eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Dostawa i nasadzenie roślin jednorocznych wraz z pielęgnacją i utrzymaniem wykonanej nasady, utrzym. terenów zieleni urządzonej oraz wyk. wiosennej i jesiennej nasady sezonowej na terenie Gminy Cz-Dz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa i nasadzenie roślin jednorocznych wraz z pielęgnacją i utrzymaniem wykonanej nasady, utrzym. terenów zieleni urządzonej oraz wyk. wiosennej i jesiennej nasady sezonowej na terenie Gminy Cz-Dz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i nasadzenie roślin jednorocznych wraz z pielęgnacją i utrzymaniem wykonanej nasady, utrzym. terenów zieleni urządzonej oraz wyk. wiosennej i jesiennej nasady sezonowej na terenie Gminy Cz-Dz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ad6a6d9-88c9-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114459

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dostawa i nasadzenie roślin jednorocznych wraz z pielęgnacją i utrzym. wyk. nasady, utrzymaniem terenów zieleni urządzonej oraz wykonanie wiosennej i jesiennej nasady sezonowej na terenie Gminy Cz-Dz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051915/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 291217,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Dostawa i nasadzenie roślin jednorocznych wraz z pielęgnacją i utrzymaniem wykonanej nasady, utrzymaniem terenów zieleni urządzonej oraz wykonanie wiosennej i jesiennej nasady sezonowej na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” jest:

1. Wiosenna obsada ażurowych mis na Rondzie Żołnierzy Niezłomnych (misy – 3 szt.) obejmuje m.in.: uzupełnienie donic warstwą ziemi urodzajnej, żyznej lub kompostowej, zasilanie nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi, zastosowanie absorbentu wody, dostawa roślin, obsada.
2. Utrzymanie wykonanej wiosennej obsady ażurowych mis (pielenie, nawożenie, podlewanie, wymiana obumarłych roślin). Usunięcie wykonanej wiosennej obsady (misy – 3 szt.). Transport przedmiotowych mis do magazynu Zamawiającego.
3. Uporządkowanie i przygotowanie terenu pod nasadę oraz wykonanie nasady roślinami jednorocznymi i wieloletnimi obejmuje m.in.: spulchnienie gleby rodzimej, uzupełnienie warstwą ziemi urodzajnej, żyznej lub kompostowej terenów przeznaczonych do obsady, zasilanie nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi, zastosowanie absorbentu wody, dostawa roślin, obsada kaskad, donic kwietnikowych, terenów zielonych, montaż wież kwietnikowych, obsada w warunkach szklarniowych wież kwietnikowych, czyszczenie powierzchni granitowych kaskad, mulczowanie korą okrywową (drobną) terenów zieleni urządzonej.
4. Utrzymanie wykonanej nasady kwiatami jednorocznymi, utrzymanie stojących kaskadowych konstrukcji kwietnikowych oraz terenów zieleni urządzonej obejmuje m.in.: plewienie obsady jednorocznej, codzienne (w razie takiej konieczności) podlewanie, zasilanie roślin nawozem wieloskładnikowym do roślin kwitnących, w razie konieczności wykonanie oprysków środkami grzybobójczymi; plewienie terenów zieleni urządzonej, podlewanie, przycinanie, formowanie, odchwaszczanie, zagospodarowanie powstałych odpadów.
5. Usunięcie nasady jednorocznej wraz z wyrównaniem terenu, usunięcie kwiatów jednorocznych i usunięcie ziemi z konstrukcji kwietnikowych, demontaż konstrukcji kwietnikowych firmy TERRA.
6. Jesienna obsada donic na Rondzie Żołnierzy Niezłomnych (donice – 3 szt.) obejmuje m.in.: mycie donic, uzupełnienie donic warstwą ziemi urodzajnej, żyznej lub kompostowej, zasilanie nawozami mineralnymi wieloskładnikowymi, zastosowanie absorbentu wody, dostawa roślin, obsada.
7. Utrzymanie wykonanej jesiennej obsady donic (pielenie, nawożenie, podlewanie, wymiana obumarłych roślin). Usunięcie wykonanej jesiennej obsady (donice – 3 szt.). Transport przedmiotowych donic do magazynu Zamawiającego.



Szczegółowy zakres usługi zawiera:
- załącznik nr 10 do SWZ – specyfikacja usługi,
- załącznik nr 11 do SWZ – projektowane postanowienia umowy,
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295480,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295480,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ANTICA Teresa Czerwińska Dudziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381515606

7.3.3) Ulica: Źródlana 25

7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 43-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.