eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk w 2022 r. - koszenie terenów zielonych, zwalczanie chwastów oraz utrzymanie infrastruktury związanej z zielenią

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-04-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk w 2022 r. - koszenie terenów zielonych, zwalczanie chwastów oraz utrzymanie infrastruktury związanej z zielenią

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk w 2022 r. - koszenie terenów zielonych, zwalczanie chwastów oraz utrzymanie infrastruktury związanej z zielenią

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-846789e7-8fea-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025787/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk w 2022 r. - koszenie terenów zielonych, zwalczanie chwastów oraz utrzymanie infrastruktury związanej z zielenią

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061245/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 362931,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie terenów zieleni wraz z infrastrukturą towarzyszącą na obszarze 12 sołectw gminy Leżajsk (13 miejscowości).
2. Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Leżajsk w 2022 r. - Koszenie terenów zielonych, zwalczanie chwastów oraz utrzymanie infrastruktury związanej z zielenią.
Zakres usług obejmuje:
a) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy - pow. 30,65 ha /pięciokrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 13 miejscowościach gminy;
b) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy - pow. 0,76 ha /trzykrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 1 miejscowości gminy;
c) odkoszenia zgrabianie i wywóz skoszonej trawy - pow. 2,35 ha /dwukrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 3 miejscowościach gminy;
d) zwalczanie chwastów na chodnikach – 35 km; /dwukrotnie w ciągu roku/
e) odkoszenia rowów i skarp – pow. 4,79 ha /pięciokrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 7 miejscowościach gminy;
f) odkoszenia rowów i skarp – pow. 6,85 ha /trzykrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 3 miejscowościach gminy;
g) odkoszenia rowów i skarp – pow. 1,05 ha /dwukrotnie w ciągu roku/ obejmująca działki gruntowe w 1 miejscowości gminy;
h) koszenie okazjonalne terenów zielonych nie objętych stałą opieką;
i) odkoszenia w obrębie małej architektury tj.
 tablic ogłoszeniowych - 102 szt.
 tablic z herbem gminy „witaczy” - 14 szt.
 wiat przystankowych - 59 szt.
 ławek - 221 szt.
j) pielęgnację zadrzewień i krzewów 700 szt.;
k) zakup sadzonek drzew, krzewów i kwiatów do nasadzenia;
l) nasadzenia wykonane z przekazanego materiału /drzewa, krzewy i kwiaty/ uprzednio zakupionego przez Urząd Gminy;
m) wykonanie tablic ogłoszeniowych i listew ławek;
n) pielęgnacja zieleńców, drzew, krzewów, roślin ozdobnych, wykonywanie nasadzeń, budowa i odbudowa trawników;
o) prześwietlanie i ogławianie drzew i krzewów, usuwanie starych drzew i krzewów, zabezpieczenie róż i krzewów na okres zimowy, prace porządkowe na terenach zielonych;
p) utrzymywanie w dobrym stanie technicznym ławek, tablic ogłoszeniowych i tablic z herbem Gminy (malowania, remonty);
q) utrzymanie miejsc pamięci i mogił.
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
3. Szczegółowy zakres usług przedstawia formularz cenowy oraz w Szczegółowy zakres prac (Załącznik nr 6 do swz).
4. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
5. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 60%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384215,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384215,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384215,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna GMINOVA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP- 8161706347

7.3.3) Ulica: Giedlarowa 338

7.3.4) Miejscowość: Giedlarowa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384215,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.