eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 5 - Szkole Podstawowej nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00114740 z dnia 2021-07-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 5 – Szkole Podstawowej nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447242311

1.5.8.) Numer faksu: 447242311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 5 – Szkole Podstawowej nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8433ba76-d3f6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001434/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZespoleSzkolno – Przedszkolnym nr 5 Szkole Podstawowej nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=209890

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w
niniejszympostępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji (wyjaśnienia i zmiana treści
SWZ,zawiadomienia, wnioski) oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym
awykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zamawiający
rekomendujewykonawcom, aby komunikowali się z zamawiającym (np. zwrócenie się do
zamawiającego owyjaśnienie SWZ) za pomocą poczty elektronicznej na adres:
zam.pub@tomaszowmaz.pl.Dopuszczalna jest także komunikacja przez:
url.https://miniportal.uzp.gov.pl/ePUAP(Elektroniczna Skrzynka Podawcza Szczegółowe informacje w
tym zakresie zawarte w SWZ.www.gov

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przyich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz
Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający, udostępnia dane osobowe, o których
mowaw art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), zwanego
dalej"rozporządzeniem 2016/679".2. Zamawiający realizuje obowiązki, o których mowa w art. 13 ust. 1
– 2rozporządzenia 2016/679, przez zamieszczenie wymaganych informacji w SIWZ, zgodnie
zponiższym.3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej„RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina -
MiastoTomaszów Mazowiecki w imieniu której działa Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego,
ul. POW10/16, 97-200 Tomaszów Maz., NIP 773-16-56-546, REGON 590648310,2) inspektorem
ochronydanych osobowych w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Mazowieckim jest wyznaczony
pracownikUrzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o
udzieleniezamówienia publicznego,4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,5) Pani/Pana dane osobowe
będąprzechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;6)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają zustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na
podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie
art. 16 RODOprawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO
prawo żądaniaod administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO. 4. Zamawiający informuje, iż wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w
art. 18 ust. 1rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.6.2021.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1918006,68 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres zamówienia wchodzi:
1) Rozbiórka elementów zagospodarowania terenu.
2) Budowa 2 płyt boiska o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwonym.
3) Budowa 3-torowej bieżni okólnej z zeskocznią do skoku w dal (wypełnienie zeskoczni piaskiem płukanym) o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwonym.
4) Budowa rzutni do pchnięcia kulą o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwonym.
5) Budowa rzutni do pchnięcia kulą o nawierzchni poliuretanowej.
6) Budowa ogrodzenia płyty boiska do siatkówki z siatki z drutu stalowego ocynkowanego (przed powleczeniem) malowanego proszkowo na kolor zielony. Ogrodzenie na słupach stalowych, ocynkowanych ogniowo powlekanych farbą proszkową na kolor zielony. Ogrodzenie posiadać będzie 2 furtki z zamkiem.
7) Budowa piłko chwytów o wysokości h = 6,0 m z siatki polipropylenowej rozpiętych na linkach stalowych na śrubach rzymskich, na słupach stalowych ocynkowanych ogniowo powlekanych farbą proszkową na kolor zielony.
8) Zakup dostawa i montaż kompletnego sprzętu sportowego, w tym m. in.:
a) kosze do koszykówki + tuleje montażowe,
b) bramki do piłki ręcznej + tuleje montażowe,
c) słupki z siatką do siatkówki/tenisa (regulowana siatka) + tuleje montażowe, tablice do koszykówki,
d) bloki startowe,
e) płotki treningowe do biegów przez płotki,
f) stopery elektroniczne z odczytem 0,01 s,
g) pałeczki sztafetowe,
h) belka do odbicia na skoczni do skoku w dal z zaślepką,
i) wkładki z plasteliną i szpachelką do jej wyrównywania,
j) sprzęt do wyrównywania piasku skoczni do skoku w dal,
k) szczotki/miotły do czyszczenia kół i rozbiegów,
l) wózek do transportu płotków,
m) wózek do transportu bloków.
Pozostałe elementy zamówienia określa dokumentacja techniczna udostępniona na
stronie prowadzonego postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o zapisy SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał: co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie boiska wykonanego z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 1000 m2,




2) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał: co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie bieżni okrężnej wykonanej z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min. 1200 m2,

3) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zadania (kierownikiem budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,

4) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą (kierownikiem robót budowlanych - sanitarnych) która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,

5) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą (kierownikiem robót budowlanych - elektrycznych), która będzie uczestniczyć w realizacji zadania posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zgodnie z rozdz. 13 ust. 3 pkt 6 SWZ - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu - zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o
spełnieniu warunków i braku podstaw wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (zał. 4 SWZ).

2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - (zał. 6 SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowym środkiem dowodowym jest wykaz sporządzony przez wykonawcę określający
parametry oferowanego produktu - (zał. 7 SWZ).Dodatkowa informacja dla wykonawców w
zakresie złożenia przedmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w ust. 3 pkt 8
SWZ.Przedmiotowy środek dowodowy w niniejszym postępowaniu (wykaz określający parametry
oferowanego produktu) służy ocenie zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z
opisem zawartym w dokumentach zamówienia i stanowi podstawę weryfikacji poprawności
merytorycznej oferty. Innymi słowy na bazie tego wykazu, zamawiający oceni czy wykonawca
oferuje przedmiot zamówienia zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w zakresie wybranych
elementów. Definicja przedmiotowych środków dowodowych zawarta została w art. 7 pkt 20
ustawy pzp. Są to więc środki służące potwierdzeniu zgodności oferowanych dostaw, usług lub
robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu
zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją
zamówienia. W niniejszym postępowaniu - mają one służyć co wskazano już powyżej jako
możliwość zweryfikowania poprawności merytorycznej treści oferty. Taka definicja oznacza, że
katalog przedmiotowych środków dowodowych jest w istocie katalogiem otwartym, ponieważ
ustawodawca nie określił wprost zamkniętego katalogu samych środków, lecz wskazał jedynie
jaką mają pełnić funkcję w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Warto zwrócić
uwagę, że ustawa pzp - nie daje też zamawiającemu nieograniczonej swobody w żądaniu
przedmiotowych środków dowodowych. Przepis art. 106 ust. 2 stanowi, że zamawiający może
żądać przedmiotowych środków dowodowych tylko proporcjonalnych do przedmiotu zamówienia
i tylko z nim związanych. W pełni aktualna na okoliczność żądania przedmiotowych środków
dowodowych będzie także zasada proporcjonalności, która stanowi, że zamawiający może
żądać od wykonawców wyłącznie środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia
postępowania. Biorąc pod uwagę powyższe wymóg złożenia wraz z ofertą wykazu
określającego parametry oferowanego produktu w ocenie zamawiającego spełnia powyższe
wymogi. Tym samym, zamawiający zgodnie z art. 107 ust. 1 pzp wymaga złożenia
przedmiotowego środka dowodowego wraz z ofertą. Jeżeli wykonawca nie złoży
przedmiotowego środka dowodowego zamawiający na podst. art. 107 ust. 2 pzp - wezwie do
jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Zamawiający będzie miał prawo
zgodnie z art. 107 ust. 4 pzp - żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
przedmiotowego środka dowodowego. Zgodnie z art. 218 ust. 2 pzp treść oferty musi być
zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia a co za tym
idzie oferowany produkt zgodny być musi z opisanym przez zamawiającego. Adresatem normy
prawnej wyrażonej w powyższym przepisie jest wykonawca składający ofertę. To w jego
interesie leży, aby złożona przez niego oferta była pod względem treści zgodna z warunkami
określonymi w specyfikacji. Pozostałe informacje w tym zakresie zawarte są w rozdziale 13
SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

