czarnym Lesie wraz z gazociągiem oraz budowa kanalizacji ściekowej.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Mykanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.olejarz@mykanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi gminnej ul. Nowej w Czarnym Lesie wraz z gazociągiem oraz budowa kanalizacji ściekowej.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50614814-9268-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003126/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej ul. Nowej w Czarnym Lesie wraz z gazociągiem oraz budowa kanalizacji ściekowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027104

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Przebudowa drogi gminnej ul. Nowej w Czarnym Lesie wraz z gazociągiem oraz budowa kanalizacji ściekowej.”

Zakres prac obejmuje między innymi:
1) Przebudowę drogi o długości 533,45 m, szerokości jezdni 3,5m oraz pobocza szer. 0,75 m wzmocnione kruszywem kamiennym,
Przebudowa ulicy Nowej rozpoczyna się od skrzyżowania z ul. Częstochowską (bez skrzyżowania). Łączna długość ujętego odcinka drogi ul. Nowej wynosi 533,45 m. Planowana przebudowa ma na celu wydzielenie jezdni szerokości 3,5m o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz z kostki betonowej. W ciągu jezdni za krawężnikiem wykonane zostanie pobocze szer. 0,75 m (szerokość liczona wraz z krawężnikiem) wzmocnione kruszywem kamiennym lub ułożony ściek z prefabrykowanych elementów betonowych. Wykonane zostaną również zjazdy na posesje. Pozostałą część pasa drogowego stanowić będzie pas zieleni, z warstwą humusu gr. min. 10 cm i obsiany trawą.

Przed rozpoczęciem robót wykonawca dokładnie zlokalizuje zaleganie kabli energetycznych, teletechnicznych, sieci gazowej i wodociągowej, sprawdzi głębokość ich posadowienia i zaplanuje usunięcie kolizji z projektowanym zagospodarowaniem terenu poprzez zabezpieczenie istniejących sieci (w przypadku stwierdzenia braku zabezpieczenia istniejącego). Roboty w pobliżu ww. sieci wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem administratorów urządzeń.

2) Budowę kanalizację sanitarną grawitacyjną składającą się z dwóch odcinków. Pierwszy odcinek z odprowadzany do ul. Częstochowskiej od studnie Sk1 do studni Sr1. Drugi odcinek z reszty ul. Nowej od studni Sk6 do przepompowni Ps.
Przepompownię ścieków PS należy umieścić na działce o nr ewid. 229/15 przy ul. Nowej miejscowości Czarny Las.
Odcinek Sk1 – Sr1
Kanał sanitarny zaprojektowany na tym odcinku odprowadza ścieki z budynków położnych przy ul. Nowej do istniejącej kanalizacji zlokalizowanej w ul. Częstochowskiej w miejscowości Czarny Las. Długość kanału z rur PVC-U o średnicy ø200/5,9mm wynosi 220,09m. Ilość zaprojektowanych sięgaczy do granicy działek wzdłuż projektowanej kanalizacji pomiędzy studniami Sk1 – Sr1 wynosi 13 sztuk
Włączenie do istniejącej kanalizacji w ul. Częstochowskiej należy wykonać poprzez montaż studni kanalizacyjnej na istniejącej sieci kanalizacyjnej. Nawierzchnie należy odtworzyć zgodnie z warunkami wydanymi przez Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie.

Odcinek Sk6 – Ps
Kanał sanitarny zaprojektowany na tym odcinku odprowadza ścieki z budynków położnych przy części ul. Nowej do projektowanej przepompowni ścieków Ps.
Kanalizację zaprojektowano w jezdni. Na tym odcinku zaprojektowano kanał z rur PVC-U o średnicy ø200/5,9 mm o łącznej długości 220,09 m. Ilość zaprojektowanych sięgaczy do granicy działek wzdłuż projektowanej kanalizacji pomiędzy studniami Sk6 – P1 wynosi 26 sztuk. Ponadto na tym odcinku zaprojektowana została sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej z przepompowni PS, która zostanie wykonana z rur PE RC SDR17 PN10 o średnicy ø90x5,4mm. Kanał będzie przebiegał w nowoprojektowane drodze gminnej asfaltowej, a włączenie kanału ciśnieniowego nastąpi do projektowanego odcinka kanalizacji sanitarnej do projektowanej studni rozprężnej Sr1.


Do zadań Wykonawcy należeć będzie również wykonanie instalacji elektrycznej pompowni.

3)Przebudowę sieci gazowej
Całkowita długość wykonania przebudowy istniejącej sieci gazowej wynosi 67,81m.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót - stanowiące integralną część SWZ – załącznik nr 8

Opis inwestycji zawarty we wniosku o dofinansowanie:
Gmina wykonała dokumentację w 2018r. jednak przez brak środków finansowych inwestycja nie została zrealizowana. Droga stanowi drogę dojazdową do rozbudowującego się osiedla. Projekt obejmuje kompleksową budowę drogi wraz z uzbrojeniem podziemnym tj. kanalizacją sanitarną i kanalizacją deszczową. Budowa kanalizacji koliduje na niewielkim odcinku z istniejącym gazociągiem. Posiadana dokumentacja obejmuje również projekt budowlany przebudowy gazociągu. Ze względu na nieprzepuszczalny grunt woda opadowa zalewa sąsiednie działki. Efektywny system zbierania i oczyszczania ścieków komunalnych uporządkuje gospodarkę wodno-ściekową, zlikwiduje różnice w dostępności do usług publicznych przez zwiększenie dostępności do infrastruktury kanalizacyjnej i przyczyni się do ochrony środowiska oraz do ochrony głównego ujęcia wody dla miasta Częstochowy i gmin sąsiednich ( ok. 300 tys. Mieszkańców).


Do zadań Wykonawcy należy także zakup wraz z dostawą i montażem tablic informacyjnych i pamiątkowych.
Wykonanie przez Wykonawcę na własny koszt i umieszczenie tablic - 4 szt. informacyjnych i pamiątkowych zgodnych z wytycznymi instytucji dofinansowującej w ramach programu Polski Ład.

Celem sporządzenia oferty należy zapoznać się z dokumentacją będącą załącznikiem do niniejszej SWZ.

Wykonawca Inwestycji zobowiązany jest do zapewnienia finansowania przedmiotu umowy w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłaty z Promesy na zasadach wskazanych w załączniku 7 projekt umowy w § 6 , z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Tzn. Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych równoważnych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia ) Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia.
Zgodnie z art.101 ust.4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, ze każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art.101 ust.5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 Pzp, ze proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).

Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
Na podstawie art.95 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw.koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak, więc wymóg ten dotyczy następujących czynności: prace ogólnobudowlane, rozbiórkowe, ziemne, wszelkie prace Instalacyjne, roboty drogowe, porządkowe przez cały okres wykonywania tych czynności.

Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagan związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wamagań zawarto we wzorze umowy paragraf 10
– załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2788676,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3008474,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2788676,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „HYDROMEX PLUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-24-23-458

7.3.3) Ulica: ul. Dobrzyńska 151/153

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Bitum Sp. z o.o., Lipie Śląskie, ul. Cegielniana 20, 42-700 Lubliniec – roboty drogowe, część robót budowlano-montażowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2788676,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.