wykaz oferowanych nawierzchni w sytuacji kiedy wykonawca wcale ich nie przedłoży z ofertą.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się: 1) formularz oferty, 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - (zał. 1 SWZ),3) oświadczenie, o których mowa w
pkt 2 (składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu - (zał. 1 SWZ),4) oświadczenie, o których mowa w
pkt 2 (podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca
powołuje się na jego zasoby) – (zał. 2 SWZ),5) w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie - oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - (zał. 3 SWZ),6) zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów
(w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów
udostępniających zasoby) – jeżeli dotyczy (zał. 5 SWZ)7) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy),8)
przedmiotowy środek dowodowy jako wykaz sporządzony przez wykonawcę określający
parametry oferowanego produktu - (zał. 7 SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w
postępowaniuskłada każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przezwykonawców.Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o zamówienie składają
także: Oświadczenie,z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególniWykonawcy.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i
zobowiązani sąustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Poprzez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy rozumieć konsorcjantów
a także przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, technologii wykonywania robót, wynagrodzenia na zasadach określonych w ust. 3 - 9.
2. Pozostałe dopuszczalne zmiany umowy zostały określone w ust. 10 - 30.
3. Zmiana terminu realizacji może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności,
o ile będą miały wpływ na zmianę terminu:
1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: powódź, akty wandalizmu, awarie, katastrofy, zgony lub przedłużająca się pandemia.
2) konieczności realizacji robót zamiennych lub zaniechania realizacji części robót,
3) działań mających na celu niezwłoczne usunięcie bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia,
4) wytycznych podmiotów zewnętrznych lub opinii branżowych,
5) zmiany przepisów prawa mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy,
6) realizacji przez innych wykonawców w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań,
7) przedłużających się w stosunku do obowiązujących przepisów, procedur i postępowań administracyjnych, cywilnych, karnych, lub innych w szczególności wydania przez uprawnione organy decyzji o wstrzymaniu robót z powodów, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
8) zmian korzystnych dla zamawiającego, w szczególności zmierzających do przyspieszenia zakończenia robót, zmniejszających koszty, poprawiających sprawność, jakość, efekt robót, konieczności zmian dokumentacji projektowej, jeżeli będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót lub zwiększenia ich wartości,
9) napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, które wpływają na tempo wykonywanych robót,
10)wystąpienia warunków pogodowych niepozwalających na wykonanie zamówienia lub spowalniających wykonanie prac,
11)innych od wyżej przywołanych, niezależnych od wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez zamawiającego.
4. Jeżeli zajdą okoliczności uzasadniające zmniejszenie ilości wykonywanych na podstawie niniejszej umowy robót lub rezygnacji z określonych ich elementów, w szczególności w wyniku ich realizacji przez podmioty trzecie (np. gestorów lub właścicieli infrastruktury technicznej), wynagrodzenie wykonawcy zostanie zmniejszone zgodnie ze stawkami określonymi w kosztorysie ofertowym, a w przypadku jego braku określonej pozycji w oparciu o uśrednione wskaźniki do kosztorysowania dla województwa łódzkiego wg. wydawnictw branżowych (np. Sekocenbud, Orgbud, Intercenbud).
5. Za zgodą zamawiającego – w uzgodnieniu z opinią projektanta możliwa jest zmiana technologii, sposobu realizacji robót, stosowanych materiałów, itp. Zmiana taka możliwa jest w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo, technicznie od przewidzianego w dokumentacji projektowej w tym także, gdy niesie za sobą zwiększenie kosztów.
6. Jeżeli w wyniku dokonanych na podstawie ust. 5 zmian dojdzie do obniżenia kosztów realizacji przedmiotu umowy wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio obniżone zgodnie z ust. 4.
Pozostały
dopuszczalny zakres zamian (z uwagi na ograniczoną ilośc znaków w ogłoszeniu) zawarty w
projekcie umowy stanowiącym załacznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-30 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Na oficjalną Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) Zamawiającego na ePUAP wpływają oferty składane w danym postępowaniu przez Wykonawców. Każda oferta musi być zaszyfrowana. Zaszyfrowane oferty stanowią załącznik do przesłanego na ESP wniosku. Wykonawca posiadający konto na portalu ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszelkie nieuregulowane kwestie niniejszego ogłoszenia można odnaleźć w SWZ - na
stronie prowadzonego postępowania tj. na BIP i MINIPORTAL.
2021-07-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.